Patrzysz na wiadomoci wyszukane dla zapytania: Globalne ocieplenie





Temat: PS3 jest lepsze od Xbox 360
Xbox odpowiada też za globalne ocieplenie, kryzys gospodarczy i pingwiny na Saharze. Jak już rzucacie oskarżenia, jakoby to przez Xbox 360 liczba graczy w jakiejś grze została zmniejszona to ja poproszę o jakieś wiarygodne źródło. Wypowiedź developera gdzieś się pojawiła? Nie? Więc STFU w tej kwestii, bo pewnie niektórzy nie wiedzą nawet, co to jest silnik. Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Fallout 3

Zrobili by znaczną ilość poprawek i gra byłaby CACY.. Mogli jej nie robić na podstawie oblivina tylko od nowa na nowym silniku albo chociażby zrezygnowali by z podstaw oblivina ..na pewno gra odniosła by większy sukces
jest dużo niedopracowań ..No i ocena gry spada przez to....bugi jakie występują w oryginalnej polskiej wersji gry to już totalna porażka ...Poza tym jak grę mieli by oceniać po grafice to prawie każda gra miałaby wysokie oceny ...ale nie grafika się liczy.

Durniu z bugami to idź do polskiego wydawcy spolszczenie spieprzyło grę ale to wina Bethesdy.... Ta jasne.... Co jeszcze globalne ocieplenie klimatu także ?? Ja żadnych większych bugów nie zaobserwowałem. Gram drugi raz i gra się zajebiście polecam pakować w skradanie ponieważ potem i z miecza idzie supermutka zabić jednym ciosem. Już nie powiem o snajprce Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Emisja CO2
No, i co? Czy z tego powodu poziom mórz podniósł się choć o milimetr? Czy przerwało Hel – co już dwukrotnie się zdarzyło w naszej nowożytnej historii? Nic się nie stało – a Jeśli Ocean Lodowaty się rozmrozi, to o ile skróci się komunikacja między Syberią a północną Kanadą? Jak łatwo będzie eksploatować złoże Sztokmana – ogromne pokłady gazu? Oszustwem nie jest sam fakt istnienia globalnego ocieplenia. Na oszustwie oparty jest system propagandy, który głosi, jakoby obecne globalne ocieplenie było procesem nietypowym, groźnym dla ludzkości, że jest spowodowane przez dwutlenek węgla (CO2) emitowany przy spalaniu przez ludzi węgla. Oszustwem jest, jakoby w wyniku ocieplenia klimatu podnosił się poziom wody w oceanach – co miałoby skutkować zalewaniem nisko położonych obszarów Ziemi. Oszustwem jest pogląd, że człowiek może, zmniejszając zawartość CO2 w atmosferze, wpłynąć w sposób dający się zmierzyć na globalną zmianę jej temperatury.
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Emisja CO2

HA!

Ja czytałem, że bydło z całego świata porodokuje więcej CO2(w odchodach) niż samochody, samoloty, fabryki, etc. razem wzięte xP
Teraz uwazaj, bo to jest piekny pomysl: ktos stwierdzil, ze w krowach mozna zamontowac filtry oczyszczajace ich baki i kupy ze szkodliwych substancji. Prawda, ze wspaniale? Teraz pozostaje tylko zatrudnic 401949019 ludzi na odpowiednie stanowiska i placic im ladne pieniadze za kontrolowanie prywatnych stad, czy na pewno maja w sobie filtry kosztujace $2000. I niech ktos powie, ze globalne ocieplenie to cos innego niz biznes!
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Topniejący lód wywołuje akty kanibalizmu
40 %????? Dane są mocno przesadzone? Chłopie, czy ty z zielonych? Globalne ocieplenie to wymysł pseudoekologów a topnienie lodowców to naturalny proces bo na przestrzeni wieków klimat się ocieplał i oziębiał. Nie ma żadnych przekonujących wyników badań wskazujących na korelację pomiędzy wytwarzanymi przez człowieka gazami takimi jak dwutlenek węgla czy metan, które mają powodować w przyszłości katastrofę ocieplenia ziemskiej atmosfery i zaburzenia klimatu Ziemi. Wręcz przeciwnie: istnieją silne materiały badań naukowych wskazujące na to, że wzrost ilości dwutlenku węgla w atmosferze powoduje pozytywne skutki dla środowiska fauny i flory na Ziemi. wszystkie denne argumenty o tym że działania człowieka mają jakiś wpływ na ocieplanie lub oziębianie klimatu jestem w stanie obalić szybciej niż pół litra.
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Topniejący lód wywołuje akty kanibalizmu

LaughtNow dobrze Ci radzę, nie pal więcej tego gówna bo zgłupiejesz jeszcze bardziej.

@Edit
Poza tym najpierw piszesz w innym temacie, że całe globalne ocieplenie to wymysł dla kasy a teraz odświeżasz tego debilnego arta. Ogarnij się. Żałosne.
Te całe głupoty związane z tym wszystkim to tylko dla zarobku


No wiadomo że dla zarobku
temat :


KUNIEC

Milcz
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Świat w 2200 roku
Wątpię, by w roku 2200 był aż tak wielki postęp, na jaki liczą autorzy wyżej napisanych postów. Nie będzie żadnych wielkich wojen i ogarniętych szałem zabijania przywódców, bo jest aż nadto organizacji czuwających nad bezpieczeństwem i globalizacją. Niezbt prawdopodobne są także różnorakie epidemie, rodem z filmów sci-fi. Postęp techniki moim zdaniem zawęży się (i to dosłownie!) do ultracienkich i superwydajnych laptopów i przenośnych odtwarzaczy multimedialnych oraz baaardzo rozpowszechnionych środków masowego przekazu. Wątpliwy jest natomiast rozwój astronomii (przynajmniej na tyle, by fundować sobie wycieczki na inne planety). Co bogatsi być może będą mieli skomputeryzowane mieszkania i domy, zaś wszystkich będzie stać na w miarę dobry komputer i Internet (a może to drugie stanie się darmowe?). Być może zwiększy się intensywność katastrof ekologicznych i zjawisk typu globalne ocieplenie. No i można spodziewać się rozwoju i upowszechnienia nanotechnologii - wtedy naszej cywilizacji niestraszne będą choroby, nowotwory i inne bolączki, które dziś są uważane za nieuleczalne. Ale do tego jeszcze daleka droga.. Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Matura 2009
Co do tematów z angola rozszerzonego, to często w testach przewija się to z paleniem papierosów w miejscach publicznych, może być też legalizacja związków homoseksualnych, otyłość, globalne ocieplenie, to takie tematy na czasie i myślę że jak ktoś zdaje rozszerzony, to dobrym ruchem było ich opanowanie.
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Gwiazda śmierci zabija galaktykę
Jak ktoś lubi takie arty to polecam inne moje tematy:

Globalne Ocieplenie



KUNIEC

Dziewczynka z dwoma twarami



KUNIEC

Czy anomalia czasowa pozwoli na podróże w czasie?



KUNIEC

Daty ,,końca świata"



KUNIEC

Atlantyda w końcu odnaleziona ?



KUNIEC

I inne ciekawe:



KUNIEC



KUNIEC



KUNIEC



KUNIEC
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Benedykt XVI jest przedostatnim papieżem...
To takie straszenie ludzi... 'Badzcie dobrzy bo niebawem nadejdzie koniec swiata' ja juz predzej uwierze w to, ze zginiemy przez globalne ocieplenie, czy przez to ze Slonce po prostu zgasnie bo w koncu jest gwiazda. Mysle, ze nie warto martwic sie na zapas. Skoro tak ma byc to tak bedzie i nikt tego nie cofnie ani nie przyspieszy.
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Benedykt XVI jest przedostatnim papieżem...

i bardzo dobrze. czas skonczyc z tym papiestwem. po co komu to potrzebne?
opierać na kod leonardo da vinci
ja juz predzej uwierze w to, ze zginiemy przez globalne ocieplenie - Globalne ocieplenie spowodowane działalnością człowieka nie istnieje. Jestem pewien ze sama nie wierzysz w to co piszesz, pisząc o globalnym ociepleniu.
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Egzorcyzmy Emily Rose


Daj mi dowody na to iż to było prawdziwe opętanie. Wiele chorób objawia się rożnego rodzaju psychozami nawet nie muszą to być przyczyny neurologiczne .Infekcje zakażenia zatrucia ba zwykła grypa może prowadzić do halucynacji. A ty od razu rzucasz ze argumenty z rynsztoka. Dyskusja z tobą jest bezcelowa jesteś jak mur niewrażliwy na żadne argumenty.


To typowe zagranie trolli i idiotów bez argumentów obojetnie czy są politycznie lewi, prawi, srodkowi czy w ogole polityczni nie są.
- jak sam przyznałeś jesteś apolityczny, więc mam prawo uważać iż nie interesujesz się polityką. Podam przykłąd dlaczego uważam że właśnie domeną socjalistów jest psychomanipulacja i przekręcanie faktów: Globalne ocieplenie i elektrownie jądrowe. więc mi nic nie trzeba. Nie uważasz też że nadużywasz słowa troll? Chodzi w nim o coś innego chyba? Ale to nie na temat. wracając do tego co chce Ci przekazać, to to, że wiele tematów jest ze sobą powiązanych. Gospodarka, światopogląd itp, osoby, które mają to samo zdanie w kwestiach gospodarczo-politycznych, mają często podobne zdanie w kwestiach światopoglądowych i w kwestii religii. Dlatego wydaje się mi że nie am ani krzty przesady w nazwaniu "lewackimi" argumentów Meneldila.
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Zaskakujący efekt zmian klimatycznych!
Zaskakujący efekt zmian klimatycznych
Antarktyda sfotografowana przez satelitę NASA

Na Antarktydzie rośnie grubość pokrywy lodowej - informują amerykańscy naukowcy. Ich zdaniem, jest to prawdopodobnie zaskakujący efekt uboczny zmian klimatycznych.
Globalne ocieplenie zwykle kojarzy się z topniejącym lodem na Arktyce. Ale na biegunie południowym, jest go coraz więcej. Satelitarne dane NASA wskazują, że ilość antarktycznego lodu wzrasta od końca lat 70-tych średnio o sześć setnych procent rocznie.

Zdaniem niektórych naukowców jest to dowód na to, że katastroficzne prognozy dotyczące zmian klimatycznych mogą być przesadzone. Według innych, takie zjawiska przewidziano już dawno temu, i prędzej czy później topnienie lodu wynikające z globalnego ocieplenia dotknie także Antarktydy.


Źródło: onet.pl
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Wiersze dla dzieci

Z każdego kraju to samo zrobi. Unia sama w sobie zła nie jest tylko te jej absurdalne przepisy niektore.
dokładnie. Sama idea integracji europejskiej jest bezsprzecznie dobra, tylko wykonanie, jeżeli chodzi o politykę społeczną, znaczne wyolbrzymianie spraw równouprawnienia, limity na CO2, które dla gospodarek krajów takich jak Polska, czy Rumunia są bardzo niekorzystne. A sama idea jest Szlachetna. Dwie osoby uważane za ojców Europy są kandydatami na ołtarze (chyba Robert Schuman i Alcide De Gasperi). A to co się teraz dzieje, to jest porażka, tylko dzięki mediom, które pewnych zjawisk nie nagłaśniają należycie, unika kompromitacji.


http://fakty.interia.pl/prasa/news/nadciaga-wielkie-ochlodzenie,1224873,16
KUNIEC


http://www.meritum.us/2009/03/23/grozi-nam-nie-globalne-ocieplenie-a-ochlodzenie-klimatu/
KUNIEC


http://gu.us.edu.pl/index.php?op=artykul&rok=2004&miesiac=11&id=3128&type=no
KUNIEC


http://www.atmosphere.mpg.de/enid/Czego_mo_emy_si__spodziewa__w_przysz_o_ci_/-_Nag_e_zmiany_klimatu_2lw.html
KUNIEC
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Katastrofa jest blisko
2008-2012 Surwiwal Planety Ziemia

W planach:
-3 Wojna Swiatowa: Nuklearna
Niezapomniane przezycie!
Widok radioaktywnego promieniowania!
Walka z muzulmanami!
Umieranie w promieniach!

