Patrzysz na wiadomo¶ci wyszukane dla zapytania: Honda Civic 1





Temat: T U N I N G + [ Tapety Samochodów ]+ T U N I N G

8-Tapet Hondy Civic
Rozdzielczość: 1024x768
2 Linki


KUNIEC


KUNIEC


8-Tapet różnych Hond Civic
Rozdzielczość: 1024x768


KUNIEC
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: BMW 325 vs Opel Calibra 2,0 vs Honda Civic 1,6-1,8 150-180KM
Oczywiście Honde Civic. Oczywiscie BMW też jest spoko, ale dorwanie egzemplarza bez ukrytych wad jest trudne. Przebiegi są często kręcone, słabo jest z geometrią, samochody są bite, a w najgorszych przypadkach popowodziowe. Callibry bym nie brał, bo nie weźmiesz nawet dwójki znajomych z tyłu na dłuższą trasę, opinie ma bardzo negatywną i kojarzy się z dresowozem. Napisz przy okazji, z którego roku ta beemka. Ale i tak Honda Civic. No i ile ma kasy.
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: BMW 325 vs Opel Calibra 2,0 vs Honda Civic 1,6-1,8 150-180KM
BMW jak to BMW, oceniając po ogóle wypada nieźle. Silnik 2.5 przy tylnym napędzie też swoje zrobi, ale w baku robi się wir. O Calibrze niech nawet nie myśli. Po pierwsze ten samochód nie wygląda a po drugie bardzo awaryjne auto. Ja tak jak Norberfifer proponowałbym Honde Civic. Mały, sztywny i niezawodny samochód. Z odpowiednim silnikiem BMW nie będzie miało szans a i spali mniej.

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8454399

I niech szuka zadbanego egzemplarza z silnikiem B16A2 bo to prawdziwa perełka. Znając się troche na tym to na samym komputerze można nieźle podkręcić moc, na wymianie kompletnego wydechu, filtry itp.
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Auto do 5000zł
auto dosc rzadko spotykane ale mi sie jak najbardziej podoba

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5964594
KUNIEC

ale i tak wg mnie do 5000 najlepiej wziac honde civic albo jakiegos golfa 2 ew. jak znajdziesz to 3
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Jakie autko??

niektórzy XM'em. Kurde, jak mi się ta Xm'ka podoba to ja p....e. Jako jeden z niewielu citroenów, ale szalenie....
Nie wiem jak to może się podobać. Ale każdy ma swój gust, a o gustach się nie dyskutuje jak wiadomo.
Citroen - bodajże francuska marka, nic do niej w sumie nie mam, ale żaden model Citroena mi się nie podoba. A ten to w ogóle jak statek kosmiczny wygląda.

Co do tematu, to naturalnie Golf III (jeżeli tylko taki masz wybór), bo jeżeli możesz coś innego, to proponuję Hondę Civic, w tym samym przedziale cenowym, a japończyk, co wiąże się z małą awaryjnością i przypadku tego modelu zadowalającymi osiągami. Golf III - oczywiście to dostępność i małe ceny wszystkich części, ale ile można na to patrzeć? Golf III to teraz własność co trzeciego za przeproszeniem (bez niczyjej urazy) wieśniaka ze sportowym wydechem, bądź nakładką na wydech i tanimi alufelgami.
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Honda Civic V vs Opel astra 1
Witam , mam pytanie, które auto siÄ™ bardziej opÅ‚aca kupić, HondÄ™ Civic V czy Opel Astra 1 ??, nie chodzi mi o prÄ™dkość, przyspieszenie itp, tylko o to, które np: wiÄ™cej pali, u którego części sÄ… lepsze, taÅ„sze, czy auto jest wytrzymaÅ‚e, generalnie o koszty utrzymania. Z góry dziÄ™ki Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: ile wart opel calibra ??

na 100 przy spokojnej jezdzie pali mu 8 litrow


Chyba na trasie... A w mieście będzie z 12 litrów chlać i to przy spokojnej jeździe, a mając taki samochodzik to aż żal nie pocisnąć Szczerze odradzam Calibre. Za tą cenę polecam Honde Civic - ekonomiczny silnik 1,2-1,6 i przyjazny wygląd (w hatchbacku), tylko przy Civic'ach trzeba uważać na dziury w nadkolach przy rocznikach '91 - '93.

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Jaki Samochód?
Golf III nie jest zły, tylko zamiast 1.6 weź 1.9 TDI 90KM. Mało pali i jest trwały. BMW 316i też nie jest złe, tylko nie liczyłbym na to, że będzie w dobrym stanie. Meganka Coupe też jest fajna, ale raczej polecałbym coś z Niemiec albo Japonii, na przykład Audi 80 1.9 TDI, Golfa III 1.9 TDI, Toyotę Corollę, Mazdę 323F 1.5 albo Hondę Civic
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Samochud do 10 000

Honde Civic VI (1995-2000)...Te hondy sa piekne moj tata jak taka sprzedawal to zaraz poszla znajomi w komisach tez mowia ze ludzi sie tylko pytaja o te auta a tu przykladowy
http://moto.allegro.pl/item326248313_perfekcyjna_honda_civic_1_4_super_hit_.html

ale czerwona troche brzydka jest i ładniej wygląda 5-cio drzwiowa wersja
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: +++Jakie auto wybrać+++
a ja bym proponował Hondę Civic


Honda Civic to samochód o sportowym zacięciu. Właśnie wśród takich użytkowników lubiących szybką i energiczną jazdę cieszy się on największym powodzeniem. Ponadto Honda Civic od wielu już lat znajduje się w czołówce samochodów trwałych, niezawodnych i bogato wyposażonych. Również na światowym rynku jest on najbardziej popularnym modelem Hondy. Znawcy rynku samochodów używanych są na ogół zgodni: nie należy się specjalnie bać kupna i użytkowania Hondy Civic nawet po dużym przebiegu. Obowiązuje przy tym stara zasada, że zawsze trzeba się starać o kupno samochodu z jak najnowszej generacji. Trzeba tu bowiem liczyć się z dostępnością części zamiennych na naszym rynku i ich cenami. Niegdyś starsze samochody Hondy nie były tak popularne na naszym rynku jak obecne. To w pewnym sensie rzutuje również na rynek części zamiennych.
Innym motywem kupna nowszego modelu jest po prostu ich wyższa jakość. Bardzo stare auta byÅ‚y stosunkowo podatne na dziaÅ‚anie rdzy. W samochodach 10-letnich, wedÅ‚ug badaÅ„ niemieckich, aż w 37,9 proc. stwierdzano korozjÄ™ części noÅ›nych. Dla porównania - w trzyletnich autach tej marki nie stwierdzano w ogóle korozji. Warto również wziąć pod uwagÄ™ fakt, że w naszych warunkach jest to raczej auto dla indywidualistów lubiÄ…cych sportowÄ… jazdÄ™ i niezbyt liczÄ…cych siÄ™ z kosztami . Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Smart
Nie kupuj jak masz kupować, mały nie wygodny i z żadnego wypadku nie wyjdziesz cały i drogi jak ch**. Kup se starą honde civic też mała.

http://moto.allegro.pl/item615835294_honda_civic_coupe_klima_ele_alu_zadbana_z_niemiec.html
KUNIEC


Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Samochód do 20 000zł :)
Mój starszy też kupował niedawno auto do 20tys. i kupił Japończyka Hondę Civic 1998r. za 18000 tysięcy. Auto bardzo dobre, nie psuje się, jak to japończyki, ja polecić ci mogę Japończyka lub Niemca - moze być BMW, ale zależy też do czego to auto ma być, czy do spokojnej jazdy do pracy, na wczasy czy do sklepu, czy chcesz się pobawić w tuning i pojeździć szybciej...
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: opinie na temat hondy civic rocznik 93-95.
chodzi mi głownie o rzeczy które są ważne na co dzień... mianowicie:
-koszty eksploatacji,
-ile to pali (proszę podać pojemność i moc silnika o którym mowa, osobno miasto osobno trasa),
-co w nim jest złego a co bardzo dobrego.

mówimy raczej o wersji z takim wyposażeniem jak ma TA tyle że bez tuningu optycznego i bez xenonów bo tych w standardzie chyba nie ma.

szczególnie interesowały by mnie opinie posiadaczy właśnie civic-ów w takiej wersji zarówno wyposażenia jak i z takim silnikiem.

dziękuje i pozdrawiam
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: pytanie dla znajÄ…cych sie na motoryzacji audi a8

diesel 4,2TDI ma sporo lepsze osiagi od benzyny 4,2

kolego, tak jak mówiłem- diesel nigdy nie bedzie miał takich osiągów jak benzyna....zobacz choćby ile koni ma diesel, a ile benzyna- benzyna 350KM, a diesel 275, więc różnica jest znaczna
nawet jeśli do 100km/h miałyby taki sam czas, to nie znaczy ze diesel ma lespsze. Diesel będzie 'protestować' przyspieszając na większej prędkości (np. 170-220), a benzyna nie.

zresztÄ… luknij sobie na dane techniczne:

http://www.motofakty.pl/testy_i_porownania/dane_techniczne/?ses_mf=7fc8b18c06538f226dbe606a9830d8fa&marka=760&model=442&od=2002&do=
KUNIEC


"Audi mercedes itd ...o jeszcze bmw Mr. Green Mr. Green ja bym brał honde civic V Wink ewentualnie za takie pieniądze to VIII type R lub SWink) Japończyk to japończyk i nic go nie pobije Wink Niemcem sie podniecać ... phi Laughing"<--wiesz kolego, każdy sie podnieca tym co ma; dla mnie japończyki to ok samochody, ale przy swoich gabarytach (np. honda accord)mają bardzo mało miejsca w środku...ja wole samochody, które są bardzo mało popularne, dlatego coś takiego sobie sprawiłem(są 3 sztuki w Polsce).
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Auta
O Stilo zapomnij, zwłaszcza w takiej cenie. Ogólnie nie lubię Fiatów, ale podobno akurat w Stilo siada często elektronika.

Ja jeżdżę VW Passatem TDI z 94r. i jest to klamot, ale jeszcze nigdy mnie nie zawiódł, dlatego Tobie polecałbym albo coś niemieckiego typu np
Audi 80 B4 TDI (chyba do 96r. były robione ), silnik 90KM, Turbo diesel + Injection czyli wiadomo bezpośr.wtrysk i silnik jest naprawdę bardzo ekonomiczny. W moim passku (silnik ten sam, prawie ) przy eco drive w mieście spala 6l, co jak na taką krowę naprawdę jest mało.
Jeśli chodzi o BMW, to oprócz stereotypów jakie panują odnośnie ludzi, którzy śmigają takimi furami, ja bym się zastanowił tylko nad BMW 525 TD (Bez S). Strasznie ciężko znaleźć ten silnik, a to dlatego, że w TDS'ach czyli najmocniejszym dieslu, pękały uszczelki pod głowicami i ogólnie te silniki były kiepskie ( bo strasznie wyżyłowane ).