-Przebiegunowanie Ziemi
Niezapomniane efekty specjalne!
Smierc tysicy ludzi!
Powstanie nowej rasy!

-Wielka Powodz w Polsce!
Woda ponad 3 metry nad ziemia!
Trzecia Wenecja (druga to kasyno w Chinach) i to w Polsce!

-Globalne Ocieplenie
Podwyzszenie poziomu wody, oraz ocieplenie sie!
Iscie Hawajski klimat na calej planecie!

-Uderzenie Asteroidy
Piekna fala uderzeniowa, a potem podziwianie ogromnego krateru!

-Wpadniecie w pole grawitacyjne innej planety!
Piekne pioruny zwiazane z magnetyzmem a potem lot przez przestrzen kosmiczna!


BRAK WOLNYCH MIEJSC
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Bezpieczeństwo Energetyczne RP



No więc przestawić te zakłady na inne alternatywne źródła energii.
Wprowadzać przede wszystkim olbrzymie kary za łamanie ustanowionych praw.
- kary... ale na chwile obecną nie możemy zbudować jednej nawet elektrowni atomowej, a ty chcesz wprowadzać kary za przekraczanie limitów. Po pierwsze Nierządnica Europejska już takie wprowadziła, po drugie to tak jakby za przekroczenie prędkości w terenie niezabudowanym o 5 km/h wstawiać 900 mandaty - po co, skoro żadnej szkodliwości w tym nie ma, albo jakby karać chłostą za brak mundurka w szkole - po co. I po co te limity - skoro istnieje prawdopodobieństwo, graniczące z pewnością, iż globalne ocieplenie to naturalna kolej rzeczy. Skupiając się na Polsce, tu faktycznie trzeba trzymać krótko i lać po pyskach, ale innej opcji nie ma by uwolnić się od niskokalorycznego węgla i od dostaw energii z zagranicy.

no to chyba wszystkie już kwestie zostały wyjaśnione
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Bezpieczeństwo Energetyczne RP

mi to tam wisi czy bedzie -40 C czy globalne ocieplenie, kupie sobie klime do domu i 5 ton wegla i po strachu xd

włsnei problem rozchodzi się o to że niektóre surowce tak jak węgiel, są wyczerpywalne, drogie i małokaloryczne, a zakładajac temat miałem na celu przybliżenie problemu braku elektrowni atomowych w naszym kraju oraz uzależnienie dostaw gazu jedynie od Rosji.
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Czy to możliwe?
Globalne ocieplenie jest... ale jest również obserwowane w planetach położonych dalej w stosunku do słońca niż ziemia jak i bliżej, wiąże się to z powiększaniem słońca i wysyłaniem coraz większej ilości energii. wniosek=w małym stopniu to zależy od ludzi. Człowiek trochę to jeszcze pogarsza ale to kilku-procentowy czynnik. Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Podatek Ekologiczny
Co za chory ten kraj, co jedna kadencja rządu to coraz większe złodzieje na nic cioty nie mają kasy, widac że gówno mają pojęcie o rządzeniu. Jak im ten CO2 tak strasznie przeszkadza to niech wybuduje elektrownie atomową. Oczywiście jak zwykle zyskają najbogatsi którzy kupią nowe auta z salonów a przeciętny zjadacz chleba będzie bulił za ten chory podatek Poza tym zwalanie całej winy za globalne ocieplenie na auta jest chore. Dla przykładu:
1. Boeing 747 emituje 400 ton CO2 w 24 godziny. Tyle samo co 250 aut w ciagu 365 dni
2. W czasie całego sezony F1 spalanych jest mniej paliw kopalnych niż podczas jednego lotu transatlantyckiego rejsu Boeinga 747.
3. Gdyby w Europie zastapic tradycyjne żarówki kompaktowymi świetlówkami spadłoby zużycie prądu i CO2 z elektrowni. Aż o 25 mln ton rocznie
4. Przeciętny sedan emituje rocznie tyle CO2 ile wynosi jego masa. Człowiek jest odpowiedzialny za emisję wynoszącą trzydziestokrotność własnej masy.
5. Pierdzące krowy są odpowiedzialne za 18% wszystkich gazów cieplarnianych - to więcej niż auta, samoloty i inne środki transportu razem wzięte
6. W czasie jednego lotu krajowego na jednego pasażera przypada ok. 400g CO2. To cztery razy więcej niż w przypadku samotnej jazdy małym samochodem z silnikiem diesla
7. Kwaśny deszcz spowodowany wydobyciem niklu potrzebnego do produkcji akumulatorów to wspaniałej Toyoty Prius zniszczył środowisko Sudbury w Kanadzie tak że NASA wykorzystuje teraz ten obszar do testów swoich pojazdów księżycowych.

Nie są to jakieś moje wymysły tylko wyniki badań przeprowadzonych przez brytyjską agencję studiów ekonomicznych
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Zmiany na mapie świata
Kiedyś w Faktach mówili że jacyś naukowcy odkryli że zdarzenia takie jak epoka lodowcowa czy globalne ocieplenie występują "naturalnie" i zawsze po globalnym ociepleniu jest epoka lodowcowa i tak w kółko. Zanieczyszczenia to mały pikuś bo to ponoć przez słone wody tylko nie pamiętam dokładnie o co z tym biegało. Nie wiem czy to jest prawda ale tak mówili. Więc nie da się powstrzymać globalnego ocieplenia tak jak to ktoś napisał (chyba)
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Cała prawda o Remote Uploads
Zgadzam sie z Tuxedo. Zachowales sie jak ostatni skonczony kretyn chcacy podlizac sie kolejnym idiotom, ktorzy pojda rozpowszechniac sposob, co spowoduje globalne ocieplenie i zablokowanie sposobow przez serwis.

Szacunek dla ludzi, ktorzy dobre sposoby ujawniaja nielicznym i zaufanym, a Ci ktorzy juz go dostali, zachowuja go dla siebie.

Ale w jednym Cie popieram - skonczy sie &%^(*&^ zarabiane za diamenty, Jezus Maria, idzcie na dwor, a nie sleczycie jak boty przed kompem.
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Globalne ocieplenie

Jak myślicie na co wpłynie globalne ocieplenie w pszyszłości ? Jak zmieni się nasze życie?

Śmierc nadejdzie nagle, nie spodziewanie, niczym gówno podczas sraczki, niczym muchy wlatujące w zęby kiedy jedziesz maluchem bez dachu.
Wody zaleją caly swiat, tylko burdele ocaleją.
Nadejdą madeje na koniach i zmasakrują wszystkich ludzi, koniec jest bliski, najlepiej róbcie sobie wigwamy i sie chowajcie
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Globalne ocieplenie
Rany boskie jakie globalne ocieplenie ? Jeśli macie na myśli globalne ocieplenie wywołane przez człowieka to czegoś takiego niema.

Jak już to coś dzieje się wewnątrz ziemi lub w atmosferze ale nie jest to wywołane przez człowieka.

To tak samo jakby 100 mrówek robiło dziurę ozonową w pokoju
poprzez super mini 100 fabryczek.
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Daty ,,końca świata"

Bardzo fajna ciekawostka. Poruszając temat końca świata, ja nie wieże, że nastąpi on dzień po dniu. Kiedyś na pewno przyjdzie ten czas (może za 2 tyś. lat?) wszystko przez globalne ocieplenie itp...

Za 2 tys lat ? A czemu tak uważasz ? Bo teraz własnie żyjesz i nie wyobrazasz sobie tego że koniec świata może być własnie w tej chwili ponieważ myślisz że jesteś nie śmiertelny, że śmierć jest daleko przed tobą bo jesteś młody. A tak naprawde to już za chwile możesz umrzeć, np na zawał czy coś innego, różnie bywa. Ja myśle że ten ,,koniec" już trwa a wypełni sie w 100 % w 2012 roku. Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Koniec świata W 2012 ??!!
IMO koniec świata będzie gdy ludzie:

a) skolonizują kosmos i powybijają ich jakieś potworki (coś jak w filmie Aliens)
b) sami się powybijają przy użyciu bomb atomowych i innych wynalazków
c) zanieczyszczą środowisko i będzie globalne ocieplenie
d) wymyślcie coś sami

Pozdro dla wszystkich, którzy myślą racjonalnie i nie wierzą w przepowiednie
(choć trochę prawdy MOŻE w nich być, np.WTC),wróżki i tego typu pierdoły Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Koniec świata W 2012 ??!!
grisza brawo dla twojej inteligencji i rozwagi.

Ja ogólnie w to nie wierze ale ktos w czesniej mówił ze cos o biegunach i w tym troche jest racji bo ostatnio w poznaniu był jakis zjad ekologów bo mieli debatowac o zagrożeniu dla srodowiska i z tego co zauwazyłem to ich chyba kompletnie po**** kilkadziesiat tysiecy lat tamu było globalne ocieplenie i wszystkie lodowce zaczeły sie topic a po jakims czasie wszystko zaczeło zamarzac i nie było w cale rzycia na ziemi i to jest normalne i akurat mielismy takie szczescie ze trafiło sie na nasz wiek ze lodowce topnieja a afryka nasuwa sie na europe i dlatego powstaja rózne czesienia ziemi w polsce i w innych krajach europy i to wszystko jest zupełnie normalne. Według badaczy kilka miliardów lat temu wszzystkie kontynety na świecie były jednym wielkim kontynetem ale dzieki ruchom tektonicznym zaczeły sie roździelac i tak powstały m.i. ameryki, bieguny, europa, afryka itd. ale co do tego roku 2012 to nie wierze, a ktoś wcezsniej wspomniał ze fajnie by było z tymi mrożonymi muzgami, mi by sie takie cos przydało kopiuj, wklej i jedziemy. Jelsi bedzie na 100% pewne ze w 2012 roku bedzie koneic swiata to poinformujcie mnie kilka dni wczesniej bo chciałbym wykożystac kilka ciekawych zrzeczy m.i. to co dała natura, a UFO niech pier*** w ziemie i bedzie fajnie xD



Pozdro xD



P.S. Zebyscie nie myśleli ze jak mam 14 lat to mi całkiem siadło na łeb tylko pisze jaka jest prawda. Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Koniec Świata
No może i macie rację ze nie wiemy co będzie jutro. Ale co przeczuwacie ?? ja np nie chce zginąć bo chce sobie jeszcze troche powariować na naszym świecie xD ;] A np kalendarz majów kończy się w 2012roku. jest globalne ocieplenie i mozemy sie wreszcie usmazyc z gorąca. yyy ma być epoka lodowcowa za dwadzieścia tysięcy lat chyba czy za iles ;]
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Koniec Świata

No może i macie rację ze nie wiemy co będzie jutro. Ale co przeczuwacie ?? ja np nie chce zginąć bo chce sobie jeszcze troche powariować na naszym świecie xD ;] A np kalendarz majów kończy się w 2012roku. jest globalne ocieplenie i mozemy sie wreszcie usmazyc z gorąca. yyy ma być epoka lodowcowa za dwadzieścia tysięcy lat chyba czy za iles ;]
Kalendarz w mojej komórce kończy się za niecałe 100 lat więc jeszcze mam trochę czasu.Nie wierzę w kalendarz majów. Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Kalendarz Majów
Globalne Ocieplenie już się dawno zaczęło a w 2012 będzie punkt kulminacyjny, Majowie to przewidzieli, dali nam wskazówki. Spójrzcie na piramidy, sfinks... nikt nie jest w stanie w czasach teraźniejszcyh wybudować takich piramid. napewno mają one jakieś przesłanie, być moze są to //arki" na rok 2012, lub obcy mogą sie dzieki piramidom kontaktować z ludzkością.
a moze w 2012 przylecą na ziemie ? kto wie
zostaje nam tylko czekac
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Kalendarz Majów