Jeśli chodzi o coś z JAP, to ja bym polecał np może Hondę Civic, 1.4 (90KM), lub Accord, tylko w naszym kraju z cudem graniczy znalezienie takiego autka niebitego.
Również polecałbym jak koledzy wyżej Mazdę 323f.

Volvo S40 tanio chodzą, ale nietypowy samochodzik to jest, więc z częściami było by ciężej.

A może np Mercedes 123 2.4 ? tzw. Beczka ?

pozdro dnia 21 Maj 2009 19:11, w caÅ‚oÅ›ci zmieniany 1 raz Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Jaka gra jest waszym zdaniem najlepsza tego miesiÄ…ca ??
Need For Speed Pro Street

Dlaczego?? Swietne wykonanie to jest pierwsza z serii NFSa nad ktora sie postarali sadze ze ten kto nie kupi sobie kierownicy ten dlugo w ta gre nie bedzie chcial grac... Zwroccie uwage na te glosy silnika na dopracowanie aut!!!! No i wkoncu zawital nas Nissan Silvia S15!!! nie mowie juz o wymazonych BMW Mamy tez bardzo ladna honde Civic Wyscigi sa dopracowane na max mozliwosci programistow W SKALI 1-10 !!!!!!!10!!!!!!
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: jaki samochód
ja na twoim miejscu bym jeszcze troche poczekal i nazbieral wiecej kasy.
pamietaj im wiecej dasz za samochod na poczatku tym mniej pozniej wlozysz w naprawy i regeneracje.
ja 2 lata po prawku kupilem Honde prelude i po dzis nia smigam.
sprzet 1 klasa 2.2 VTec poprostu ogrom kucykow pod maska;)
jak chcesz kupic cos dobrego to kup japonca a bd zadowolony
np. honde civic albo mazde 323F opcjonalnie CRX ale to juz trzeba miec noge na wodzy;P
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Samochód

Powiem Ci tyle, ze srodek tego samochodu to kopia hondy Civic ale ogolnie to fajny samochodzik
To, że to jest kopia Hondy Civic to wiem Widać już po karoserii. Podobno Honda i BMW przejęły akcje Rovera i zastrzegły sobie do niego prawo...Znacie może jakieś wady i zalety tego samochodu, bo wiem, że jest bardzo ekonomiczny i na dodatek jak na silnik 1.6 115 HP to sporo.

Edit: Ten model byÅ‚ robiony w 1999 roku, czyli akcje miaÅ‚o BMW... Teraz te samochody już nie sÄ… produkowane, a ostatnio przejÄ…Å‚ Rover'a jakiÅ› koncern Tata dnia 05 Cze 2008 23:05, w caÅ‚oÅ›ci zmieniany 3 razy Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: potrebuje oszczędny,dobry,niezawodny i ogólnie zajeb****++++

http://moto.allegro.pl/item330892503_czerwona_honda_civic_1_5.html
KUNIEC

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4599374
KUNIEC

A ja polecam Hondę Civic V generacji. Autko bardzo fajne zwinne żwawe i niezawodne. A silniczek 1,5 nie powinien szaleć z benzyną mimo swoich 16 zaworów

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: +++torrenty.org+++
Jako że kolega założył podobny temat to poprosiłbym link na jakiś serwer do tej książki

http://torrenty.org/torrent/109841
KUNIEC
lub tutaj

http://bitnova.info/torrent/86285ecc2c77611dab1c36ab9111133962376d8f
KUNIEC

Ewentualnie duży plus dla osoby która znajdzie książkę serwisoą do hondy civic...
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Pomoc przy wyborze auta

właśnie myślałem nad oplem astra z uciętą dupą, ale jeździłem nim i wiem, że silniki sie rozlatują a korozja zżera że szkoda gadać. Na oku ma seata cordobę teraz...co o tym sądzicie? :
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5717291

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5326533


to chyba seatem nie jezdziles... nie wierz co sie tam dzieje. Moj pierwszy samochod to byl wlasnie opel astra chyba 2000r z silnikiem 1.4 90km 16V i sie fajnie jezdziło. Teraz mam Honde Civic TyperR z 2003r. 200km. Zastanow sie nad tym oplem, no ale jak mowisz ze za 2-3 lata opchniesz i tak i tak samochod to mozna sie zastanowic nad innymi smaochodami.

opla mialem takiego tylko ze 4 drzwi


honda taka.


tyle ze cala czarna
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Samochod
Wbrew pozorom wybor wcale nie jest taki ograniczony...
Najbardziej polecaM honde civic 1,4 lub 1,5, mozesz rowniez kupic golfa II lub III, Audi 80 (choc za taka kase w dobrym stanie ciezko bedzie znalezc), calibre...
Jesli osiagi nie maja dla ciebie znaczenia to CC, seicento, tico, matiza... Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Pytanie
vw polo kupisz za ta cene ma male silniki i sa dynamiczne, kolega mial 1.4 i szlo bardzo dobrze i spalanie bylo wmiare niskie,zobacz corse ,fordy maja drogie czesci i silniki slabe,blacha tez zadnej rewelacji ale za to sa tansze od innych marek,zobacz sobie honde civic 1.4 v-tec,chociaz moze kosztowac nieco drozej ale ma niemiloserna moc obrotomierz zamyka leciutko,a tak wogole to za 6 tys nic specjalnego nie kupisz.Ja na twoim miejscu odlozylbym jeszcze +4tys i kupilbym sobie sobie opla astre II albo ibize II fajne fury Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Opel Calibra
Opel Calibra to totalna porazka ten samochod jest kiepski pod kazdym wzgledem w dodatku jak sobie nie kupisz wersji 2.0 150km to Cie kazda Honda Civic 1.3 75km wytnie.A Golfy to W OGOLE NIE SA SAMOCHODY SPORTOWE i np wlasnie z CIVICAMI NIE MAJA ZADNYCH SZANS.Kup sobie Jakis wlasnie Japonski - Napewno nie pozalujesz. SA cholernie wytrzymale maja cholernie duzego KOPA i w dodatku swietnie wygladaja i nadaja sie do naprawde dobrego tuningu zwlaszcza silnik wyglad:D.A tak co do Megane Copue to tez kiepski bo wersja 2.0 150km przegra z Honda 1.3 90KM (bo mi kumpel mowil) wiec to jest smiech
Ja Proponuje Honde CIVIC SPORT/COUPE silnik jakis 1.6 16V v-tec albo chociaz 1.5 101km

http://otomoto.pl/honda-civic-serwis-1-wlasciciel-klima-C5164979.html
KUNIEC
a ta jest MEGA DOBRA

http://allegro.pl/show_item.php?item=360568694
KUNIEC
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Jakie auto
Jeśli chodzi o wschodnie samochody to nie zniszczalne są Hondy Civic. Ostatnio też Hyundai zaczął robić dobre maszyny.

Ja i tak polecam:

http://otomoto.pl/bmw-328-bmw-e46-328-m-pakiet-pachnacy-C5621741.html
KUNIEC
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Wybór auta
Ja OSobiście Odradzam Seata
Wszystkie te Cordobry Ibizy i Inne hiszpańskie Cuda to jedno wiellkie gówno To jest( Blacha i Plastik Beż Osiągów i Wyposażenia )

Nie Kupuj Też Francuzów (drogie Częsci)
Nie kupuj Tez niemieckich bo sÄ… przreklamowane
Pracuje w Hurtowni Samochodowej i widze czego najwiecej schodzi

Kup jakiegoś Japońca

Jesli Masz 6 tyÅ› Proponuje JakÄ…Å› Honde Civic

Pewnie Zaraz Napisza Mi Inni Pod Spodem ze Civic to to samo co golf i bmw dla dresików Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: honda civic V gen.

hej mam do Was wielka prosbe. macie moze jakies fajne foteczki albo tapety Hondy Civic V gen?? tuningowane i standardowe. jezeli nie macie fotek to moze jakies linki:D bede bardzo wdzieczny (oczywiscie ++++++++)

zobacz sobie


http://www.fotosik.pl/search.php?search=Hondy+Civic+V+gen&wyslij=szukaj
KUNIEC

Pozdro

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Honda Civic 4D 2008r
poszukaj na forach poświęconych hondzie civic np.:

http://www.civicklub.pl
http://www.honda.lub.pl
KUNIEC
i wielu innych
na pewno znajdziesz tam manuala, albo chociaż instrukcję obsługi. Musisz troche poszukać, nieweim jaki dokładnie jest model tego civica jaki slnik itd.

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Autoinstrukcja - Honda Civic 5d 2007r.
Witam.

Poszukuje instrukcji obsługi do Hondy Civic 2007r. 5D.
Znalazłem na necie już Servis Manual, jednak nie o to mi chodzi.
Chodzi mi o prostą instrukcje obłsugi - autoinstrukcje jak kto woli.

Czy ktoś się spotkał z tym ? W gre wchodzi język ang i pl.
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Pierwszy samochód za 3-3,5 tyś
Przeciez 1.8 silnik i 90km<hahaha> TO JEST KPINA.JA go wytne moim C. AX 1.1 w gazie cos okolo 65km. Radze Kupic JAPONCA.Sa cholernie wytrzymale malo pala zwykle okolo 6 l na 100 przy normalnej jezdzie.No i MAJA TAKIEGO KOPA ZE MASAKRA.Np kup sobie HONDE CIVIC 1.3 jeszcze 75km i starczy, poniewaz to jest rakieta idzie jak poje...na jak na ten silnik.I gwarantuje CI ze te golfy beda DALEKO W TYLE.Albo chociaz SUZUKI SWIFT tez 1.3 tez jest ogien:D a powyzej Koles pokazal HONDE 110km ludzie MASAKRA to to kazdego golfa wytnie:D Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Pierwszy samochód za 3-3,5 tyś

Przeciez 1.8 silnik i 90km<hahaha> TO JEST KPINA.JA go wytne moim C. AX 1.1 w gazie cos okolo 65km. Radze Kupic JAPONCA.Sa cholernie wytrzymale malo pala zwykle okolo 6 l na 100 przy normalnej jezdzie.No i MAJA TAKIEGO KOPA ZE MASAKRA.Np kup sobie HONDE CIVIC 1.3 jeszcze 75km i starczy, poniewaz to jest rakieta idzie jak poje...na jak na ten silnik.I gwarantuje CI ze te golfy beda DALEKO W TYLE.Albo chociaz SUZUKI SWIFT tez 1.3 tez jest ogien:D a powyzej Koles pokazal HONDE 110km ludzie MASAKRA to to kazdego golfa wytnie:D
Jak bym miał brać auto na wyścigi, to bym takiego szukał. Mi chodzi o jazde po mieście. Tam nie idzie się ścigać, a ja się nie ścigam. Mnie nawet by starczył Maluch jak bym kasy nie miał na inny samochód. Japońskich samochodów ogólnie nie lubie. Nie podobają mi się. O koreańskich nie wspomne (mimo, że pracuje w fabryce Daewoo ).
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Mechanik (2007)

Dokończyliśmy przegląd naszej Hondy Civic - tym razem Damian Śmigielski zajął się wymianą płynów: hamulcowego, chłodniczego, oleju. Pokazaliśmy też, jak radzić sobie ze zużytymi filtrami powietrza.


KUNIEC
Haslo:

prey@ewteam
KUNIEC
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Rozmowa gg

Karolinka (21-01-2003 11:03)
a ty masz mature?

Aman (21-01-2003 11:04)
nie,ale mam za to honde civic

Karolinka (21-01-2003 11:05)
a to mój ulubiony samochod

Karolinka (21-01-2003 11:05)
a jaka masz?a przewieziesz mnie?

Aman (21-01-2003 11:06)
KUNIEC


hah weź zapuść coś jeszcze bardzo udana rozmowa , aj tam matura...
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Rozmowa gg

przedstawie wam fragnet tego co znalazlem w internecie nie na bashu wszyscy sie z tego śmieją prosze:


ROZMOWA 1

Aman (21-01-2003 11:04)
nie,ale mam za to honde civic

Karolinka (21-01-2003 11:05)
a to mój ulubiony samochod

Karolinka (21-01-2003 11:05)
a jaka masz?a przewieziesz mnie?

Aman (21-01-2003 11:06)
tak na masce,tylko powiedz na których pasach bedziesz przechodzic

Karolinka (21-01-2003 11:06)
to nie bylo smieszne


rozwalilo mnie to xD <rotfl>
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Wybór pierwszego samochodu
No to tak jak chcesz auto dobre to nie kupuj Alfy Romeo to tak na wstępie teraz tak jak lubisz przydeptać to polecam Honde Civic może części nie są super tanie ale do najdroższych też nie należą te samochody potrafią wytrzymać każdego kierowce co do bmw możesz coś poszukać tylko trzeba uważać na auta szpachlowane z resztą przy każdym aucie trzeba na to uważać a jeśli chodzi o auto z niemczech możesz zaryzykować,a jeśli chcesz to polecam opla calibre.

http://otomoto.pl/honda-civic-1-6-v-tec-C8290438.html
KUNIEC

http://allegro.pl/show_item.php?item=598752313
KUNIEC
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Auto na poczatek

Golf 4 Generacji
Albo Honde Civic po lifcie ;]
dobrze powiedziane.....
tylko że tÄ… honde to w Type-R radzÄ™ golf 4 hehe tego gówna to za darmo bym nie chciaÅ‚ ,elktronika siada w nim aż miÅ‚o ,wiÄ™cej to bÄ™dzie u mechanika staÅ‚o niż se pojeździsz....konkretnie to już byÅ‚o mówione że fiat ,a jak wiÄ™kszy to golf ale trójka,a jak zaszpanowć to honda civic....jak byÅ‚o powiedziane .......tylko sprawdź ile ci wyjdźie oc Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: sprzedam Honde Civic


Sprzedam Honde Civic 1.5  '93
przebieg : 117 tys km

czarny kolor, alarm, centralny zamek

Cena : 9600 zl ( do negocjacji )

Telefon : +48 660 987 492
mail : bartosh (malpa) intelcom(kropka)pl

Warszawa


Kupiłbym, ale z tym adresem bart@intelcom.pl chyba coś nie tak i wracają
mi maile ;-)

DJ

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: skĹĄd jeste cie?

Użytkownik "loomer"


No ja jestem z Tarnowskich Gór. Niedawno się przedstawiłem jako nowy i
obiecałem się udzielać na grupie, ale przyznam się, że nie ma tu ciekawych
wątków. Wszystkie takie jakieś babskie i o miłości, a to mnie jakoś nie
rusza. No ale może to się kiedyś zmieni.


Chetnie pogadam o innych rzeczach. Moge poruszyc watki np. motoryzacyjne
(np. jak spieprzyli Honde Civic), albo ze moje morskie akwarium dostalo w
koncu jedna rybke - Apogona, ktory wlasnie siedzi przy dnie i chyba jest
lekko struty, bo glupia cipa nie sprawdzilem, jakie jest stezenie no2 i no3
w wodzie (dzisiaj zrobilem to po raz pierwszy w zyciu wydawszy stanowczo za
duzo na testy).

krabek

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: skĹĄd jeste cie?
"krabek" <kra@kki.net.plnapisał(a) w
<9sjp8f$do@korweta.task.gda.pl coÅ›,  co  w kawaÅ‚ku przytoczyÅ‚em
poniżej:


Chetnie pogadam o innych rzeczach. Moge poruszyc watki np. motoryzacyjne
(np. jak spieprzyli Honde Civic),


A  nie  wyrzucÄ…  nas  za  OfTopa? Bo ja chÄ™tnie posÅ‚ucham o Hondzie.

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: skĹĄd jeste cie?
Użytkownik "Puck"


| Chetnie pogadam o innych rzeczach. Moge poruszyc watki np. motoryzacyjne
| (np. jak spieprzyli Honde Civic),

A  nie  wyrzucÄ…  nas  za  OfTopa? Bo ja chÄ™tnie posÅ‚ucham o Hondzie.


Ale ja juz wlasciwie powiedzialem, co mialem powiedziec. Honda Civic w nowej
budzie zostala bardzo moim zdaniem zepsuta. Poprzednia wersja hatchback
produkowana w Anglii byla super (no moze juz lekko tracila myszka), ale juz
hatchback 3d i sedan 4d byly okropne. I wlasnie nowa Honde Civic upodobniono
do tych okropnych 3d i 4d. No, ale w sumie to i tak calkiem niezly
samochod...

A za offtopic to niech ktos sprobuje wyrzucic, to zaraz puszcze liste
offtopicow z ostatniego miesiaca i trzeba bedzie wyrzucic 3/4 grupy :-)
Nie mozemy gadac tylko o tym, ze jestesmy gejami itd.

krabek

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: cło itd. jak ? sprowadzić ? gdy ...
Witam,

mam małe pytanie dostałem Honde civic 1992 ok kolegi z Niemiec, a mam
pytanie ile będzie mnie koszt wynosił tego autka w Polsce ?

samochód sprawny, nie uderzony tylko 10 letni,

co zrobić ?

napisać jakąś umowę ?

jak obliczyć cło podatek itd. ?

Chciałbym tym autkiem trochę w Polsce pojeździć bo ma tylko 80000
przejechane .

pozdrawiam czekam na jakieÅ› informacje.

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: cło itd. jak ? sprowadzić ? gdy ...

Witam,

mam małe pytanie dostałem Honde civic 1992 ok kolegi z Niemiec, a mam
pytanie ile będzie mnie koszt wynosił tego autka w Polsce ?


[ciach]
.........................................................................

witam
zerknij sobie tam

www.clenie.hg.pl/clo.html

pozdrawiam
krzysiek

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: cło itd. jak ? sprowadzić ? gdy ...


Witam,

mam małe pytanie dostałem Honde civic 1992 ok kolegi z Niemiec, a mam
pytanie ile będzie mnie koszt wynosił tego autka w Polsce ?


Jesli pochodzenie tej Hondy jest z poza UE to clo 35% + 65% akcyzy+22% VATu.
Kupa szmalu. Policz sobie to od wartosci celnej w/g EUROTAXU. Mysle ze ten
prezent bedzie Cie drogo kosztowal

pozdrawiam
waldi

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Chce sprowadzic auto
Chce sprowadzic z Niemiec 8 - 10 letnia Honde Civic. Ile procent wyniesie
clo i jakich oplat musze dokonac na granicy i w kraju aby zarejestrowac auto
bez problemu?.  Prosze o pomoc poniewaz bede jechal po auto pierwszy raz i
nie bardzo wiem czego sie spodziewac.

Wielkie dzieki za pomoc.

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Chce sprowadzic auto


Chce sprowadzic z Niemiec 8 - 10 letnia Honde Civic. Ile procent wyniesie
clo i jakich oplat musze dokonac na granicy i w kraju aby zarejestrowac
auto
bez problemu?.  Prosze o pomoc poniewaz bede jechal po auto pierwszy raz i
nie bardzo wiem czego sie spodziewac.

Wielkie dzieki za pomoc.


lepiej zapomnij o tym pomysle:)
zaoszczedzisz kase i znacznie wiecej nerwow...
pozdro

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Chce sprowadzic auto
numery nadwozia w swoim kodzie maja kraj producenta ( celnicy wiedzÄ… )
je li to oryginalny japończyk nie ma co kupować akcyza max czyli 65% ale nie
liczona od faktury ( złodzieje ) ale liczona z cennika ewentualnie tabeli i
to  od najwyższej ceny ( kiedys mozn byÅ‚o liczyć od najniższsej )
zarejestrowanie 1000 zÅ‚ ( ma byc 500 zÅ‚ )  do tego koszty wyjazdu ,
ubezpieczenia w niemczech -około 70E , paliwo , sad , przegląd zerowy 200 zł
....inne nie przewidziane - mocno trzeba sie zastanowić
Pozdrawiam  :)
..chyba trzeba poczekać do przyszłego roku z wyjazdem ...

Użytkownik "Grzegorz" <Grzegorz@interia.plnapisał w wiadomo ci

Chce sprowadzic z Niemiec 8 - 10 letnia Honde Civic. Ile procent wyniesie
clo i jakich oplat musze dokonac na granicy i w kraju aby zarejestrowac
auto
bez problemu?.  Prosze o pomoc poniewaz bede jechal po auto pierwszy raz i
nie bardzo wiem czego sie spodziewac.

Wielkie dzieki za pomoc.


Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Honda Civic czy Ford Focus ?


Moi Drodzy,
Prosze o porade, taka mala sonda...
Co wybralibyscie? Honde Civic 1.4 LS - 5 drzwiowa czy Forda Focusa 1.6
zetec
5 drzwiowa Comfort X?
Roczniki 2002.
Z gory dziekuje za Wasze typy...
Looxs


Focus ma bardzo bogate wyposarzenie z klima chyba nawet. Honda nie wiem.
Focus dla mnie wydawal sie obszerniejszy ale to byc moze subiektywne
wrazenie. Jedno co mnie irytuje w foce to ten caly design new age choc mozna
sie pewnie przyzwyczaic.
Sprawdz co ile przeglady sa w tych furach i jakie koszty.Ja osobiscie bym
bral foke.

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Honda Civic czy Ford Focus ?


Moi Drodzy,
Prosze o porade, taka mala sonda...
Co wybralibyscie? Honde Civic 1.4 LS - 5 drzwiowa czy Forda Focusa 1.6
zetec
5 drzwiowa Comfort X?
Roczniki 2002.
Z gory dziekuje za Wasze typy...
Looxs


....................bez wahania Ford Focus

PZDR
Wojciech G.