Globalne Ocieplenie już się dawno zaczęło a w 2012 będzie punkt kulminacyjny, Majowie to przewidzieli, dali nam wskazówki. Spójrzcie na piramidy, sfinks... nikt nie jest w stanie w czasach teraźniejszcyh wybudować takich piramid. napewno mają one jakieś przesłanie, być moze są to //arki" na rok 2012, lub obcy mogą sie dzieki piramidom kontaktować z ludzkością.
a moze w 2012 przylecą na ziemie ? kto wie
zostaje nam tylko czekac

Historia lubi się powtarzać
Dokładnie jak w teorii Darwina przykład: rośnie kwiat -> żyje -> umiera -> zamienia się w "nawóz" -> na nim rośnie kolejny kwiat, i tak w kółko. Po za tym koniec świata musi nastąpić ponieważ muszą odnowić się wszystkie surowce. A piramidy hmm... dlaczego to były grobowce dla Faraonów? być może dla tego żeby oni jako pierwsi mogli "uciec" od końca świata. W końcu piramidy mają te swoją kosmiczna moc, nie zbadaną ale mają. Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Kalendarz Majów

a wy znowu. globalne ocieplenie nie istnieje,a jak istnieje to członek nie ma nawet na nie wpływu i jest zjawiskiem pozytywnym, ponieważ będzie można łatwiej eksploatować zasoby ropy na północy.
albo utoniemy we własnych odchodach, śmieciach i zanieczyszczeniach... co zresztą dzieję się na naszych oczach, bo każdy wie o kataklizmach i topnieniu lodowców.

Ludzkość musi zmienić sposób myślenia .segregacja śmieci powinna być czymś oczywistym a najlepiej gdyby był to nakaz. Musimy wypracować takie metody aby można było wykorzystywać przynajmniej 80% odpadów. Powinno się także racjonalnie gospodarować wodą słodką bo niektóre kilku dziesięciomilionowe miasta mogą mieć problemy z zaopatrzeniem ( podobno niektóre miasta już się z tym problemem borykają).
Dobrym sposobem było by także ograniczenie liczby urodzeń w niektórych krajach (podobnie jak to zrobiono w Chinach ).
UE robi naprawdę wiele by chronić środowisko. Osobiście uważam że nawet za dużo, a już niektóre ich pomysły są idiotyczne.
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Kalendarz Majów

globalne ocieplenie to fakt...
takie skoki juz byly np. w XV w i byly z przyczyn naturalnych, ale nawet wtedy temperatura podniosla sie nie bardziej niz o 3 stopnie.....w ciagu 50 lat

Teraz obserwujemy, ze temperatura podnosi sie srednio o 0,5 stopnia na rok (!) i to juz od ok.4 lat....

Ponad 86% gazow cieplarnianych i zanieczyszczen, ktore powoduja ten stan rzeczy pochodzi ,,od ludzi''... ten % ciagle wzrasta.

I nawet jezeli w dzsiejszych czasach znowu mamy ,,naturalny'' skok klimatyczny to w porownaniu z tym co robi czlowiek jest niezauwazalny

Jednym zdaniem sami sobie kopiemy grob...

i jest zjawiskiem pozytywnym, ponieważ będzie można łatwiej eksploatować zasoby ropy na północy.


Ropa...
kazdy wie czym jest


i wlasnie przez takie podejscie do srodowiska ludzie wlasnie sobie ten grob kopia "Globalne ocieplenie" to termin z zalozenia obarczajacy czlowieka za wine za zmiany klimatyczne. To, co rzeczywiscie ma miejsce, to najzwyklejsze cykliczne zmiany temperatur na ktore czlowiek nie ma wplywu.

I wyjasnij, skad masz te dane - ostatnio czytalem wywiad z obronca tej teorii i sam przyznal, ze rocznie do atmosfery trafia 400 mld ton CO2, z czego 11 mld ton pochodzi od czlowieka po czym dodal, ze "tylko" 40% z tego co my emitujemy jest przez nature wchlaniane, a to z kolei oznacza, ze nie jest to 86%, tylko 1,5%, ktore jakims cudem ma wplynac w znaczacym stopniu na przyrode.
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: wgrywanie plikow *.hid na komurke (k550i)... jak to zrobic?
dziekuje Ci za ta jakze madra wypowiedz oraz przepraszam Cie z glebi serca za brak polskich znakow oraz bledy doprawdy moj kolejny post bedzie specjalnie poswiecony temu jakze strasznemu zjawisku objecuje ze bede tam przepraszal za to wielokrotnie oraz za globalne ocieplenie kolejny mecz polakow zly stan sluzby zdrowia brak przecinkow i wszystko na co tylko bedziesz mial ochote... a teraz moze wypowie sie ktos kto jednak przeczytal temat posta i zrozumial w czym tkwi problem? Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: PLISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS


KUNIEC
z tego tematu możesz wziąć równe ciekawe wątki

polecam ten artykuł


http://nczas.com/publicystyka/inny-punkt-widzenia-globalne-ocieplenie-istnieje-ale/
KUNIEC

Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: PLISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
nie. na pw napisałem dlaczego


http://nczas.com/publicystyka/inny-punkt-widzenia-globalne-ocieplenie-istnieje-ale/
KUNIEC

Wydzielanie do atmosfery CO2 – jako produktu spalania węgla – nie jest działaniem szkodliwym dla przyrody. Dwutlenek węgla jest naturalnym składnikiem atmosfery. Wraz z występującą w atmosferze we wszystkich trzech stanach skupienia wodą, podtlenkiem azotu i metanem tworzy wokół Ziemi otulinę gazów cieplarnianych, niezbędną dla istnienia życia. Gazy cieplarniane – inaczej zwane szklarniowymi – izolują Ziemię i moderują jej klimat. Dzięki osłonie gazów cieplarnianych zmiany temperatury powierzchni Ziemi w cyklach dziennych, a nawet rocznych są nieznaczne.


Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: rok 2012
W roku 2012 jedni piszą że ma być wybuch słońca przez co ma się przebiegunować ziemia, w co raczej nie wierzę by słońce wybuchło tak sobie.

Również od 2012 roku ma się rozpocząć pełna szczęścia Era Wodnika, co jednak ma poprzedzić seria kataklizmów i katastrof. I to może być prawda ponieważ ciągle się dzieją jakieś katastrofy kataklizmy itd. weźmy pod uwagę globalne ocieplenie, tsunami, ataki terrorystyczne wojny itd.(czyli coś w tym jednak jest !)

Wiesz nie będę się tutaj rozpisywał zbytnio wkleje tylko pewien cytat z googli.

Według niektórych, w roku 2012 dobiegnie końca era Ryb (interpretowana między innymi symbolicznie jako epoka chrześcijaństwa) i nastanie era Wodnika. Według niektórych źródeł z kręgu tej kultury, od roku 2012 staniemy się świadkami takich zdarzeń jak np.: III wojna światowa, objawienia obcych cywilizacji na Ziemi, przebiegunowanie Ziemi czy upadek Kościoła katolickiego. Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: rok 2012

Nic nie zaczęło się jeszcze dziać
KUNIEC

Jak to nic... można na internecie się doczytać że zanim nastąpi przebiegunowanie to będzie mnóstwo katastrof itd. jeżeli sądzisz że tsunami, globalne ocieplenie ataki terrorystyczne to nic takiego i że to nie doprowadzi do niczego to się mylisz.
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Biologia

1.Jakie jest pozytywne oddziaływanie człowieka w środowisku?
- mało jest tego pozytywnego oddziaływania.. Generalnie człowiek środowisko niszczy i przekształca dla swojej wygody.
Do pozytywnych działań pewnie można zaliczyć:
- tworzenie przyrodniczych stref ochronnych, rezerwaty..
- zalesianie
- dokarmianie zwierząt, zakładanie budek lęgowych..
nic mi do głowy nie przychodzi..

2.Czy jest spowodowane:
-Kwaśne deszcze - spalanie węgla - dym zawiera siarkę
-Topnienie lodowców - niektórzy twierdzą że to globalne ocieplenie związane z emisją CO2 przez człowieka - osobiście się z tym nie zgadzam..
-Dziura ozonowa - freon zawarty w starych lodówkach, dezodorantach..
Proszę o pomoc


mały spam: (nie moglem się powstrzymć..)

http://www.youtube.com/watch?v=BbWCdP2MNhQ
to dla tych co wierzą w globalne ocieplenie..
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Napisy do filmu - A Global Warning
Zobacz te w sunie nazwa lekko sie różni ale to może to (podaj jak masz z którego to roku to spróbuję pomóc)
http://napisy.info/SzukajNapisow.php?to=Great+Global+Warming+Swindle%2C+The&tp=Globalne+ocieplenie+-+wielkie+oszustwo Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Upadek Starożytnego Egiptu [Lektor PL]
Upadek Starożytnego Egiptu TVRip [Lektor PL]

Przez 4000 lat przyczyny upadku cywilizacji starożytnego Egiptu były zagadką dla naukowców. Teraz pojawiła się teoria, że to globalne ocieplenie mogło spowodować zagładę imperium.

Download


KUNIEC
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Shangri-La

Historia rozgrywa się w około środka 21 wieku, kiedy globalne ocieplenie przemieniło Tokyo w tropikalną metropolię. Aby zredukować temperaturę w sercu miasta o 5°C, zostało ono odrodzone jako największe na świecie leśne miasto. Jednakże pomimo strumienia uchodźców, którzy napływają do nowego miasta Atlas, nie ma tam zbyt wielu mieszkańców, którzy mogliby tam żyć. Co więcej antyrządowi partyzanci próbują zapobiec coraz większemu zalesianiu terenów.

[HorribleSubs] Shangri-la - 01 [480p].mkv


KUNIEC
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: An Inconvenient Truth (2006)


produkcja:  USA  gatunek:  Dokumentalny
data premiery: 2006-01-24 (Świat)
reżyseria Davis Guggenheim muzyka Michael Brook (I) (więcej...) czas trwania: 100

Dokument o kampanii Ala Gora, mającej na celu zwrócenie uwagi na globalne ocieplenie jako problem ogólnoświatowy.
KUNIEC

An Inconvenient Truth DVDRip XviD-DiAMOND
Sample:


KUNIEC


/> Rar pass:
KUNIEC

Pupusas2
KUNIEC
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Atak słownikowy
Dzięki Lemat


stary, kopę lat! nie pamiętasz mnie? to ja Lemat, przed ostatnią epoką
lodowcową podrywaliśmy niezłe dupcie. Długo byłeś zamrożony?


No cóż czas leci i globalne ocieplenie topi lodowce.


a tak poważnie: poczytaj o brute-ssh, whois, abuse@, iptables -j TARPIT,
honejpotach (securityfocus.com)


Ciekawez rzeczy polecam wszystkim.

Myślałem bardziej o tym, żeby kolesiowi nieco dać po łabkach, żeby
więcej nie brał się za rzeczy w których jest kiepski.

Pozdrawiam piwoszy na grupie hacking. Czasami rzeczywiście trzeba się
napić, żeby zrozumieć innych.