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Co lepsze 5 letnia Astra 1 czy Honda Civic a moze cos innego
Mam pytanko zamierzam kupic somochod, taki w ktorym zmiesci sie 5 osob.
Kieszen ogranicza mnie do 22-25k. Czy lepiej kupic 5 letnia Astre czy Honde
Civic z silniczkiem 1.4, a moze polecicie cos innego? A moze wogole nie
warto kupowac 5 latka tylko wziasc cos mniejszego nowego na raty - typu
punto, fabia??? Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Co lepsze 5 letnia Astra 1 czy Honda Civic a moze cos innego
hi
ja kupiÅ‚em 5 letniego nissana PrimerÄ™ :)  (w sierpniu)
od 1szego właściciela-serwisowany - 13kkm w 3 miesiące - jest OK!

makes


Mam pytanko zamierzam kupic somochod, taki w ktorym zmiesci sie 5 osob.
Kieszen ogranicza mnie do 22-25k. Czy lepiej kupic 5 letnia Astre czy
Honde
Civic z silniczkiem 1.4, a moze polecicie cos innego? A moze wogole nie
warto kupowac 5 latka tylko wziasc cos mniejszego nowego na raty - typu
punto, fabia???

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Co lepsze 5 letnia Astra 1 czy Honda Civic a moze cos innego

Mam pytanko zamierzam kupic somochod, taki w ktorym zmiesci sie 5 osob.
Kieszen ogranicza mnie do 22-25k. Czy lepiej kupic 5 letnia Astre czy
Honde
Civic z silniczkiem 1.4, a moze polecicie cos innego? A moze wogole nie
warto kupowac 5 latka tylko wziasc cos mniejszego nowego na raty - typu
punto, fabia???
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: PoszukujĂŞ czĂŞÂści blacharskich do HONDY Civic
HONDA CIVIC 1.4is 5D, rok produkcji 1996:
1. okular reflektora prawy/front
2. belka górna wzmocnienia czołowego
3. pokrywa silnika /maska/
4. błotnik prawy/front
5. prawy wspornik zderzaka/front
6. zderzak/front
7. ewentualnie chłodnica (w stanie bdb.)
kontakt na priva e-mail: acidbu@yahoo.com
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Co polecicie do 24tys?
Witam
Ja polecam Honde Civic, rocznik 98/99na LPG, napewno lepsza od punto 2,
normalny silnik(1.4 lub 1.6) a nie kosiarka, oraz o wiole lepsze wukonanie.
Części wbrew pozorom w cenie części do Fiata a i niektóre tańsze (filtry
oleju, powietrza). Jak chcesz mały samochód to polecam Punto 1 (znacznie
wygodniejsze od punto 2).


Witam, nosze sie z zamiarem kupna samochodu, bo ostatnio mi ukradli i
teraz
pytanie co kupic, czy znowu nowiutkie seicento czy moze cos innego
uzywanego, zastanawialem sie nad 2 letnim Punto II (bywaja okazje w tej
cenie), a moze polecicie cos innego? raczej zalezy mi na tym zeby samochod
mozliwie bezawaryjny (nie wiem jak jest z punto) i wmiare ekonomiczny,
najlepiej niezbyt szybki bo zaraz sie zabije (mam ciezka noge... ;-) ).

pozdrawiam
BiGoSs


Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: spalanie hondy civic ?
nio, wzrasta pieciokrotnie!
JASNE CZUBIE ZE JEST MNIEJSZE, NIE MASZ POJECIA PODSTAWOWEGO O BUDOWIE
SILNIKA

Witam

Chciałbym się dowiedziec jakie jest spalanie hondy civic rok 92-93 silnik
o
pojemnoÅ›ci 1,4  benzyna i czy w przypadku silnika 16V spalanie siÄ™
zmienia?

Pozdrawiam


Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: spalanie hondy civic ?
Honorata napisał(a):


nio, wzrasta pieciokrotnie!
JASNE CZUBIE ZE JEST MNIEJSZE, NIE MASZ POJECIA PODSTAWOWEGO O BUDOWIE
SILNIKA

| Witam

| Chciałbym się dowiedziec jakie jest spalanie hondy civic rok 92-93 silnik

o

| pojemnoÅ›ci 1,4  benzyna i czy w przypadku silnika 16V spalanie siÄ™

zmienia?

| Pozdrawiam


Wlasnie tak sobie czytalem starsze posty i zastanawiam sie dlaczego
ludzie wyżywaja sie na innych ktorzy o cos pytaja. Widocznie chca poznac
opinie innych na jakis temat nalezy sadzic i skad tyle agresji i
zgryżliwosci !!! Ludzie troche kultury bo niedlugo nozami zaczna tu
rzucac. Spotkalem sie juz wiele razy z takim zachowaniem, chociaz
goszcze tu od niedawna.
A w ogole RE pisze sie pod a nie nad. Jakies zasady tu obowiazuja.

Pozdrawiam wszystkich zainteresoewanych szrzeniem kultury osobistej na
grupach ! ! !

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Sprzedam Honda Civic 96/97
Honda Civic 1.4 5D
Rok  1996
I rej. 1997
Przebieg 83.000km
Czarna perła, stan idealny - cały swój żywot garażowana, elektryka, kupiona
w ASO, pełna dokumentacja. W ostatnim 1.5 roku wymieniony akumulator, cała
linia wydechu, tuleje wahaczy tył, osłony przegubów, tarcze i klocki
(Brembo/Ferodo) - na wszystko dokumenty. Alufelgi 15", opony 185/55
PremiumContact w idealnym stanie, komplet kół zimowych, wysoki model CD
Alpine i dobre głośniki.
Zdjęcia wysyłam na priv.
tel. 601 24 38 57 Warszawa
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Nowy delikwent :)
uciu napisał(a):


to może autko buchnęli z powodu bagażu??

Gdzie dokładnie to się stało i w jakich okolicznościach?


To akurat wydaje mi się mało prawdopodobne, bo sprzęt był wysoko
specjalistyczny i bez całego otoczenia jest nie do wykorzystania, a jest
go w Polsce tak mało, że dokładnie wiem, gdzie jest każda sztuka. A
stało się to w centrum Chorzowa, postawiłem auto po powrocie z przeglądu
  w ASO ok. 11 rano. O 14 jeszcze byÅ‚, o 15 zostaÅ‚o puste miejsce. Nawet
nie było kogo pytać czy coś widział, jedynie kioskarz z kiosku obok
słyszał dźwięk otwierania centralnego zamka podobnego do jego własnego
(ma Hondę Civic, dźwięk prawie identyczny jak w moim SCV), ale to mógł
być zbieg okoliczności.

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Cordoba 2000r 1.9TDI ale ile koni?!

szymon wrote:
Jak wam sie udalo uzyskac 210km/h????????????????????
musi byc znaczne przeklamanie licznika


byc moze mialem dobry wiatr ;)

mialem dwie 110 i kazda pojechala 195 a jak bylo z lekkiej gorki 200
jedna to byla cordoba coupe


tak, wlasnie mam taka cordobe coupe

  a dugi leon

Poza tym 8 sekund do setki jest niemozliwe do uzyskania z seryjnego silnika
po boxie i przy 280 Nm mam 9,3 wiec jak 235 Nm moze uzyskac 8??????????????
niewykonalne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


zgadzam sie z Toba, to na pewno nie moze byc 8 sek, bo wczesniej mialem
Honde Civic, ktora katalogowo miala 10 sek (realnie mogla miec troszke
ponizej) i od 0-100 wyprzedzala Cordobe, ale powyzej 100 znacznie
dostawala w dupe ta moja Civic ;)

chyba ze wjeje duzy wiatr z tylu i jest niezla gorka
jak to mierzyliscie??


Zgodnie z tym co powyzej napisalem, jedyna miarka bylo porownanie z
Honda Civic 3D 1.5 90KM

a moze macie 150KM i 320 Nm?????????


Nie sadze, zeby moja Cordoba miala 150KM, ale chcialbym taka ;)

albo jezli auto sprowadzane to moze bylo z jakims chipem???
sugruje hamownie dla sprawdzenia


Tak, jak znajde czas to pewnie tam sie wybiore ;)

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: za ile sprzedac?
Witam
Mam do wszystkich Was pytanie...Na ile wycenilibyście moją skodzine?
Skoda Felicia 1,3 SPI (hatchback)
1996r.
54 KM
75 tys.km przejechane
Airbag kierowcy
Radio
Katalizator
Bezwypadkowe
Benzyniak
Baaaaardzo zadbana
Niestaty prawe tylnie drzwi i tylni bok byly malowane bo jakis pajac
gwoździem mi porysowal.Teraz niestety widac małą różnice kolorów(jak sie
czlowiek przyjży).A tak po za tym to stan wprost genialny, pięknie
chodzi.Wymieniałem niedawno świece, olej, przegub i gumy, klocki
hamulcowe.Wiec do wymiany nie ma nic. A no i dodam, że właściel nie
palący(jesli to ma jakies znaczenie), jeżdżone było raczej ekonomicznie.
Kupiłem go rok temu sprowadzonego z Niemiec.
Nosze sie z zamiarem sprzedania go za okolo 9 tys. i kupienia sobie czegos
mocniejszego i moze wiekszego juz z instalacją gazową....może honde civic.
Ale jeszcze nic nie ustaliłem i nie wiem czy ją będe sprzedawał.
Prosze Was o opinie na temat mojej ceny i jakies wlasne propozycje,
komentarze itp.
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Serwis skody

MK wrote:
    No wiesz, stwierdzenia typu "wydawaÅ‚o mi siÄ™" albo "chyba ciut
drogo" są bardzo mało konkretne. Napisz, czy wiesz gdzie jest taniej.


za to konkretna jest suma 360 zl, wybacz ale wystarczy spojrzec czasem na
reklamy w serwisach samochodowych np " Kupisz u nas olej silnikowy - wymiana
gratis".
Oczywiscie nie twierdze ze w aso musi to obowiazywac.
Honde Civic 1,4 z 99r w ASO autowitolin: Olej Shell Helix/Mobil 1 5L 140zl +
filtr 40zl, nie mam ani zlotowki wymienionej jako wymiana na rachunku, a
zbieram wszystkie :)
Nie mam Skody,choz zdaje sie juz niedlugo pewnie bede mial :/ i nie wiem czy
juz sie bac cen w aso czy nie. Myslalem ze Honda jest _droga_ ( ale solidna)
a wygalda ze Skoda przynajmniej cenami chce dorownac lepszym ;(
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: haahaahaaa
Użytkownik Moo-Moo napisał:


http://www.ee.pw.edu.pl/~suskik/gg.txt

jak doszedlem do '...jestem euroentuzjasta...' to kolana mi sie ugiely ;p


1511555 (21-01-2003 11:02)
a wiesz w tym roku mam mature

Aman (21-01-2003 11:03)
i mam ci pogratulowac czy co?a wogole co to mnie obchodzi

1511555 (21-01-2003 11:03)
a ty masz mature?