Sławo

Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: New Zealand - winter 2003


W tym roku snieg padal nawet w Napier (pierwszy raz od dziesieciu lat,
ponoc..)


i gdzie to globalne ocieplenie? choc niektorzy twierdza, ze ze wzgledu
na komplikacje tego procesu i tak moze sie ono objawiac...

a wracajac do tematu - to naprawde fascynujace, miejsca gdzie
"normalnie" (tzn nie w gorach) pada snieg na polkuli poludniowej
mozna policzyc na palcach jednej reki i to wliczajac w to
Antarktyde ;)

pozdr!
kaz

Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Ciekawostka o Koninie.

jagna <ja@onet.plwrote:


[...]


To, że tej grupy nikt lub prawie nkt nie czyta, to w jakiejś części
Pana zasługa.
Ja chciałam tę grupę ożywić o ciekawe wydarzenia z przeszłości Konina.
Pan zawsze te moje zamierzenia torpedował.


1. Skoro "zawsze", to może jakieś przykłady by się przydały? Inaczej jest to
gołosłowne oskarżenie.

2. Trudno będzie grupę "ożywiać" 'pompując ją' wyłącznie przeszłością
(zresztą to nie jest grupa sensu stricte historyczna) - chyba teraźniejszość
lepiej się do tego nadaje. Jeśli ktoś ma potrzeby "produkować się
jednokierunkowo", to chyba lepiej stworzyć jakąś ciekawą stronę WWW na ten
temat, coś w rodzaju historiozoficznego blogu itp.

3. W jakiejś części "moją zasługą" jest też efekt cieplarniany i związane z
tym globalne ocieplenie - w tych przypadkach nawet bardziej poczuwam się do
winy, jako że nie jest w mojej mocy czy zamiarach zabraniać komukolwiek
pisania tu czegokolwiek co nie narusza dobrych obyczajów i przepisów
obowiązującego prawa.

4. Mieszanie życzeń świątecznych z pretensjami nie jest dobrym sposobem na
tworzenie miłej atmosfery i warto chyba tę uwagę - choćby na prywatny
użytek - wykorzystać, bo inaczej z wigilijnego śledzika zostaje głównie
'ucho od śledzia'.

Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Mafia wyczyściła konta klientów banku Millenium
c7pv1i$a6@news.onet.pl,
Glenn <gl@bezspamuwp.pl:


W dużo bogatszych krajach jest i złodziejstwo i dresiarstwo i parę
jeszcze innych niemiłych zjawisk ;-)))


Miejmy nadzieje, ze globalne ocieplenie wyeliminuje przynajmniej noszenie
dresów ;))

Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Mafia wyczyściła konta klientów banku Millenium
c7qgja$n0@news.onet.pl,
Glenn <gl@bezspamuwp.pl:


| Miejmy nadzieje, ze globalne ocieplenie wyeliminuje przynajmniej
| noszenie dresów ;))

Nie ma nadziei-przerzucą się na szorty ;-))) I zamiast dresiarzy będą
szorciarze ;-))))


No ale ta nisza jest juz zagospodarowana, m.in. przeze mnie :)

Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Nietypowe korelacje

Jako ciekawostke podam jednak, ze po raz pierwszy od niemal 100 lat przez
cały miesiąc na Słońcu nie zaobserwowano żadnych plam.

Zmniejszenie liczby plam na Słońcu miało już miejsce trzykrotnie podczas
ostatniego tysiąclecia. Dochodziło wówczas do tzw. "małych epok
lodowcowych".
Okresy te znane są jako minimum Sporera (1420-1570),minimum Maundera
(1645-
1715) i minimum Daltona (1790-1830).

Ciekawe co na to powiedza idioci zajmujacy sie pakietem klimatycznym i
sciaganiem haraczu od CO2.


Nie wszystko jest albo czarne albo biale. To nie jest takie proste.
Bodajze na Discovery byl film na ten temat. Otoz ocieplenie klimatu powoduje
topnienie lodowcow. Dostawanie sie duzej ilosci slodkiej wody do oceanow
wywoluje zmiane pradow oceanicznych majacych bardzo duzy wplyw na klimat.
Pociaga to za soba w efekcie wlasnie znaczne oziebienie klimatu. Tak wiec
paradoksalnie "chwilowe" ocieplenie w dluzszej perpektywie powoduje znaczne
oziebienie i epoke lodowcowa.
Niestety wiekszosc ludzi jest bardzo ograniczona i kilka dni zimy z wiekszym
mrozem stanowi juz dla nich dowod, ze globalne ocieplenie nie istnieje.

Pozdrawiam

Darek

Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Nietypowe korelacje

Jako ciekawostke podam jednak, ze po raz pierwszy od niemal 100 lat
przez
cały miesiąc na Słońcu nie zaobserwowano żadnych plam.

Zmniejszenie liczby plam na Słońcu miało już miejsce trzykrotnie podczas
ostatniego tysiąclecia. Dochodziło wówczas do tzw. "małych epok
lodowcowych".
Okresy te znane są jako minimum Sporera (1420-1570),minimum Maundera
(1645-
1715) i minimum Daltona (1790-1830).

Ciekawe co na to powiedza idioci zajmujacy sie pakietem klimatycznym i
sciaganiem haraczu od CO2.

Nie wszystko jest albo czarne albo biale. To nie jest takie proste.
Bodajze na Discovery byl film na ten temat. Otoz ocieplenie klimatu
powoduje
topnienie lodowcow. Dostawanie sie duzej ilosci slodkiej wody do oceanow
wywoluje zmiane pradow oceanicznych majacych bardzo duzy wplyw na klimat.
Pociaga to za soba w efekcie wlasnie znaczne oziebienie klimatu. Tak wiec
paradoksalnie "chwilowe" ocieplenie w dluzszej perpektywie powoduje
znaczne
oziebienie i epoke lodowcowa.
Niestety wiekszosc ludzi jest bardzo ograniczona i kilka dni zimy z
wiekszym
mrozem stanowi juz dla nich dowod, ze globalne ocieplenie nie istnieje.

Nie chodzi o to czy istnieje czy nie, ale o to, że klimat się zmieniał od
zawsze, i jaki realnie na te zmiany ma wpływ człowiek.

Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Nietypowe korelacje
Dieter <dieterx.SKA@gazeta.pl napisał(a):

Tak, czytalem juz te teorie wymyslona na poczekaniu na potrzeby coraz
mniejszego zaufania ogolu do teorii o ocieplaniu klimatu i w zwiazku z tym
z
koniecznoscia bulenia na CO2.

Mysle jednak, ze aktywnosc sloneczna jest tutaj kluczem. Wzrost
temperatury
to wieksze wydzielanie CO2, a nie odwrotnie.

D.


globalne ocieplenie z punktu widzenia gopodarki jest bardzo dobre, tylko
słońce ma wpływ na zmiany klimatyczne na Ziemi

Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Developerka
Globalne ocieplenie, a raczej nagłaśniane jego przyczyny,  to globalna
ściema.
Nie ma co się rozwodzić, lepiej poczytać i przeanalizować np. to:

http://www.jaczewski.pl/blog/moda-na-globalne-ocieplenie/

oraz odszukać sobie artykuł z wykresem cykliczności temperatury na ziemii w
National Geo., tu fragment
http://www.national-geographic.pl/national3/index.jsp?news_cat_id=99&...

W tym kontekście, mam wrażenie, że tak jak to okreslił jeden z kolegów,
największy wpływ na dziurę ozonową mają pierdzące krowy.

Pozdrawiam

Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Oceany przedłużą na stulecia globalne ocieplenie klimatu.
Oceany przedłużą na stulecia globalne ocieplenie klimatu

Nawet gdybyśmy jutro wstrzymali całkowicie emisję dwutlenku węgla, i tak
czeka nas globalne ocieplenie - twierdzą oceanolodzy z Uniwersytetu Colorado
w Boulder (USA).

Zwracają oni uwagę, że ziemska atmosfera rozgrzana dzięki dwutlenkowi węgla
część swego ciepła przekazuje systematycznie oceanom. - Te zaś je skwapliwie
magazynują, a ponieważ mają olbrzymią pojemność, nawet raptowne zmniejszenie
emisji gazów cieplarnianych nie pomoże. W przyszłości woda zwróci bowiem to
ciepło atmosferze - tłumaczy Gerald Meehl, współautor badań, które opisuje
"Science". - Tego oceanicznego grzejnika nie da się wyłączyć z dnia na
dzień. Raz uruchomiony będzie działał przez wieki.

To nie koniec złych wieści. Jedną z konsekwencji zmian klimatu jest
podnoszenie się oceanów. - Pojemność tego globalnego kaloryfera będzie więc
rosła. To wydaje się przesądzone - uważa inny badacz Tom Wigley. Obliczył
on, że wody będzie przybywało od kilku do kilkunastu centymetrów na sto
lat. - Oznacza to zalanie wielu gęsto zaludnionych nizin oraz licznych
wysepek, które już dziś ledwie wystają z morza.

za:
http://serwisy.gazeta.pl/nauka/1,34148,2617698.html?nltxx=1000621&nlt...
-03-24-02-05

Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Globalne ocieplenie ???
Globalne ocieplenie ???
Nie w Azji - Cos tu nie gra ,...

uklony

============================================================================

FROST IN DELHI
==================

In India, residents of the capital awoke on Sunday to the coldest morning in
70 years with the temperature falling to around freezing point, forcing
officials to shut primary schools for 3 days. More than 100 people have died
in northern India since December due to the cold.


today.reuters.com/business/newsarticle.aspx?type=tnBusinessNews&storyID=nL08736739&imageid=&cap=

Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Papierosy a globalne ocieplenie
Papierosy a globalne ocieplenie
Był wiceprezydentalgore powiedział, że palenie tytoniu w znacznym stopniu
przyczynia sie do globalnego ocieplenia. Ze swojej strony pragnę dodać, żę
pierdzenie również przyczynia sie w znacznym stopniu, może nawet w wiekszym.
Wszak pierdza wszystkie ssaki, w tym ludzie, w tym ssaki niepalace.
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: globalne ocieplenie sydło z worka
globalne ocieplenie sydło z worka
blogs.telegraph.co.uk/news/jamesdelingpole/100017393/climategate-the-final-nail-in-the-coffin-of-anthropogenic-global-warming/
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Zastraszanie naukowców a globalne ocieplenie.
Zastraszanie naukowców a globalne ocieplenie.
Both Gray and Pielke say there are many younger scientists who voice their
concerns about global warming hysteria privately but would never jeopardize
their careers by speaking up.

"Plenty of young people tell me they don't believe it," he says. "But they
won't touch this at all. If they're smart, they'll say: 'I'm going to let this
run its course.' It's a sort of mild McCarthyism. I just believe in telling
the truth the best I can. I was brought up that way."
www.denverpost.com/harsanyi/ci_3899807
W 1975 roku Ziemi zagrazała era lodowcowa, globalne zamrożenie. Bogu dzięki,
że nie podjęto wtedy zadnych kroków aby to powstrzymać bo dzisiaj
ugotowalibysmy się.

Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Bush i Globalne Ocieplenie
Bush i Globalne Ocieplenie
hmmm... a podobno to globalne ocieplenie to lewackie bzdety. Czyzby 'fuc'
nosil sie z zamiarem zmiany swoich zapatrywan... i chce zostac 'lewakiem'?

the U.S. strategy calls for consensus on long-term goals for reducing the
greenhouse gases that spur global warming...

"The United States takes this issue seriously," Bush said... unveiled a long-
term strategy on climate change on Thursday...

news.yahoo.com/s/nm/20070531/pl_nm/climate_bush_dc
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Czemu globalne ocieplenie nie dociera na uczelnie
Czemu globalne ocieplenie nie dociera na uczelnie
Podobno zmienia się klimat w postaci globalnego ocieplenia, za co ma
odpowiadać człowiek. Dawniej klimat się zmieniał i to znacznie
bardziej, ale tym razem ta zmiana jest podobno ludzka. Nie wszyscy
tak sądzą i nie wszędzie to widać, bo np. uczelnie to wytwór
działalności ludzkiej, ale na nich do tej pory (mimo globalnego
ocieplenia) odwilż nie nastąpiła, więc teoria ludzkiej przyczyny tego
ocieplenia chyba nie jest taka oczywista.