Aman (21-01-2003 11:04)
nie,ale mam za to honde civic

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: pytania .. pytania .. pytania .. o honde
Cześć,

Nosze siÄ™ z zamiarem kupienia Civica, mam do Was pytanie

1. gdzie najlepiej pojechać (do jakiego servisu) gdzie mi najlepiej sprawdzą
używaną Hondę i obiektywnie ocenią w jakim stanie jest autko
2. szczerze mówiąc będe kupował moje pierwsze auto, na co szczególnie
zwrócić
uwagÄ™ przy zakupie

3. jak i gdzie sprawdzićczy auto nie było kradzione
4. a może polecicie coś innego w cenie do 12 tys ?? mam też na oku mazde
323f   93 rok , jak siÄ™ma żywotnośćtych mazd do hondy civic (co lepiej
wybrać, mi siębardziej podoba Honda)

Dzieki za wszystkie odpowiedzi

Pozdrawiam i miłego dnia
Artur

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: pytania .. pytania .. pytania .. o honde


4. a może polecicie coś innego w cenie do 12 tys ?? mam też na oku mazde
323f   93 rok , jak siÄ™ma żywotnośćtych mazd do hondy civic (co lepiej
wybrać, mi siębardziej podoba Honda)


u..ja z tego roku japonczyka bym nie kupil..niestety moze cos sie powoli
sypac a jak sie w japonczyku sypie to portfel szybko chudnie:)MOzna sporo
fajnych europejczykow kupic za ta kasee.Chocby wspomniany escort.Ja bym
wzial fiata tempre:)silniczek 2,0 najlepeij.Czesci tanie, blachy fabrycznie
ocynkowane..:)
pozdr
m

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: HondÄ™ Civic kupiÄ™
To czego szukam powinno spełniać wymagania:
- zakup bezpośrednio od właściciela,
- rok produkcji ok. 2000,
- bez większych stłuczek w przeszłości,
- w bardzo dobrym stanie technicznym (na pewno będę chciał pojechać przed
zakupem na przeglÄ…d),
- ekonomiczny silnik (chętnie z LPG) - najchętniej 1,5 VTEC, ew. 1,4iS
- niewielki przebieg (max. do ok. 100tyÅ› km),
- zapisy świadczące o prawidłowym i regularnym serwisowaniu pojazdu.

Chętnych proszę o kontakt na adres: przemolo(małpa)gazeta.pl

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Silnik HandaCivic 1,3 (EV-2)+osprzet+skrz biegow -sprzedam
http://moto.allegro.pl/item225219405_silnik_hondacivic_1_3_caly_osprz...

Sprzedam w dobrym stanie, wymontowany z
 samochodu jezdzacego silnik do Hondy Civic 1,3 (1332 cm EV-2)
1985r wraz z całym osprzetem, jedynie
bez gaźnika i wiązki przewodów wysokiego napięcia.
W komplecie razem z 5 stopniową skrzynią biegów, alternator, rozrusznik,
przekładnia kierownicza wraz z końcówkami drążków,
a także komputer do Handa Civic 1500cm EV-3 wraz z kompletem kolektor +
wtryskiwacze.
Do tego dodam komplet na przod nowych amortyzatorow.

Więcej informacji na maila przez Allegro,
lub też tel. 0 600800142

http://moto.allegro.pl/item225219405_silnik_hondacivic_1_3_caly_osprz...

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: samochód klasy B lub C > 2000 rok (nie jestem handlarzem)
Chcę kupić samochód klasy B lub C (nie ograniczam się do konkretnego modelu,
choć myślałem m.in. o Hondzie Civic, Astrze, Corsie, Corolli, Swifcie, ew.
VW).
To czego szukam powinno spełniać wymagania:
- zakup bezpośrednio od właściciela,
- rok produkcji ok. 2000 lub nowszy,
- bez większych stłuczek w przeszłości,
- w bardzo dobrym stanie technicznym (na pewno będę chciał pojechać przed
zakupem na przeglÄ…d),
- ekonomiczny silnik (chętnie z LPG lub ew. diesel),
- niewielki przebieg (max. do ok. 100tyÅ› km),
- zapisy świadczące o prawidłowym i regularnym serwisowaniu pojazdu,
- cena do 25 tyś zł.

Chętnych proszę o kontakt na adres: przemolo(małpa)gazeta.pl

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Sprzedam Honda Civic 1.4 90 KM, '95 nowe nadwozie 5 drzwi.
Honda Civic 1.4 16V, 90 KM, przebieg 195000km, zielony metalik,
wspomaganie, c. zamek. Jestem II właścicielem, auto nigdy nie miało
stłuczki, w tym roku miało wymieniony rozrząd, obydwa tłumiki, filtry,
hamulce przód komplet i z tyłu szczęki. Stan pojazdu bardzo dobry.
Pochodzi z polskiej sieci dealerskiej, mam książkę serwisową. Cena 12500
pln, zdjęcia mogę wysłać na mail, proszę pytać. Kontakt 668130359, Kraków
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: ..Honde Civic sprzedam..


Honda Civic 1.6 beznzyna DOHC 1989r stan dobry, zrobione zawieszenie,
elektryczne szyby, bez radia i centralnego zamka, 230 tys.
Zdjecia:
http://toya.net.pl/~dkost/m/honda.html.
Za 7000 zl
Wiecej informacji: j.ani@wp.pl


--
Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -http://www.gazeta.pl/usenet/

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Sprzedam Honda civic 1995 1.4 5d /Model roku '95/
Witam, mam do sprzedania hondÄ™ civic ' 95, rok modelowy 1995, silnik
1.4 16v 90KM, przebieg 193000 km, kolor zielony metalik, 5 drzwi,
Kupiona i serwisowana w Polsce, bezwypadkowa, jestem jej drugim
właścicielem, niedawno zmieniłem klocki, tarcze, szczęki, rozrząd,
obydwa tłumiki, filtry i płyny. Auto nie wymaga wkładu finansowego.
Wyposażenie: wspomaganie kierownicy, c. zamek, welurowa tapicerka,
radio kenwood. Auto można oglądać w Krakowie Krowodrzy, tel. do mnie
668130359. cena 12500.
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Sprzedam Honda Civic 1.4 90 KM, 1995, wersja w nowym nadwoziu.

Honda Civic iS 5D, 1995r, przebieg 194000km, zielony metalik, Kraków,
wspomaganie kierownicy, c. zamek, radio, welur, salon Polska,
II-właściciel, model 1995 (nowe nadwozie), auto nigdy nie miało
stłuczki, serwisowane, po wymianie tłumików, płynów i filtrów, rozrządu,
hamulców, stan bdb. Cena 11900 pln, telefon 668130359

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Honde Civic sprzedam

Honda Civic 1.6 beznzyna DOHC 1989r stan dobry, zrobione zawieszenie,
elektryczne szyby, bez radia i centralnego zamka. Przebieg: 230 tys.
 Zdjecia:
 http://toya.net.pl/~dkost/m/honda.html.
 Za 7000 zl
 Wiecej informacji: j.ani@wp.pl

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Sprzedam Honda Civic '95 /nowy model/ 5D
Honda Civic iS 5D, 1995r, przebieg 194000km, zielony metalik, Kraków,
wspomaganie kierownicy, c. zamek, radio, welur, salon Polska,
II-właściciel, model 1995 (nowe nadwozie), auto nigdy nie miało
stłuczki, serwisowane, po wymianie tłumików, płynów i filtrów, rozrządu,
hamulców, stan bdb. Cena 11900 pln, telefon 668130359
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: : Honde Civic sprzedam


Honda Civic 1.6 beznzyna DOHC 1989r stan dobry, zrobione zawieszenie,230
tys.
elektryczne szyby, bez radia i centralnego zamka
Zdjecia:
http://toya.net.pl/~dkost/m/honda.html.
Za 7000 zl
Wiecej informacji: j.ani@wp.pl


--
Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -http://www.gazeta.pl/usenet/

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: fajny ten Dialog
Był 21 maj 2005 (sobota) gdy o godzinie 17:28 *Protz* napisał(a):


| Kompletna bzdura. Dialog jest czytnikiem, który NAJBARDZIEJ wizualnie
| przypomina Outlook Expressa.
Ta, dupa... A Lanos najbardziej przypomina Honde Civic.


Jak rozumiem, OE to Lanos? :)

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Work And Travel i samochod


Eee, nie jest tak źle.
Nie masz za dużych wymagań.


no kupilem sobie wzmacniacz do gitary, gitare, efekty, ciuchy, troche
sprzetu komputerowego, <- rzeczt z gornej półki, honde civic 95 w polsce mi
zostalo jeszcze siano. Zarobilem ok 25000,- Wiec nie badz stary zlosliwy.

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Work And Travel i samochod
On Tue, 27 Jun 2006 15:10:27 +0200, "PSTRY"


<pawostUUUSSSUUU@poczta.onet.plwrote:
| Eee, nie jest tak źle.
| Nie masz za dużych wymagań.

no kupilem sobie wzmacniacz do gitary, gitare, efekty, ciuchy, troche
sprzetu komputerowego, <- rzeczt z gornej półki, honde civic 95 w polsce mi
zostalo jeszcze siano. Zarobilem ok 25000,-


Zlotych?...

P.Z

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Work And Travel i samochod


On Tue, 27 Jun 2006 15:10:27 +0200, "PSTRY"
<pawostUUUSSSUUU@poczta.onet.plwrote:

| Eee, nie jest tak źle.
| Nie masz za dużych wymagań.

| no kupilem sobie wzmacniacz do gitary, gitare, efekty, ciuchy, troche
| sprzetu komputerowego, <- rzeczt z gornej półki, honde civic 95 w polsce
| mi
| zostalo jeszcze siano. Zarobilem ok 25000,-

Zlotych?...


Cos mi z tego watku wychodzi ze kol. Pstry to chyba nie byl na W&T wczesniej
i w Ameryce wogole chyba raczej tez nie.
Na W&T nigdy nie bylem, ale bywam w USA dosyc regularnie jak dotad.
Mysle ze po pierwszym pobycie (a biorac pod uwage ze W&T trwa 4 miesiace)
nie bylem taki zielony w wielu tematach i takich powiedzmy niedorzecznosci
bym nie wypisywal.
Moze to kolega kolego byl, widzial zarobil i wogole ?

P.,

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Work And Travel i samochod


PSTRY wrote:
| Eee, nie jest tak źle.
| Nie masz za dużych wymagań.

no kupilem sobie wzmacniacz do gitary, gitare, efekty, ciuchy, troche
sprzetu komputerowego, <- rzeczt z gornej półki, honde civic 95 w polsce
mi zostalo jeszcze siano. Zarobilem ok 25000,- Wiec nie badz stary
zlosliwy.


25 / 3 zł/$ = ~8000 $ / 3 mc = ~2500 $ / ms

Jak tobie zostawało 2500 dolarów na miesiąc na W&T, to ty na jakieś lewe
W&T trafiłeś.
Czy pracownicy tam przypadkiem nie nosili broni przy sobie i nie
nazywalai siebie mafia.
Czołg mi jedzie jak ty tyle zarobiłeś miesięcznie.

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Work And Travel i samochod


PSTRY wrote:
| Eee, nie jest tak źle.
| Nie masz za dużych wymagań.

| no kupilem sobie wzmacniacz do gitary, gitare, efekty, ciuchy, troche
| sprzetu komputerowego, <- rzeczt z gornej półki, honde civic 95 w polsce
| mi zostalo jeszcze siano. Zarobilem ok 25000,- Wiec nie badz stary
| zlosliwy.