Kiedy 20 lat temu przyszła transformacja – oczekiwano ocieplenia.
Niestety nie wszędzie ono nastąpiło. Mimo, że ocieplenie obecnie ma
być globalne, to lokalnie jednak zmarzlina nie puszcza. Uczelnie
pozostały plamami zimna, gdzie w stanie niemal niezmienionym
przetrwały w refugiach populacje peerelczyków.
Wszystko zmienia się dookoła, zmieniło się pokolenie, a na uczelniach
– bez zmian !

blogjw.wordpress.com/2009/05/18/mija-20-lat-a-na-uczelniach-odwilz-jeszcze-nie-nastapila/ Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Najgroźniejsze dla Obamy jest globalne ocieplenie
Najgroźniejsze dla Obamy jest globalne ocieplenie
Jeśli dla nowego prezydenta Stanów Zjednoczonych w czasach światowego kryzysu
gospodarczego, uwikłania USA w wojnę w dwóch krajach, złej sytuacji na Bliskim
Wschodzie itp. najważniejszą sprawą jest mityczne "globalne ocieplenie" to ja
nie mam więcej pytań. Oczywiście takie Chiny czy Rosja też priorytetowo będą
stawiać na walkę z "ociepleniem", a nie choćby rozwojem gospodarczym. Coś
sporo prawdy jest w stwierdzeniu, że w tych zachodnich demokracjach (USA i UE)
od dobrobytu się w głowach poprzewracało :/ Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Popieram globalne ocieplenie!
Popieram globalne ocieplenie!
Wolę, jak jest 30 stopni (jak wczoraj) a nie 16 (jak dziś). Po prostu jest
przyjemniej.
Cieplejszy klimat, to oszczędność energii na ogrzewanie, co ma duże znaczenie
przy obecnych podwyżkach cen energii.
Zalania lądów nie obawiam się - wszak w średniowieczu klimat na ziemiach
Polski był sporo cieplejszy niż teraz, a nie zalało nas.

Wiem, że sam niewiele zrobię, ale co razem w grupie osoby takie jak ja mogą
zrobić dla globalnego ocieplenia?
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: globalne ocieplenie czy tez Global Warming?
globalne ocieplenie czy tez Global Warming?
Dobry artykul dla chcacych poznac angielski!

The Scam of Our Lifetime

wattsupwiththat.files.wordpress.com/2009/12/billbell.pdf
"The Calgary Herald", page B8, December 8, 2009.

Bill Bell (professional geologist) has been trying for weeks to get
the Calgary Herald to sell him a full page for an “Advertisement-
Opinion”
on Climate Change science and Copenhagen.
(This mostly happened before the Hadley disclosure).

The Calgary Herald must have gone through a number of intestinal
upheavals,
involving editors, ad people, lawyers and the publisher and it
seems that –
rather then be accused of suppressing information – they have
finally consented.
I think it puts a new face on the Calgary Herald also.

A brave man, Mr. Bell. Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Trzęsienie w płn. Europie a Globalne Ocieplenie
Trzęsienie w płn. Europie a Globalne Ocieplenie
Gdy usłyszałem wczoraj tj. 16 grudnia ok. 18:00, w tv, bodajże w TVP o wstrząsach w Szwecji, zaraz tak to skomentowano: "za wstrzasy odpowiadają ruchy płyt tektonicznych i Globalne Ocieplenie". Pomyślałem, że to żart. Za co jeszcze odpowiada global warming? Czy to nierzetelność dziennikarzy? Czy jest jakiś informacyjny "trend" popularyzacji Globalnego Ocieplenia przez przypisywanie mu winy za wszystko? Czy tak ma być stopniowo urabiana opinia publiczna? Przez ciągłe powtarzanie o Ociepleniu i ludzkiej odpowiedzialności za nie mamy uznać to za pewnik i przygotować się na wzrost cen energii?

Trochę później uzasadnili to w innych mediach "ruchem płyt tektonicznych na skutek odciążenia przez topniejące lodowce..." a dalej już wiadomo kto jest winny... Zaakceptujmy wyższe podatki!
Niedługo ocieplenie okaże się winne zgubienia długopisu, odpięcia spinacza z bielizny na balkonie... Już widzę te newsy : "(...) Spadająca dachówka omal nie zraniła człowieka na ul. Podwale Grodzkie (...) Przyczyną jest GLOBALNE OCIEPLENIE, które rujnuje elewację budynku..." Strach się bać!
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Europa szykuje się na globalne ocieplenie
Europa szykuje się na globalne ocieplenie
Kolejny przykład myślenia magicznego
- z nikomu nieznanych powodów grupa niedouczonych w filozofii nauki
(Popper się w grobie przewraca)
klimatologów wini dwutlenek węgla za zmiany klimatyczne w skali globalnej.

Nie jest argumentem dla nich przypominanie epoki lodowcowej
(niejednej)
lub mezozoicznej, których przyjście i odejście nie może byc w żaden sposób
skorelowane z dwutlenekiem węgla produkowanym przez ludzi .

Żadne argumenty nie działają - pozostaje tylko żarliwa wiara typu prawie że
religijnego, która zastapiła w zsekularyzowanym Zachodzie dawną wiarę w Boga.

Państwa kierowane przez ludzi niewykształconych (inżyniersko, matematycznie, w
naukach ścisłych) przeznaczją miliardy na walkę z mitologicznym zagrozeniem.

Większej bzdury nie widział świat od dawna...Płaczę nad Zachodem, który
stracił krytycyzm i poczycie absurdu. Nadchodzi New Age ... Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Globalne ocieplenie jest faktem !
Globalne ocieplenie jest faktem !
Dzisiejszy "Guardian" publikuje na 1. stronie zdjęcia Kilimandżaro . Poraz
PIERWSZY od 11 tysięcy lat na jego szczycie brak czapy lodowej !!!

www.guardian.co.uk/gall/0,8542,1437360,00.html Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Komunikacja a globalne ocieplenie.
Komunikacja a globalne ocieplenie.
Globalne ocieplanie stało się faktem i w trosce o nasz klimat, naszą ziemię i
nasze dzieci należałoby zareagować. Podobno szwajcarzy chcą zrezygnować z
jazdy samochodem. Czy my Polacy-Warszawiacy też jesteśmy wstanie nieco się
poświecić? Czy zrezygnujemy z codziennych dojazdów samochodem do pracy? A
może zakazy powinny być odgórne?
I tak np powinno się zakazać wjazdu do miasta/centrum samochodom, w ktorym
jest tylko jedna osoba-kierowca.
W mieście powinno się uniemożliwić parkowanie na cały dzień ograniczając do 2
h.
Wszelkie biurowce powinny zredukować swoje parkingi zastępując je stojakami
dla rowerów.
Centra handlowe, wzorem Złotych Tarasów, powinny wprowadzić opłatę za
parkowanie.
Czy takie ograniczenia przyczyniłyby siędo poprawy naszej atmosfery?
A może są one niewystarczające i wymagają bardziej radykalnych rozwiązań?
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: czy mozna jeszcze powstrzymac globalne ocieplenie?
czy mozna jeszcze powstrzymac globalne ocieplenie?
Ostatnie fale upalow dosyc drastycznie przypominaja nam, ze globalne
ocieplenie to nie wymysl szalonych naukowcow tylko zjawisko, ktore naprawde
zachodzi tu i teraz. Wystarczy troche poczytac na ten temat albo chociazby
wysilic nieco swoja wyobraznie, zeby zdac sobie sprawe, ze jak tak dalej
pojdzie, to za jakies 20-30 lat, bardzo powaznie bedziemy - my i nasze
dzieci - odczuwac negatyne skutki tego procesu. W zwiazku z tym moje pytanie
czy da sie jeszcze (a jeli tak to jak) ten proces wychamowac?

P.S. Zakladam ten watek w odpowiedzi na komentarz "yehudee". Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Wierzycie jeszcze w globalne ocieplenie?
Wierzycie jeszcze w globalne ocieplenie?
Tak informacyjnie, zeby pokazac jak polityka wykorzystujac prseudoteorie i oszustwa naukowe (falszowanie wykresu pomijajacego ocieplenie sredniowieczne) robi nam wode z mozgu.

www.rp.pl/artykul/107055.html
motyl.wordpress.com/2008/04/09/globalne-ocieplenie-globalne-oziebienie-epoka-lodowcowa-tuz-tuz/
64.233.183.104/search?q=cache:pIsKImQrTDoJ:www.vpivienna.org/fdownload.php%3Fid%3D108+epoka+lodowcowa+zasi%C4%99gi&hl=pl&ct=clnk&cd=4&lr=lang_pl&client=opera

Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: no to mamy to całe globalne ocieplenie niby
no to mamy to całe globalne ocieplenie niby
Pogoda nas nie rozpieszcza. Dziś i jutro nie będzie inaczej. O letnich
temperaturach i odpoczynku na słońcu nie możemy nawet marzyć. Będzie zimno,
pochmurno i mokro. Nocami temperatury będą prawie jak w grudniu. W niedzielę,
idąc na wybory, lepiej się ciepło ubrać i zabrać parasol.

W sobotę najmniej powodów do narzekań będą mieli mieszkańcy północnej części
naszego kraju. Na Pomorzu, Wybrzeżu i Mazurach będzie pogodnie i bez opadów.
Ale za to dość chłodno, bo tylko 14-16 stopni. W samym Gdańsku tylko 12.

Niewiele cieplej będzie w centrum kraju: 16-17 stopni. Tu też nie powinno
padać. Gorzej będą mieli mieszkańcy południa, gdzie będzie lało. Miejscami
może nawet zagrzmieć. I będzie zimno: 15-16 stopni.

Wyborcza niedziela miejscami będzie jeszcze brzydsza. Zimniej zrobi się na
północy kraju. W Olsztynie termometry pokażą tylko 10-11 stopni, podobnie w
Toruniu i Bydgoszczy. W dodatku będzie padać. Podobnie jak w centrum i na
zachodzie kraju. Temperatury też nie rozpieszczą. Maksymalnie będzie około 15
stopni Celsjusza.

Najwyższych temperatur i najwięcej słońca mogą spodziewać się mieszkańcy
Małopolski i na Podkarpacia. Tu może w ogóle w niedzielę nie padać, a słupki
na termometrach dobiją nawet do 20 kresek.
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: inne spojrzenie na globalne ocieplenie
inne spojrzenie na globalne ocieplenie
wiadomosci.onet.pl/1472248,242,1,ociepla_sie_i_dobrze,kioskart
.html A to zupełnie inne spojrzenie na tematy emisji dwutlenku
węgla do atmosfery i kto wie czy nie bliższe prawdzie? Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Gdzie się podziało globalne ocieplenie?
Gdzie się podziało globalne ocieplenie?


Międzyrządowy Zespół ds. Zmian Klimatu przyznaje - ostrzeżenie przed szybkim
topnieniem himalajskich lodowców powstało na bazie błędnych danych, informuje
BBC. Katastrofa nie wydarzy się w roku 2035, ale być może dopiero w... 2350 r.

Jeśli pomyślimy o grubości lodu - 200-300m, a niekiedy 400m - i jeśli
weźmiemy pod uwagę prędkość topnienia nawet dwóch metrów na rok, to nie
pozbędziemy się całości lodowców w ciągu ćwierćwiecza - mówił wtedy w rozmowie
z BBC Jeffrey Kargel z Uniwersytetu Arizona.

Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Pseudonaukowcy gdzie to globalne ocieplenie?
Pseudonaukowcy gdzie to globalne ocieplenie?
Czy moze ktos z Was mi wytlumaczyc na czym polega globalne ocieplenie?
Jak widze na poczatku Listopada snieg w Tarnowskich Gorach to
znaczy ze albo jest to fatamorgana, albo tez teoria globalnego ocieplenia
ma sie tak do rzeczywistosci jak piernik do wiatraka. Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Dobra wiadomość: globalne ocieplenie odwołane
Dobra wiadomość: globalne ocieplenie odwołane
W ciągu minionych dwóch lat Słońce wykazywało niepokojący spokój. Naukowcy
snują domysły o przyczynach pozostawania naszej gwiazdy w tak „głębokim
minimum” i o tym, czy ten letarg ma bezpośrednie konsekwencje dla Ziemi.

(...) przez blisko 300 dni na naszej gwieździe nie widać nawet tzw.
czarnych plam — sygnału zbliżającej się wzmożonej aktywności.
Takiej „słonecznej plaży„ naukowcy nie obserwowali od prawie stu lat.
(...)
Opinia ta szczególnie odpowiada tym klimatologom, którzy uważają, że
zimowe ekscesy w Europie, Chinach, na Bliskim Wschodzie czy w Ameryce
Południowej zwiastują nadejście
„mini okresu
lodowcowego”.





Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Klimat. Globalne ocieplenie
Klimat. Globalne ocieplenie
Zmiany klimatu widoczne są już dziś, co więcej ich skutki stają
się uciążliwe.
Niestety wiele "ważnych i mądrych osobistości" bagatelizuje ten
problem. Jeszcze niedawno wmawiano nam, że efekt cieplarniany to
bajdy pisarzy SF, dzisiaj próbuje się nas przekonać, że globalne
ocieplenie nikomu krzywdy nie zrobi, "co najwyżej plaże będą
troszkę węższe".
A może by tak dziennik obejrzeli panowie mądrzy! Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: To co, globalne ocieplenie odwołujemy ?
To co, globalne ocieplenie odwołujemy ?
Amerykańska rządowa agencja ds. środowiska (Environmental Protection
Agency) ukryła przed opinią publiczną własny roboczy raport,
podważający założenia dyskutowanej obecnie w USA polityki zmiany
klimatu (globalnego ocieplenia). ...

cei.org/cei_files/fm/active/0/DOC062509-004.pdf Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Wspierajmy globalne ocieplenie.
Wspierajmy globalne ocieplenie.
Wydarzenia ostatnich dni dobitnie pokazują, że kilka godzin opadów śniegu i
nasz kraj moze byc sparalizowany na długo, jedyny ratunek w ociepleniu klimatu.
Ja osobiscie zyczyłbym sobie klimatu jaki panował tutaj za czasów pierwszych
piastów czyli podobnego do obecnego śródziemnomorskiego. Byłoby cieplej, mniej
byśmy emitowali co2 bo mniej trzeba by było grzać w domach, samochody mniej by
paliły, i mniej ubrań bysmy potrzebowali na rózne pory roku, pewnie tez mniej
byśmy chorowali. Ale do tego wszystkiego jak już napisałem potrzeba ocieplenia
klimatu. Wiec jezeli ktos ma oczekiwania zblizone do moich i woli
śródziemnomorskie słońce od syberyjskich mrozów to niech sie bierze do roboty.



pozdrawiam
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Kiedy nadejdzie Globalne Ocieplenie?
Kiedy nadejdzie Globalne Ocieplenie?
wiadomosci.onet.pl/2099013,11,smiertelne_zniwo_mroznej_nocy,item.html
"Ostatniej nocy z powodu wyziębienia zmarło 15 osób - poinformowała Komenda
Główna Policji."

Bo nim to nastapi ofiar bedzie pewnie dużo więcej, a ja już sie nie moge
doczekać zim kiedy temperatura ponizej % będzie spadać tylko na święta.



pozdrawiam
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Al Gore i "globalne ocieplenie"
Al Gore i "globalne ocieplenie"
Noblista wydał przed kilkoma laty książkę "Earth in Balance", w
której można znaleźć taki fragment dotyczący naszego kraju:

"Dowiedzieliśmy się na przykład, że w niektórych rejonach Polski
dzieci zabierane są głęboko pod ziemię do kopalni żeby odetchnęły od
powiększającego się zanieczyszczenia powietrza. Człowiek może sobie
wyobrazić jak nauczyciele tych dzieci wychodzą na powierzchnię
posługując się kanarkami, by ostrzegły maluchy, gdy już nie będzie
można bezpiecznie pozostawać na powierzchni"

No cóż, nowa religia wymaga wielu wyrzeczeń i, jak każda inna, musi
oprzeć się na strachu. A że efekty przypominają czasem opowieści o
stonce zrzucanej przez Amerykanów? Mówi się trudno. Gorącym
wyznawcom nowej wiary polecam zapoznanie się z danymi nt. klimatu
panującego w czasach Wikingów i powodu, dkla którego największa
wyspa naszej planety została nazwana "zieloną".
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: "Globalne Ocieplenie" i polski "sukces"
"Globalne Ocieplenie" i polski "sukces"
A propos wielkiego sukcesu Polski na szczycie UE.

Międzynarodowa Agencja Energetyczna twierdzi, iż obniżenie o 50%
emisji dwutlenku węgla będzie kosztowało świat do roku 2050 około 45
bln dolarów i osiągnie się za te pieniądze obniżenie temperatury,
cytuję: "o 0,02 stopnia C", tj. poniżej błędu statystycznego, co nie
może mieć żadnego wpływu na przebieg cyklicznych zmian
klimatycznych.
Jednocześnie doprowadzi to do gwałtownego obniżenia rozwoju
cywilizacji za to napcha kabzę religijnym zieolonym guru typu Gore.
A nasze rachunki za energię poszybują w górę tak, że wielu ludzi
przestanie być stać na ogrzewanie

Więcej na ten temat:

Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: A Global Warning? / Globalne ocieplenie - wielkie oszustwo
A.Global.Warning.2007.DVDRip.XviD-DOMiNO



<< NFO >>


DOMiNO

1h 30mn,
608 x 336 (1.810:1)
29.979 fps
929 Kbps
MPEG-1 Audio layer 3, 2 channels
132 Kbps 48 KHz

http://www.amazon.com/Global-Warning-History-Channel/dp/B000YKI4MM

Got offers?
DVDs, screeners, work at a dvd rental, got R5's or even have a netflix account?
mail us - domino (at) hush (dot) com
Greetz - ALTRUiSM, D0PE

KUNIEC
The Great Global Warming Swindle (pol. Globalne ocieplenie - wielkie oszustwo) - jest filmem dokumentalnym w reżyserii Martina Durkina. Film przedstawia argumenty przeciw hipotezie antropogenicznego wpływu na klimat ziemi zwłaszcza przez wzrost dwutlenku węgla w atmosferze.

Film pokazuje, że obecny stan wiedzy na temat zmian klimatu jest problematyczny i że naukowcy oraz media mają zbyt wiele do stracenia, aby w sposób uczciwy dyskutować i badać zmiany klimatu. Film zaprzecza, że zmiany klimatu wywołane są działalnością ludzi i twierdzi, że zgodność naukowców związana jest z finansowym wsparciem badań, uważanych za niezwykle ważne. Krytykowane są też zachodnie ruchy ekologiczne, które propagując energię słoneczną lub wiatrową zamiast paliw kopalnych (węgiel czy ropa naftowa) przyczyniają się do zacofania przemysłowego w Afryce.

Produkcja okazała się być bardzo kontrowersyjna. Naukowcy nawzajem zarzucają sobie niekompetencję. Zwolennicy teorii ocieplenia z ludzkiej winy twierdzą, że to twórcy tego filmu używają złych danych i źle je interpretują, a twórcy tego filmu zarzucają to samo swoim przeciwnikom. Najlepiej obejrzeć i samemu wyciągnąć wnioski...

Film otwiera oczy na cały biznes związany z globalnym ociepleniem. Nie krytykujcie dopóki nie obejrzycie. Zdaje się, że żyjemy w wielkim kłamstwie...Pewnie to nie jest jedyne...


<< Download >>


/>

Pass: www.divxturka.net
KUNIEC

// poprawki - mnb
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: The Great Global Warming Swindle
The Great Global Warming Swindle - DivX + napisy PL

Mój upload

10% danych naprawczych


Opis filmu:

The Great Global Warming Swindle (pol. Globalne ocieplenie - wielkie oszustwo) - jest filmem dokumentalnym w reżyserii Martina Durkina. Film przedstawia argumenty przeciwko konsensusowi naukowemu na temat antropogenicznego wpływu na klimat ziemi, zwłaszcza wzrostu dwutlenku węgla w atmosferze.

Film spotkał się z krytyką wielu organizacji naukowych i indywidualnych naukowców, wliczając dwóch naukowców udzielających się w filmie (niestety nie wiem czego tyczyła krytyka).

Film opiera się na przesłance, że obecny stan wiedzy na temat zmian klimatu jest problematyczny i że naukowcy oraz media mają zbyt wiele do stracenia, aby w sposób uczciwy dyskutować i badać zmiany klimatu. Film zaprzecza, że zmiany klimatu wywołane są działalnością ludzi i twierdzi, że zgodność naukowców związana jest z finansowym wsparciem badań, uważanych za niezwykle ważne. Krytykowane są też zachodnie ruchy ekologiczne, które zdaniem autorów propagują energię słoneczną lub wiatrową zamiast paliw kopalnych (węgiel czy ropa naftowa), przyczyniając się do zacofania przemysłowego w Afryce.

W filmie wykorzystano wywiady z Patrickiem Moore - założycielem ruchu Greenpeace, Richarderm Lindzenem, profesorem meteorologii w Massachusetts Institute of Technology; Patrickiem Michaelsem, profesorem nauk o otoczeniu w University of Virginia; Nigelem Carderem, byłym edytorem czasopisma New Scientist; Johnem Christy, profesorem i dyrektorem Earth System Science Center w Uniwersytecie w Alabamie; Paulem Reiterem z Instytutu Pasteura, oraz Carlem Wunschem, profesorem oceanografii w Massachusetts Institute of Technology.


Screen:







Linki:



KUNIEC

Hasło:


K-SAR
KUNIEC
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: 100000 argumentów za co mozna wypic :D
55. za globalne ocieplenie
56. za parzystokopytne
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Bezpieczeństwo Energetyczne RP

Po pierwsze: strzeliles sobie w stope dajac linki na radiomaryja.pl, teraz z miejsca ludzie beda glosowac na "nie" w ankiecie.
Takiego pomysłu nikt jednak nie zrealizuje bo mało kto powierzyłby by bezpieczeństwo energetyczne UE krajom Afrykańskim.