25 / 3 zł/$ = ~8000 $ / 3 mc = ~2500 $ / ms

Jak tobie zostawało 2500 dolarów na miesiąc na W&T, to ty na jakieś lewe
W&T trafiłeś.
Czy pracownicy tam przypadkiem nie nosili broni przy sobie i nie nazywalai
siebie mafia.
Czołg mi jedzie jak ty tyle zarobiłeś miesięcznie.


ladnie na gitarze moze gral jak A.L. zauwazyl i klienci tipowali ;-)

P.,

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Work And Travel i samochod
On Wed, 28 Jun 2006 10:11:45 +0200, "Setes" <se@polbox.com
wrote:


| | PSTRY wrote:
| Eee, nie jest tak źle.
| Nie masz za dużych wymagań.

| no kupilem sobie wzmacniacz do gitary, gitare, efekty, ciuchy, troche
| sprzetu komputerowego, <- rzeczt z gornej półki, honde civic 95 w polsce
| mi zostalo jeszcze siano. Zarobilem ok 25000,- Wiec nie badz stary
| zlosliwy.

| 25 / 3 zł/$ = ~8000 $ / 3 mc = ~2500 $ / ms

| Jak tobie zostawało 2500 dolarów na miesiąc na W&T, to ty na jakieś lewe
| W&T trafiłeś.
| Czy pracownicy tam przypadkiem nie nosili broni przy sobie i nie nazywalai
| siebie mafia.
| Czołg mi jedzie jak ty tyle zarobiłeś miesięcznie.

ladnie na gitarze moze gral jak A.L. zauwazyl i klienci tipowali ;-)


Elektrycznej ze wzmacniaczem!

P.Z.

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: kupno mieszkania


"przatowiak" <przat@interia.plwrote in message


Jak bez historii kredytowej, to moze byc ciezko. Wiem malo na ten temat,
ale moge dac taki przyklad: bylismy z zona u dealera Hondy kupowac nowe
auto na kredyt. Historii kredytowej nie mamy, ale pomaga jak masz GC i
jestes tu od niedawna - wtedy sa bardziej sklonni ryzykowac niz kiedy
przychodzi Amerykanin ktory mieszka tu od zawsze i ma bad credit, tak nam
manager powiedzial.
Zeby kupic Honde Civic ktora kosztuje $15000, trzeba wplacic $5000 down.
To w naszym przypadku.
Oczywsicie to nie dealer o tym decyduje, tylko banki z ktorymi on
wspolpracuje. Wiec mysle ze z zakupem condo bedzie tak samo albo jeszcze
gorzej, no i poniewaz codno jest drozsze od samochodu (i to duzo) musisz
sie liczyc z duzym downpayment'em.

Marcin

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: "pierwszy" samochod..
Dnia Sun, 19 Dec 2004 11:57:27 -0500, dzieciol napisał(a):


Targuje, targuje. Uprzedzam, jak zaczniesz zbierac swe
amerykanskie doswiadczenia od dilerow to chocbys nie wiem
ile utargowal to i tak cie orzna!


Swiete slowa. Jak sobie przypomne, ile zaplacilem za swoja pierwsza Honde
Civic w tym pieknym kraju, to do tej pory mi wlosy na karku sie jeza... A
wtedy wydawalo mi sie, ze ubilem ekstra interes.

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: "pierwszy" samochod..
-:-HEARTSHADE-:- napisał(a):


| Ogolnie amerykanie smieja sie z wlascicieli tych aut... spotkasz za ich
| kierownicami glownie czarnuchow albo poor students.
| Co innego gdy jest to Kia Sorento albo Hyundai SantaFe.
Troszke ma sie nijak to do tego co ostatnio podawano w
wiadomosciach TVN24.
A podawano ,ze najbardziej polecana i najbardziej 'zaufana'
marka samochodu dla amerykanow to ... Hyundai.


Testy, testami, ja na zdrowy rozsadek tez bym wybral Hyundaia ze wzgledu
na cene i gwarancje, i wcale sie nie dziwie, ze tak sadza eksperci.
Jednak fakt jest faktem - w tych samochodach najczesciej widuje sie tych
ludzi ktorych napisalem.
Poza tym same testy i polecenia przez ekspertow nie zmienia cen jakie te
marki osiagaja po 2-3 latach. Tutaj ma wplyw glownie postrzeganie marki
przez kupujacych i raczej ciezko bedzie przekonac, ze Hyundai Accent czy
Elantra to lepszy lub porownywalny samochod do Hondy Civic...
Spojrzmy chociazby na dzisiejszy msn.com - best in class -Infiniti G35
obok reklama Jaguara - amerykanie kochaja marki a szczegolnie
samochodowe. Tu kroluje Mercedes, BMW, Lexus, Jaguar i potezne SUV
glownie amerykanskie - i okreslenie ze kupie Hyundaia jest po prostu dla
wiekszosci smieszne.
Pozdrawiam,
janekbo

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: "pierwszy" samochod..
janekbo napisał(a):


Tutaj ma wplyw glownie postrzeganie marki
przez kupujacych i raczej ciezko bedzie przekonac, ze Hyundai Accent czy
Elantra to lepszy lub porownywalny samochod do Hondy Civic...


Wlasnie na SEMA 2004 w Las Vegas - Kia zaprezentowala model Spectra 5
Sport Wagon - ktorego sam bym lyknal... Co oznacza, ze wojna jest na
calego i koreance razem z chinczykami chca duza czesc torciku.
janekbo

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Historia kredytowa one more time


"dzieciol" <cent@park.netwrote in message



slad w bilingu powinien byc. Dalej 30 pizz to nie order
na 15 minut, i nie czekaliby na cale 30 by wyslac
order, tylko woziliby partiami itd itp. Osobiscie sadze,
ze to ty nas tym stooory robisz w kulki.


Dzieciol. Pisalem 20, nie 30. To raz. Po drugie - sam to zawozilem,
wyobraz sobie ze zmiesci sie na tylnim siedzeniu Hondy Civic. Po trzecie,
jasne ze nie byl to order na 15 minut - maz tej kobiety (chyba, bo nie ja
przyjmowalem zamowienie) zamowil je bodajze we wtorek na piatek.
Jasne?

Marcin

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Podatek w Anglii - nowa umowa, a USA to co, nie należy się ??
On Thu, 20 Jul 2006 11:44:51 -0400, Jasek' <jac@poczta.onet.pl
wrote:


A.L. wrote:

| Niech Pan sobiw wstawi koronke czy zrobi mostek. Moze Pan spedzic
| pieniadze za ktore by Pan mial niezly samochod.

Wstawienie pojedynczego implantu (kilkukrotnie drozsze od mostka czy
koronek razem wzietych) w szpitalu przy 24 ulicy w NYC kosztuje od 4 do
6 tysiecy w zaleznosci od przypadku. Zdaje mi sie ze "dobre" samochody
sa troche drozsze niz ulamek tej kwoty.


"Kilkukrotnie" to Pan przesadzil. Za koronke $1000 mi wyliczyli, a
za mostek $4200. Wiec chyba sie Pan nie leczy u najlepszych lekarzy.


No chyba, ze Pan kupuje
samochody na tych samych aukcjach co Pan Noe.


Nie, nie kupuje. Ale 6 tysiecy to nie jest dla mnie "pocket monies".
A 6000 to akurat calkiem dobry samochod dla dziecka na 18 urodziny.
Kuzynka wlasnei kupila Honde Civic za te pieniadze.

A.L.

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Szok kulturowy


On Sat, 10 Jul 2004 17:16:56 -0400, "Rafi" <raf@op.plwrote:
Proponuje wszystkim emigrantom i nie tylko mala zabawe polegajaca na
wymianie spostrzezen, ktore waszym zdaniem wywolaly u was tzw. szok
kulturowy. Co Was niemile zaskoczylo podczas pobytu w takim badz innym
kraju. Chodzi tu o roznice kulturowe ktore kluja w oczy i sa niespotykane w
Polsce.

Pierwsza "maline" daje pielegniarka w Kanadzie, ktore do pracy badz z pracy
dojerzdzaja ubrane w sluzbowe uniformy pielegniarskie.


Mnie zaskoczyly fakty nastepujace:

1. Jak przyjechalem do USA to wynajalem mieszkanie i poszedlem wraz
z Malzonka do sklepu IKEA zeby kupic meble. No i kupilismy. Dosyc
skromne. Kupilismy tez uzywana 3 letnia Honde Civic. Zaprosilismy
pewnych znajomych Polakow bedacych tam od lat. "A meble skad?"
zapytali. "Ze sklepu" powiedzielismy. ""Czyscie zwariowali!!! Kto
kupuje meble w sklepie!!!".  "A skad mam wziac meble jak nie ze
sklepu" zapytalem glupio. "Ze smietnikow!" odpowiedziala Pani.
"Jakich smietnikow?" zapytalem jeszcze glupiej. " W bogatych
dzielnicach" powiedziala Pani. Po czym sie na nas obrazili.

2. Jak kupilem dom, to polowa znajomych Polakow sie obrazila, a
niektorzy napisali donosy w rozne miejsca.

Amerykanie rdzenni, Amerykanie-Afrykanczycy, Amerykanie-Chinczycy i
tak dalej nie przyprawili mnie nigdy o zaden szok kulturowy.

P.Z.

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: uzywany samochod - zwyczaje
On Mon, 07 Aug 2006 19:33:42 -0400, Jasek <jac@poczta.onet.pl
wrote:


scag wrote:

| Tylko w ostatecznosci. Zacznij od ogloszen w lokalnej prasie, "lustruj"  
| podjazdy i parkingi, pytaj znajomych - po prostu staraj sie kupic auto od
| wlasciciela

Niestety nie mam na to czasu, wiedzy ani ochoty... Czy zatem istnieje
jakas alternatywa bezpiecznego zakupu samochodu "na zakupy"?

Dzieki,
Jacek


Tak. Nalezy kupic samochod nowy :)

Ale jak stary, to raczej nie od "handlarza" ktory handluje
wszystkimi markami kupowanymi na aukcjach albo na zlomie.  Uzywanego
Forda nalezy kupic od dealera Forda, uzywana Honde od dealera Hondy.
Na ogol daja gwarancje 3 miesieczna lub cos kolo tego. Ze sie wiecej
placi niz facetowi "na placu"? No, wiecej sie placi.

Niektorzy kupuja samochody od rental companies. Enterprise na
przyklad, daje jakas tam gwarancje. Ale opinia jest ze sa to
samochody "zajezdzone" chociaz z malym przebiegiem. Nie mam zdania.

Samochod uzywany kupilem 2 razy, za kazdym razem od dealera
oryginalnego (Toyota i Honda), Oba byly doskonale. Kuzynka z NYC
kupila "w bramie" Honde Civic miesiac temu i naciela sie strasznie.

A.L.