Z przykrością przyznaje ci racje. Każde dojście do władzy islamskich ekstremistów mogłoby doprowadzić do zagrożenia. Jedynym rozwiązaniem byłoby przejęcie terenów i kontrologanie ich przez UE, ale wymagało by to wielkich nakładów, a już widze jak Mauretania, Mali, Niger czy Czad oddają swoje częsci terytoriów, albo przynajmiej udostępniają na podstawie odpowiednio podpisanych umów długoterminowych. Co prawda obyło by się to z zyskiem dla nich, ale jakoś się mi to nie widzi ponieważ hipokryci ekolodzy zaczęli by znów wyć o chamskich i bezpardonowych poczynaniach świata zachodu. Co do ekologów, bardzo żałuje że nie stanęła elektrownia atomowa w czasach PRL. Złoża węgla niedługo się niestety skończą i nie wyobrażam sobie naszego kraju skazanego całkowicie na dostawy energii z zewnątrz a tym bardziej z Rosji. Energii pochodzącej z rozszczepienia jąder atomów, najczęściej uranu (uranu naturalnego lub nieco wzbogaconego w izotop U-235), można uzyskać więcej energii niż z 12 milionów baryłek ropy naftowej, przy czym należy zaznaczyć iż złoża uranu są olbrzymie i w przypadku dalszego pozytywnego rozwoju technologii pozyskiwania energii z uranu 238 jego zasoby wystarczyłyby na tysiące lat. Ponadto prawidłowo funkcjonująca elektrownia atomowa nie jest szkodliwa dla środowiska.
Wbrew temu co się publicznie mówi o elektrowniach atomowych nawet w przypadku awarii takiej jak w Czarnobylu skażenie jest mniejsze niż w przypadku elektrowni klasycznej opalanej węglem kamienny tyle tylko ze łatwiej zauważalne. Na chwilę obecną globalne ocieplenie nie istnieje, jak ktoś nie wierzy to odsyłam do gazety "Najwyższy Czas"

www.nczas.com
KUNIEC
więc musimy się zastanowić jak zaopatrzyć kraj w energię. Osobiście zaczynam się bać że Rosja w końcu dopnie swego i będzie dzięki swoim złożom trzymać w szachu nie tylko nas ale i całą UE. Dlategto przyszłościowe byłoby zaproszenie do struktur NATO Azrebejdżanu i Kazachstanu, które dysponują roponośnymi zlożami. USA nie ma się co bać bo ma Alaskę. Skandynawskie kraje mają platformy na morzu pólnocnym i do dziś nie wiemy dlaeczo rząd SLD zerwał umowę z Norwegią, uniezależniającą nas od Rosji.
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Bezpieczeństwo Energetyczne RP
mi to tam wisi czy bedzie -40 C czy globalne ocieplenie, kupie sobie klime do domu i 5 ton wegla i po strachu xd Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Artykuły - Temat Zbiorczy
jeżeli można to dorzucam ciekawy artykuł od siebie:

Kurczy się pokrywa lodu w Arktyce. Jak donosi CNN dla pseudonaukowców jest to “kolejny mrożący krew w żyłach okres”. To oczywisty nonsens: krew w żyłach by im zmroziło, gdyby lód był w normie: straciliby pracę.

Jednak p. Walter Meier, ani chybi “profesor” jakiejś pseudo-uczelni dofinansowywanej przez ogłupionych tytułami “naukowymi” podatników - biadoli: “Wyniki zdecydowanie nie są dobre (…) ilość lodu na Morzu Arktycznym zmniejszyła się do drugiego z najniższych odnotowanych kiedykolwiek poziomów”.

Ciekawe, że gdy była na najniższym poziomie (kiedy? 30 lat temu?) nikt jakoś nie bił na alarm… Najważniejsze jest co innego: ile razy widzą Państwo w TV prognozę pogody, to ZAWSZE ocieplenie witane jest jako DOBRA wiadomość - a oziębienie: jako ZŁA. Cóż: ONI mają zwyczaj nazywać [spam] ZŁYM - i odwrotnie. Dlatego mówimy o NICH: “ONI”.

To po prostu w ogóle nie są ludzie. Lubią Państwo zimno? Nie. A ONI najwyraźniej: TAK. Istoty z innej planety. Przypuszczalnie z tej czerwonej, nazwanej imieniem słynnego uczonego Karola Marsa…

Kiedyś lodowce pokrywały prawie całą Europę. Ekolodzy neandertalczycy zakazywali palenia ognisk, by nie nastąpiło Globalne Ocieplenie. Ociepliło się i tak - tylko neandertalczycy wyginęli, bo bez ognisk ciężko było przeżyć na lodowcu. Natomiast Ludzie z Crô-Magnon palili ogniska w najlepsze - i, jak widać, przetrwali.

Dzisiejsi neoneandertalczycy chcą powtórzyć ten eksperyment. Co, oczywiście, też im się nie uda - natomiast forsa za “naukowe” opracowania - leci.

Powiedzmy wreszcie jasno: w okresie jury temperatura Ziemi była o ponad 10 stopni C wyższa, niż obecnie - a jakoś Ziemi diabli nie wzięli; przeciwnie: jakoś ochłodła bez żadnej “walki z Globalnym Ociepleniem”. Powiedzmy też jasno: CIEPŁO JEST DOBRE! O wiele łatwiej chronić się przed ciepłem, niż przed zimnem. Powiedzmy też jasno: jeśli ten cholerny lód na Morzu Północnym - lód, który kosztował życie tylu odważnych ludzi - wezmą wreszcie diabli, to ożyje Syberia, Jukon, Nunawat i Grenlandia. Skróci się droga z Azji do Ameryki…

A tych, co wierzą w Globalne Ocieplenie pytam: zainwestowaliście już w tereny na Grenlandii?
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Artykuły - Temat Zbiorczy

jeżeli można to dorzucam ciekawy artykuł od siebie:

Kurczy się pokrywa lodu w Arktyce. Jak donosi CNN dla pseudonaukowców jest to “kolejny mrożący krew w żyłach okres”. To oczywisty nonsens: krew w żyłach by im zmroziło, gdyby lód był w normie: straciliby pracę.

Jednak p. Walter Meier, ani chybi “profesor” jakiejś pseudo-uczelni dofinansowywanej przez ogłupionych tytułami “naukowymi” podatników - biadoli: “Wyniki zdecydowanie nie są dobre (…) ilość lodu na Morzu Arktycznym zmniejszyła się do drugiego z najniższych odnotowanych kiedykolwiek poziomów”.

Ciekawe, że gdy była na najniższym poziomie (kiedy? 30 lat temu?) nikt jakoś nie bił na alarm… Najważniejsze jest co innego: ile razy widzą Państwo w TV prognozę pogody, to ZAWSZE ocieplenie witane jest jako DOBRA wiadomość - a oziębienie: jako ZŁA. Cóż: ONI mają zwyczaj nazywać [spam] ZŁYM - i odwrotnie. Dlatego mówimy o NICH: “ONI”.

To po prostu w ogóle nie są ludzie. Lubią Państwo zimno? Nie. A ONI najwyraźniej: TAK. Istoty z innej planety. Przypuszczalnie z tej czerwonej, nazwanej imieniem słynnego uczonego Karola Marsa…

Kiedyś lodowce pokrywały prawie całą Europę. Ekolodzy neandertalczycy zakazywali palenia ognisk, by nie nastąpiło Globalne Ocieplenie. Ociepliło się i tak - tylko neandertalczycy wyginęli, bo bez ognisk ciężko było przeżyć na lodowcu. Natomiast Ludzie z Crô-Magnon palili ogniska w najlepsze - i, jak widać, przetrwali.

Dzisiejsi neoneandertalczycy chcą powtórzyć ten eksperyment. Co, oczywiście, też im się nie uda - natomiast forsa za “naukowe” opracowania - leci.

Powiedzmy wreszcie jasno: w okresie jury temperatura Ziemi była o ponad 10 stopni C wyższa, niż obecnie - a jakoś Ziemi diabli nie wzięli; przeciwnie: jakoś ochłodła bez żadnej “walki z Globalnym Ociepleniem”. Powiedzmy też jasno: CIEPŁO JEST DOBRE! O wiele łatwiej chronić się przed ciepłem, niż przed zimnem. Powiedzmy też jasno: jeśli ten cholerny lód na Morzu Północnym - lód, który kosztował życie tylu odważnych ludzi - wezmą wreszcie diabli, to ożyje Syberia, Jukon, Nunawat i Grenlandia. Skróci się droga z Azji do Ameryki…

A tych, co wierzą w Globalne Ocieplenie pytam: zainwestowaliście już w tereny na Grenlandii?




Po stopnieniu wody poziom wody wzrośnie o 300m więc nie będzie Syberii, Grenlandii oraz Nunawatu Następnym razem zanalizuj swój tekst. Poza tym, sam to wymyśliłeś?? Czy ściągnąłeś z z neta?? Bo niekóre wypowiedzi są przynajmniej głupie. Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Globalne ocieplenie
Jak myślicie na co wpłynie globalne ocieplenie w pszyszłości ? Jak zmieni się nasze życie?
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Globalne ocieplenie
Globalne Ocieplenie

+



KUNIEC

=



KUNIEC
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Globalne ocieplenie
mówiąc prościej globalne ocieplenie w 95% wytwarzane jest przez wszystkie oceany i morza a 5% wytwarzane jest przez człowieka. Nawet gdyby te wszystkie organizacje miały pomóc to jest to pomoc nic nieznacząca... Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Czy dbasz o przyrode?

Ja nie dbam o przyrode, ona sobie poradzi a ocieplenie klimatu fajna rzecz

fajna nie fajna ale nie zalezy od człwoieka.

Globalne ocieplenie wywołane działalnością człowieka nie istnieje.
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Daty ,,końca świata"
Bardzo fajna ciekawostka. Poruszając temat końca świata, ja nie wieże, że nastąpi on dzień po dniu. Kiedyś na pewno przyjdzie ten czas (może za 2 tyś. lat?) wszystko przez globalne ocieplenie itp...
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Daty ,,końca świata"
plotki czy nie, w 2012 roku wybuhnie ziemia poniewarz jądro w ziemi nie wytrzyma przesuwania sie plyt tektkonicznyh i globalne ocieplenie zniszczy ziemie, nic nas nie uratóje Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Daty ,,końca świata"
koniec świata to będzie jak ludzie się sami powybijają, albo przez globalne ocieplenie
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Koniec świata W 2012 ??!!
Glupota! Moim zdaniem koniec swiata bedzie albo jak ludzie sie powybiajaja albo jak bedzie globalne ocieplenie Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Kalendarz Majów
a wy znowu. globalne ocieplenie nie istnieje,a jak istnieje to członek nie ma nawet na nie wpływu i jest zjawiskiem pozytywnym, ponieważ będzie można łatwiej eksploatować zasoby ropy na północy.
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Kalendarz Majów
Dlaczego bialy rycerz otrzymal ostrzezenie? Jak mozna twierdzic ze globalne ocieplenie nieistnieje?? Przeciez to widac, na calym swiecie.... zal....
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Globalne Ocieplenie
szukam jakiejs definicji globalnego ocieplenia (najlepiej po angielsku) ale niemoge nigdzie znalesc jakiegos gotowego
to ma byc na 7-10 lin do zeszytu

z góry dzieki za pomoc
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: rok 2012
Co ma być to będzie, nie przejmuj się najwyżej będzie koniec świata

Wiesz jest globalne ocieplenie, było tsunami to może i to być =) Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: bedzie zima czy nie??
nie bedzie!! globalne ocieplenie idzie
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: latwy plusik - liczy sie ciekawy pomysl :)
globalne ocieplenie ,słyszałem że to co przedstawiono na Filmie "Pojutrze" który właśnie opowiada o skutkach tego ocieplenia jest i tak łagodną wersją tego co się w końcu stanie naprawdę jeśli dalej tak będziemy życ.
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Efekt Cieplarniany

http://pl.youtube.com/results?search_query=globalne+ocieplenie&search_type=&aq=f
KUNIEC
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Angielska strona o zanieczyszczeniach i.t.p
Jak w temacie. Szukam jakieś angielskiej strony, z przystępnym językiem o różnych problemach dzisiejszego świata ( odpadki promieniotwórcze, globalne ocieplenie i takie te )

Za linki będą plusy.

Pozdro! Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: [Zabawa]Zepsuj czyjes marzenia
nie będzie bo nadchodzi globalne ocieplenie i będzie 30*C

chcę mieć GTA IV odrazu po premierze ;]
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Jak zginęło 5000 mrówek ...
788. spaliło ją globalne ocieplenie
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Snieg ;/
jest globalne ocieplenie jak ograniczymy CO2 to może za 10 lat będzie ale odrazu planeta sie nie pozbiera Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Co o tym myslicie?