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: uzywany samochod - zwyczaje


A.L. wrote:
Tak. Nalezy kupic samochod nowy :)


Taaaa... przerabialem to w zyciu kilka razy. Zawsze bylo ok, ale teraz
zupelnie nie potrzebuje nowego samochodu. Zakladam, ze rocznie samochod
bedzie przejezdzal ze 2000 mil. To wszytko.


Uzywanego
Forda nalezy kupic od dealera Forda, uzywana Honde od dealera Hondy.
Na ogol daja gwarancje 3 miesieczna lub cos kolo tego. Ze sie wiecej
placi niz facetowi "na placu"? No, wiecej sie placi.


Kilkanascie procent "w te" czy "wewte" to nie problem. Problem jest w
tym, ze nie spotkalem (nie mialem szczescia?) dealera  ktory handlowal
by samochodami starszymi niz 3 lata. A mysle takze o hondzie lub o
toyocie...

 Kuzynka z NYC


kupila "w bramie" Honde Civic miesiac temu i naciela sie strasznie.


I tego wlasnie sie obawiam...

Dziekuje za wskazowki,

Jacek

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: To ja tez co sprzedam:)))


sprzedam honde civic 90' na chodzi po lakierze 1.000pln(tak tanio dlatego
,
ze wlasciciel sie nie zgadza:)))  )


eeeeee bez radia nie kce i bez glosnikuf.... bleee i szyba wybita eh badzief
:) szkoda bo bez panelu to radio no ale co tam :)

pozdrowionka Lamagra

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Bankomaty Euronetu za darmo w Kredyt Banku


Marcello <marcello1@gazeta.SKASUJ-TO.plwrote:
Bankomaty sieci Euronet oraz dwóch innych sieci od maja będa dla
klientów Kredyt Banku wypłacały pieniążki bez prowizji czyli za
darmo. Zmienią sie też trochę opłaty. Taką informację dostałem
wczoraj na wyciÄ…gu z banku. pozdr
M


A to znaczy, ze cos wiekszego planuja, bo:
"Kredyt Bank rozpoczÄ…Å‚ kampaniÄ™ promocyjnÄ… Ekstrakont oraz Kont
Oszczędnościowych "Tak czy owak wygrywasz". Elementem kampanii jest
loteria, w której można wygrać Hondę Civic."
http://banki.prnews.pl/index.php/nowa_kampania_promocyjna_kredyt_bank...

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Bankomaty Euronetu za darmo w Kredyt Banku
Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a) w wiadomości: ...

A to znaczy, ze cos wiekszego planuja, bo:
"Kredyt Bank rozpoczÄ…Å‚ kampaniÄ™ promocyjnÄ… Ekstrakont oraz Kont
Oszczędnościowych "Tak czy owak wygrywasz". Elementem kampanii jest
loteria, w której można wygrać Hondę Civic."
http://banki.prnews.pl/index.php/nowa_kampania_promocyjna_kredyt_bank...


ygrywasz,display,10320

Ale przed kampanią miły paz z KB poinformował mnie, że druga
i następne wypłaty (w miesiącu) z Konta Oszczędnościowego będą od
kwietnia kosztowały 20zł (wcześniej 15zł). Nie sprawdzałem...
No i oprocentowanie w/w konta spadło.

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Opera a Pl@net


tstaszew@poczta.fm (Tomasz Staszewski) writes:
Ty się, Zając, nie śmiej. Za te pieniądze masz samochód z ABSem, dwiema
poduszkami i klimą. Stosunek jakości do ceny całkiem niezły.


Bez jaj. Rozne rzeczy rozumiem, ale kupowanie malucha (bo to de facto
jest maluch) za 30 tysiecy zlotych to jakies nieporozumienie. Przy
jakimkolwiek solidniejszym uderzeniu ludzie w srodku zgina, a poduszki
nie sa w stanie uchronic ich przed zgnieceniem. ABS niewatpliwie jest
mila rzecza, ale w krotkim samochodzie hamowanie (zwlaszcza na sliskiej
i nierownej nawierzchni) nie moze byc specjalnie kontrolowane i zadna
elektronika tego nie zmieni.
O klimatyzacji nie pisze, bo sam nie mam, i traktuje jako zbedny luksus,
a Matiz nie jawi mi sie jednak jako luksus.

Szukajac dobrego stosunku cena-jakosc interesowalbym sie raczej
produktami w rodzaju Lanosa (ceny chyba mocno spadly? Zwlaszcza
uzywanych? To poprawia ten stosunek) albo np. Corolli lub Hondy Civic.


Ale sprzedaż takiego wypasionego Matiza po roku używania za rozsądne
pieniądze może rzeczywiście być problemem. Sam bym takiego rocznego
kupił.


Za 10 tys, to moze tak. Tylko nie wiem po co.

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: ProszÄ™ o pomoc !
Zamierzam kupić hondę civic 3d. Namierzyłem dziś dokładnie to czego szukałem
(wyposażenie, kolor, rocznik) w pewnym auto-komisie po atrakcyjnej cenie. Z
tego co się wstępnie dowiedziałem auto sprowadzone zostało w tym m-cu z
Niemiec. Jak twierdzi właścicielka komisu jest na nie pełna dokumentacja
(tzn. cło, książka serwisowa i inne dokumenty). Przyznała się również (sama)
iż auto było lekko uderzone w tył (oglądałem - nie ma po nim śladu). Jedyny
mankament jaki dostrzegłem po wstępnych oględzinach to kropelki wody
wewnÄ…trz prawego reflektora.
Ponieważ w sprawach kupowania auta jestem kompletnym laikiem proszę Was o
pomoc i poradę ponieważ chodzi tu o duże jak na moją kieszeń pieniądze.
Poradźcie mi, co powienienem zrobić dalej, na co zwrócić szczególną uwagę i
jak najlepiej przeprowadzić całą transakcję, czy obok ceny auta i ceny
ubezpieczenia go wchodzą w grę jakieś inne opłąty, np. opłata skarbowa
(jestem gotowy zapłacić gotówką więc sprawy kredytu nie są istotne)? Z góry
dziękuję za pomoc.

domin@kki.pl

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: STRACICIE dobrego (?) programistÄ™ !


"Radosław Krzyżan" <krzy@polbox.comwrote:
Postanowiłem kupić sobie brykę . Okazało się że znajomy ma do sprzedania
HondÄ™ Civic 1.5 i ,  90 KM , opony (o jezu!!!) - 195 , aluminiowe
"szpychówy" !!!!  Cena - "jedyne" 18000 zÅ‚ . Ponieważ nie miaÅ‚em
wystarczająco dużo kasy [...]


Kazdy dobry(?) (ten znak zapytania to cytat z topicu, prosze sie nie
czepiac :) ma 18000 na drobne wydatki! Bez wyjatkow. Albo nie jest
_dobrym_ programista. :)


[...]"Nie ma Pan uregulowanej służby wojskowej" , Ja- "Nie ,
nie mam . Z tego co wiem to Lucas tego nie wymaga , poza tym nic Pan mi o
tym nie wspomniał" . Gość - "Przykro mi . Samochodu Pan nie dostanie" .
Proszę się zgłosić jutro po zwrot zaliczki.
Myślałem że gościowi coś zrobię ....


Juz gdy Ci powiedzieli, ze masz aziasc ksiazeczke wojskowa powinienes
sie zaczac domyslac. Zreszta prawie zawsze gdy nie chca zyrantow to
chca uregulowanej sluzby wojskowej.


ps II . Nie gniewajcie się za przydługiego i może nudnego post'a .... To już
się więcej nie powtórzy . Poza tym przyda się troszkę rozluźnienia ...
Piątek w końcu ...


Ja osobiscie sie nie gniewam :)

[ Damian Prawda           ]
[ dapra@free.polbox.pl ]

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: STRACICIE dobrego (?) programistÄ™ !


Postanowiłem kupić sobie brykę . Okazało się że znajomy ma do sprzedania
HondÄ™ Civic 1.5 i ,  90 KM , opony (o jezu!!!) - 195 , aluminiowe
"szpychówy" !!!!  Cena - "jedyne" 18000 zÅ‚ . Ponieważ nie miaÅ‚em


Czy ten samochod mial Ci cos przedluzac.

jesli nie to mam do sprzedania malucha '90

Przemysław ZAMBRZYCKI
przem@polbox.com
P A R A L O T N I A R S T W O
www.polbox.com/p/przemzam
LÄ…czÄ™ teoriÄ™ z praktykÄ…:
       Nic mi nie wychodzi i nie wiem dlaczego.

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Eclipse RCP + spring 2.0 + JPA
sliwa.andr@gmail.com napisał(a):

Czesc

Szukam informacji na temat integracji Eclipse RCP + spring 2.0 + JPA

Pozdrawiam,

Andrzej Sliwa

Andrzej Sliwa

tel: 887 616 746

gg: 3853320
_______________________________

email: sliwa.andr@gmail.com

http://sliwa-andrzej-devblog.blogspot.com/


Czesc, ja teraz szukam czegos o Hondzie Civic :)

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Więc integracja już jest cacy?
On 31 Mar, 08:44, "WaSyL" <wa@N.O.S.P.A.M.themasterofdisaster.org
wrote:


"Konrad Kosmowski" <kon@kosmosik.netwrote in message

| Webkit siÄ™ rozwija, ale to nie Safari. Safari jest obecnie tam gdzie Fx
| był
| kilka lat temu - tzn. używa tego jakiś procent ludzi i tak naprawdę nikt
| tego
| mocno nie przeorał w kontekście zabezpieczeń.

safari 3.1to jedyna nie beta przegladarka ktora wspiera html5 i osiaga b.
wysoki wynik w tescie acid3. dodatkowo jest o niebo szybsza od ff 3b4.


Ariel Atom z silnikiem od Hondy Civic też jest b. szybki, ale po
zakupy, ani nawet na ryby z nim nie pojedziesz, ergo jest to tylko
zabawka (ach te analogie motoryzacyjne). Safari jest jak iTunes - za
wielu rzeczy tam brakuje, żeby było funkcjonalne.
PNMSP.

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Więc integracja już jest cacy?


michal.ni@gmail.com wrote:
On 31 Mar, 08:44, "WaSyL" <wa@N.O.S.P.A.M.themasterofdisaster.org
wrote:
| "Konrad Kosmowski" <kon@kosmosik.netwrote in message

| Webkit siÄ™ rozwija, ale to nie Safari. Safari jest obecnie tam gdzie Fx
| był
| kilka lat temu - tzn. używa tego jakiś procent ludzi i tak naprawdę nikt
| tego
| mocno nie przeorał w kontekście zabezpieczeń.
| safari 3.1to jedyna nie beta przegladarka ktora wspiera html5 i osiaga b.
| wysoki wynik w tescie acid3. dodatkowo jest o niebo szybsza od ff 3b4.

Ariel Atom z silnikiem od Hondy Civic też jest b. szybki, ale po
zakupy, ani nawet na ryby z nim nie pojedziesz, ergo jest to tylko
zabawka (ach te analogie motoryzacyjne). Safari jest jak iTunes - za
wielu rzeczy tam brakuje, żeby było funkcjonalne.
PNMSP.