In article <9n8l18$qj@news.tpi.pl, RMK wrote:
| Decyzja nie Busha Jr. tylko Kongresu. Nie wiem kto zaczal rozpuszczac
plotki,
| ze Bush ma z tym cos wspolnego. A traktat z Kyoto byl swoja droga zupelnie
| absurdalny.

Kongresu, ktory jest republikanski i jeszcze slucha sie prezydenta. Gdyby
Bush Jr. stwierdzil, ze traktat z Kyoto powinien zostac podpisany to Kongres
by to pewnie klepnal ;) Nie slyszalem o zadnym powaznym, naukowym obaleniu
ustalen z Kyoto. Naukowcy co prawda nie twierdza, ze efekt cieplarniany jest
w prostej linii wynikiem emisji CO2, ale twierdza, ze lepiej dmuchac na
zimne i nie bawic sie w klimatyczna zgadule. Jednak USA odrzuca traktat z
Kyoto nie dlatego, ze podwaza jego podstawy naukowe, ale dlatego, ze nie
chce ograniczyc emisji CO2 bo to spowodowaloby koniecznosc wydania pieniedzy
na zmiany w przemysle.


Kluczowe slowa: `lepiej dmuchac na zimne'. Sorry, ale kto rozsadny
wywali setki miliardow na dmuchanie na zimne ? Jesli za 10 lat okaze sie,
ze globalne ocieplenie rzeczywiscie istnieje i jest powaznym problemem
to bedzie mozna zmienic zdanie, jesli nie, osczedzi sie naprawde *duzo* forsy.

Zreszta po co obalac zalozenia, skoro sam traktat z Kyoto mowi, ze jesli
wejdzie w zycie, to stan klimatu z 2094 bedziemy miec w 2100. Ogrooomna
roznica, no nie ?


| Dochod na lebka i dostep do sprzetu domowego pokazuja zdecydowanie
| cos innego.

| W miedzyczasie spadly tez ceny sprzetu domowego, a wkoncu od czasu kiedy
w
| USA zaczal dzialac wewnetrzny liberalizm minelu jaz ladnych pare latek.

| Spadly ze wzgledu na liberalizm.

Raczej ze wzgledu na postep technologiczny.


A glownym powodem postepu technologicznego byl liberalizm :)
Widac to porownujac mniej wiecej liberalny Zachod i interwencjonistyczny
Wschod w tamtym czasie.


| Czyli najszybszym sposobem zlikwidowania bezrobocia jest ustawowe
| zlikwidowanie takiego pojecia ;)

| Tak.

Dosc radykalne rozwiazanie :)


Ale tam, gdzie nie przejmowano sie bezrobotnymi wiecej ludzi szlo do roboty,
np. USA czy ZSRR :) vs. Niemcy. Inna sprawa, ze w ZSRR nie musialo sie
pracowac, tylko chodzic do pracy, wiec srednio to pasuje.

Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: 11 wrzesnia
   -<( szpon )-


Oznacza on podwyższenie temperatury
globalnej, czyli zwiększenie różnic temperaturowych w lecie i zimie.


W tym zdaniu jest blad :|

p.s. a propos naszych anomali pogodowych. daawno temu (ponad 10 lat)
uslyszalem, ze istnieje w meteorologii pojecie cyklu 5-letniego. oznacza
to, ze mamy 5 lat upalnych, potem 5 lat mroznych itd. I tak patrze i
faktycznie to sie sprawdza. Jak mowiono o tym cyklu 5-letnim wlasnie
konczyl sie okres upalow (czy ktos pamieta susze na podlasiu z
rekorodowymi temperaturami w latach 1990-1995?). Potem przyszedl okres
mrozow, tez piecioletni ktory skonczyl sie mniej wiecej (bo bylo to dosc
plynne) w roku 2000. Pamietam to doskonale, mielismy tu mrozy jak
cholera, w samochodzie mego ojca az pękł silnik (zamarzl stary olej).

A teraz mamy rok 2002. Jak i rok temu (2001) na Podlasiu mamy susze z
rekorodowymi upalami, zimy owszem sa dosc chlodne ale trwaja niezwykle
krotko (w tym roku mielismy tylko niezla sniezyce, ktora jednak jak sie
skonczyla po 2 tygodniach to do wiosny nie spadl praktycznie zaden
snieg). Jesli cykl sie potwierdzi tak okolo 2005 powinny znow zaczac sie
deszczowe lata i srogie zimy.

Nie stoi tp jednak w opozycji z globalnym ociepleniem. Cykl 5-letni jest
lokalana fluktuacja, a globalne ocieplenie jest globalne :) Tzn, to ze
teraz u nas wypada 5 lat cieplych nie znaczy ze to samo musi byc we
wroclawiu np; takze kolejne okresy zimne sa juz coraz cieplejsze, a
okresy cieple jeszce goretsze (w tym roku rekordy upalow byly wieksze
niz 5-10 lat temu). to wplyw globalnego ocieplenia na ową 5-latke

Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Wstalem dzis..

Mocniak wrote:
Witam :-)

| Klimat globalny się ociepla, co będzie owocowało arktycznymi zimami i
| tropikalnymi upałami latem.

Hm, na razie idzie w odwrotność [ciepłe zimy]. A ludziom wydaje się,
że jest cieplej bo żyją w miastach w których jest średnio 2 - 3°C
cieplej niż gdzie indziej. Nadal jestem za tym, że klimat się oziębia.


Termin "globalne ocieplenie" wcale nie oznacza, że wszędzie będzie cieplej.
Chodzi o zwiększenie się temperatury oceanów, topnienie lodowców itp. Przez
to, woda (po przekroczeniu pewnej granicy temperaturowej) na biegunach, nie
jest już na tyle zimna, by opadać z dużym impetem w głąb oceantów. To
zatrzymuje globalną cyrkulację (prądy oceaniczne i w konsekwencji prądy
powietrza). Przez to ustaje wymiana gorącego powietrza (i wody) z okolic
okołorównikowych, z zimnym powietrzem z okolic okołobiegunowych. W okolicach
równika temperatura drastycznie rośnie, w okolicach biegunów zaczyna
postępować lodowiec, kierujący się do równika. W pewnym momencie dochodzi o
znacznego oziębienia oceanów i cyrkulacja zaczyna się na nowo - epoka
lodowcowa ustępuje.

To co opisałem, to procesy dziejące się na przestrzeni 3k-7k lat. To jest
normalny cykl życia ziemi (powtarzający się co 10k-15k lat). Efekt
cieplarniany przyśpiesza epokę lodowcową. Wg. wyliczeń, proces zanikania
cyrkulacji w oceanach powinien nastąpić za jakieś 200lat. Sama epoka
lodowcowa powinna się rozpocząć za jakieś 500lat. 19 i 20 wiek przyśpieszył
ten okres (jak narazie) o jakieś właśnie 200 lat. Jeszcze prądy oceaniczne
nie ustały, ale znacznie słabną.


Kolejnym dowodem na to może być fakt, że od ostatniego zlodowacenia
minęło więcej czasu niż zwykle trwa okres ocieplenia. Cykl
zlodowacenie-ocieplenie jest czymś powtarzalnym i już najwyższy czas,
żeby nastąpiło następne oziębienie świata. Tyle, że nasza cywilizacja
trochę opóźnia ten okres :-)


Mylisz się - przyśpiesza ten okres. Zainteresuj się tym tematem, a sam
zobaczysz, że mam rację.

Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: wegetarianizm a dziecko

Sanvean wrote:
Coraz bardziej zacierają się granice między owocami z naszej strefy
klimatycznej i z innej.


chodzi o globalne ocieplenie?

;-)

r.

Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Mafia wyczyściła konta klientów banku Millenium


Miejmy nadzieje, ze globalne ocieplenie wyeliminuje przynajmniej noszenie
dresów ;))


Nie ma nadziei-przerzucą się na szorty ;-))) I zamiast dresiarzy będą
szorciarze ;-))))

Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: Developerka

Użytkownik "Darius
"...I doktryna takie zagrozenie wynalazla.
Zwie sie globalne ocieplenie.
..."

To chyba można uznać za wspólny punkt moich wywodów z Twoimi oraz za esencję
problemu.

Pozdrawiam

Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: catex - co to?


Pisz o tym w #19 RT i
sprawdz tez tu: http://www.catrisk.prv.pl/


Dzięki.
Dopiero zaczynam czytać, ale (nadal w tonie żartobliwym:) To może być jedyny
niemanipulowany rynek!

#SMON
... ale Ty jesteś "gość"! ;) Chylę czoła!
(Czy to ktoś z Twojej rodziny (Bogusław?) zaliczał Bałtyk wpław w latach
70-ych?)

Dopisane troche później - po przeczytaniu Twojej "magisterki". Jeszcze raz
dziękuję!
Wnioski ogólne:
1. Gratuluję poziomu pracy. Niejeden doktór mógłby Ci buty czyścić...
2. Futy na WIG to jednak banalnie prosty rynek... ;)

W paru miejscach "naciągasz". Niemniej - przeczytanie polecałbym wszystkim
"giełdziarzom". Pozwala zyskać nowe spojrzenie na to, co jest tryndem, a co
szumem - a raczej na wniosek, że to tylko kwestia rozpatrywanego przedziału
czasu. Np. Ty jako oczywistość traktujesz globalne ocieplenie i zakładasz,
że będzie trwało nadal. A ja pozwolę sobie przypomnieć, że epok lodowcowych,
to było zdaje się ze cztery, przedzielone cieplejszymi okresami. Zakładasz
stały przyrost liczby ludności, a ja przypomnę, że dinozaurów też kiedyś
było w ch... - i co? Wymarły!
Z zaskoczeniem dowiedziałem się, że w Kaliforni ubezp. od trzęsień ziemi
jest obowiązkowe (dla właścicieli domów). :( A my ten kraj nazywamy
"wolnym"! Tożto paranoja... Tam rządzi mafia! (ubezpieczeniowa)
No bo ubezpieczenia, to pewny i czysty biznes. Inaczej nie byłoby
ubezpieczeń obowiązkowych.

Piszesz, że wiele instytucji reasekuracyjnych i transformerskich powstawało
w "rajach podatkowych" (Bermudy, Jersey). Czy w tych czasach taka
działalność miała cechy przekrętu? Prania pieniędzy?  Tłumaczysz, że
"niepotrzebne zezwolenie" - ale czyż nie ma normalnych krajów, gdzie to, co
nie jest zakazane - jest dozwolone?

Może mi "umkło" - a może pominąłeś najbardziej elemetarną formę hedgingu -
"sprzedaję opcję na earthquaqe (jeśli nie pokręciłem nazewnictwa) i kupuję
akcje cegielni" w tym samym rejonie... ? ;)

I na koniec takie pytanie filozoficzne: Jakie szanse ma przedsiębiorca na
wygranie z konkurencją, jesli wszyscy będą się ubezpieczać od wszystkiego?
Czy to nie oznaczałoby spłaszczenia, stagnacji i zanegowania jakichkolwiek
możliwości rozwoju?

[Tak, jestem zatwardziałym przeciwnikiem ubezpieczeń! Chcę podejmować
ryzyko. Inaczej by mnie tu nie było]

Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: globalne ocieplenie
czy przypadkiem globalne ocieplenie nie jest
spowodowane nasilajaca sie aktywnoscia slonca?
Jezeli proroctwo oriona jest prawdziwe to w
2012 roku mialby nastapic moment kulminacyjny
tej aktywnosci slonecznej ...
Przeczytaj reszt wiadomoci



Temat: GLOBALNE OCIEPLENIE LODOWEK
GLOBALNE OCIEPLENIE LODOWEK
TO NA POCZATEK
Przeczytaj reszt wiadomoci




Strona 1 z 2 • Wyszukiwarka znalaza 143 rezultatw • 1, 2