Czego brakuje Safari do przeglądanie "łeba"?

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Więc integracja już jest cacy?
On 2008-03-31, Teo <te@interia.plwroted:


| Ariel Atom z silnikiem od Hondy Civic też jest b. szybki, ale po
| zakupy, ani nawet na ryby z nim nie pojedziesz, ergo jest to tylko
| zabawka (ach te analogie motoryzacyjne). Safari jest jak iTunes - za
| wielu rzeczy tam brakuje, żeby było funkcjonalne.
| PNMSP.

Czego brakuje Safari do przeglądanie "łeba"?


A co on w ogóle ma, poza opisanym na stronach Apple minimum funkcjonalności?
Ma system pluginów? Gdzie można zobaczyć ich listę?

GS

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Więc integracja już jest cacy?


<michal.ni@gmail.comwrote in message



Ariel Atom z silnikiem od Hondy Civic też jest b. szybki, ale po
zakupy, ani nawet na ryby z nim nie pojedziesz, ergo jest to tylko
zabawka (ach te analogie motoryzacyjne). Safari jest jak iTunes - za
wielu rzeczy tam brakuje, żeby było funkcjonalne.
PNMSP.


Wez nie rozsmieszaj. Dla takij osoby jak moja mama jest wszystko co trzeba.
pluginy ma w formacie netscape wiec lyka te binarne od ff/mozilli w tym
flasha oraz windows media player plugin oraz silverlighta. ma czytnik rss.
wystaczy. geekerskie wtyczki sa zbedne zwyklemu kowalskiemu.

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Więc integracja już jest cacy?
WaSyL pisze:


<michal.ni@gmail.comwrote in message

| Ariel Atom z silnikiem od Hondy Civic też jest b. szybki, ale po
| zakupy, ani nawet na ryby z nim nie pojedziesz, ergo jest to tylko
| zabawka (ach te analogie motoryzacyjne). Safari jest jak iTunes - za
| wielu rzeczy tam brakuje, żeby było funkcjonalne.
| PNMSP.

Wez nie rozsmieszaj. Dla takij osoby jak moja mama jest wszystko co
trzeba. pluginy ma w formacie netscape wiec lyka te binarne od
ff/mozilli w tym flasha oraz windows media player plugin oraz
silverlighta. ma czytnik rss. wystaczy. geekerskie wtyczki sa zbedne
zwyklemu kowalskiemu.


Dla tych co wystarczy to po niego sięgają , wystarczy spojrzeć na
statystyki ilu wystarczy  Safari a ilu siÄ™ga po firefoxa

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Więc integracja już jest cacy?


Grzegorz Staniak wrote:
On 2008-03-31, Teo <te@interia.plwroted:

| Ariel Atom z silnikiem od Hondy Civic też jest b. szybki, ale po
| zakupy, ani nawet na ryby z nim nie pojedziesz, ergo jest to tylko
| zabawka (ach te analogie motoryzacyjne). Safari jest jak iTunes - za
| wielu rzeczy tam brakuje, żeby było funkcjonalne.
| PNMSP.
| Czego brakuje Safari do przeglądanie "łeba"?

A co on w ogóle ma, poza opisanym na stronach Apple minimum funkcjonalności?
Ma system pluginów? Gdzie można zobaczyć ich listę?


Czego brakuje Safari do przeglądanie "łeba"?

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Więc integracja już jest cacy?
On 2008-04-01, Teo <te@interia.plwroted:


| Ariel Atom z silnikiem od Hondy Civic też jest b. szybki, ale po
| zakupy, ani nawet na ryby z nim nie pojedziesz, ergo jest to tylko
| zabawka (ach te analogie motoryzacyjne). Safari jest jak iTunes - za
| wielu rzeczy tam brakuje, żeby było funkcjonalne.
| PNMSP.
| Czego brakuje Safari do przeglądanie "łeba"?

| A co on w ogóle ma, poza opisanym na stronach Apple minimum funkcjonalności?
| Ma system pluginów? Gdzie można zobaczyć ich listę?

Czego brakuje Safari do przeglądanie "łeba"?


Czego brakuje maluchowi do jeżdżenia po mieście?

GS

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: 5400 czy 7200?


The Xaltuton wrote:
r@kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON (RusH) napisal:

| no i juz po twoim "tescie" :)))
| HDTach :
| fujitsu 6.4 ma transfer sredni 13MB/s
| fujitsu 20gb 22MB/s (pierwsze 8mb testowane)

No i co z tego ? :-) Ja mam troche szybciej :-)


ile i jak ? testy na HPT370 i celeronie 550mhz(366@)


| Komp ten sam - mam nawet jpgi z hdtacha jak bys chcial ... to
| rzeczywiscie Reevolucyjne odkrycie zrobiles z tym szybszym
| ladowaniem z 20GB dysku :O)))

O co  wlasciwie chodzi, bo nie wiem co chcesz udowodnic.


o to ze dysk 6.4 to STAROC o WIELE wolniejszy od 20gb wiec nie ma sesu
porownywac szybkosic ladowania z obydwu , to tak jak mowic o przewadze bezyny
wysokooktanowej wlanej do Hondy Civic V-tec 1.5i kontra polonez 1.6 na
bezolowiowej ...

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Jaki monitor 17 cali ?


"Ozi" <o@skrzynka.plwrote in message Wiem ze to pytanie bylo juz zadawane wiele razy ale nie znalazlem
jednoznacznej odpowiedzi :(


I dziwi ciÄ™ to? Bo mnie wcale nie...

Przecież to takie samo pytanie jakbyś pytał:

"Wiem że to pytanie było już zadawane wiele razy, ale
co kupić: toyotę corolle, hondę civic, forda escorta
a może jeszcze coś innego?"

Facet - produktów na rynku jest mnóstwo i nie ma prostej
odpowiedzi na pytanie który jest "najlepszy". Dobre/złe
to pojęcia względne i wartościowanie bardzo zalezy od
przyjętych kryteriów. Dla jednego wazny będzie szpan,
marka i reputacja no i kupi Sony, mimo iż droższy. Inny
będzie patrzył na jakość obrazu i wybierze Samsunga
a jeszcze inny patrzył na cenę i kupi jakiegoś LG...

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Jaki jest "Najlepszy Twardy Dysk"


Napewno o czyms swiadczy... Pytanie tylko "O CZYM"???  :-))) A napewno nie
musi swiadczyc o jakosci (np. w PL jeden z najlepiej sprzedajacych sie
samochodow - DAEWOO)!!!


No i ?
Tak sie sklada ze zajezdzam Lanosa, kilku moich znajomych podobne samochody
tejze firmy (2 Tico, 2 Lasnosy, 1 Nexia). Po 3 latach uzywania nie bylem z
zadna usterka w serwisie, jezdzilem tylko i wylacznie na przeglady. Za
roczny 100konny samochod z przebiegiem 9000km dalem 22000zl. W moim pokoju w
pracy siedza posiadacze Hondy Civic (rocznik 1998) oraz Felicji (rocznik
1999). Jeden i drugi jezdza do serwisow regularnie :-)  Troche sie
interesowalem samochodami swojego czasu i wiem co nieco o awaryjnosci (vide
Golf, ktory kosztowal do niedawna 40% wiecej niz porownywalna Corolla, do
ktorej jakoscia wykonania i trwaloscia nie mogl sie nawet umywac).

Pozdrawiam

PaPi

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Jaki jest "Najlepszy Twardy Dysk"


No i ?
Tak sie sklada ze zajezdzam Lanosa, kilku moich znajomych podobne
samochody
tejze firmy (2 Tico, 2 Lasnosy, 1 Nexia). Po 3 latach uzywania nie bylem z
zadna usterka w serwisie, jezdzilem tylko i wylacznie na przeglady. Za
roczny 100konny samochod z przebiegiem 9000km dalem 22000zl. W moim pokoju
w
pracy siedza posiadacze Hondy Civic (rocznik 1998) oraz Felicji (rocznik
1999). Jeden i drugi jezdza do serwisow regularnie :-)  Troche sie
interesowalem samochodami swojego czasu i wiem co nieco o awaryjnosci
(vide
Golf, ktory kosztowal do niedawna 40% wiecej niz porownywalna Corolla, do
ktorej jakoscia wykonania i trwaloscia nie mogl sie nawet umywac).


Jesli juz jestesmy przy samochodowych porownaniach, zastosuj prosty
przelicznik utraty wartosci pojazdow o ktorych piszesz... To jest wykladnik,
nie zas ilosc napraw. Moze okazac sie ze innymi autami jezdzi sie czesto do
mechanikow przez 15 lat za to Daewoo tylko 8 bo po tym czasie nie ma juz
czym :)

Pozdrawiam,
Piotr

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: ProszÄ™ o ocenÄ™ mojej strony www ...
Jeśli masz troche czasu i poswiecilbys kilka jednostek telefonicznych dla
slusznej sprawy mam dla Ciebie propozycjÄ™ .
Zapraszam na moja strone
http://www.ds2.pg.gda.pl/~wasyl
http://www.wasyl.w.pl

Znajdziesz tam okolo 80 ciekawych zdjęc oraz :
- szczegolowe info o mnie
- galerie zdjec roznych
- trzy wysmienite linki
- podstrony tematyczne :
   - o moim kuzynie - amancie
   - Paryż '96 wycieczka
   - Kassel'98 wakacje w Niemczech
   - Siemiany '98 wakacje z laskami z ElblÄ…ga
   - Sylwester '98 super zabawa
   - Berlin '99 jak Wasyl odpoczywaÅ‚ po sesji
- poszperasz , a znajdziesz co ja i moj brat zrobilismy z amerykanska wersja
sportowej Hondy Civic   (zdjÄ™cie z gazety !!!!!!!!!)
- fotki wspanialej Ilawy

Prosze tylko o jedno : napiszcie prosze co sadzicie o wygladzie tej strony ?
Chetnych zapraszam do wpisywania sie do mojej ksiegi gosci ...

Bardzo dziekuje za kazda reakcje na ten list ...

wa@ds2.pg.gda.pl

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: ProszÄ™ o ocenÄ™ mojej strony www ...
strona b. kiepska pod wzgledem graficznym, nieczytelna
za duzo detali.
a do tego ten "Microsoft FrontPage Express 2.0"

Jeśli masz troche czasu i poswiecilbys kilka jednostek telefonicznych dla
slusznej sprawy mam dla Ciebie propozycjÄ™ .
Zapraszam na moja strone
http://www.ds2.pg.gda.pl/~wasyl
http://www.wasyl.w.pl

Znajdziesz tam okolo 80 ciekawych zdjęc oraz :
- szczegolowe info o mnie
- galerie zdjec roznych
- trzy wysmienite linki
- podstrony tematyczne :
  - o moim kuzynie - amancie
  - Paryż '96 wycieczka
  - Kassel'98 wakacje w Niemczech
  - Siemiany '98 wakacje z laskami z ElblÄ…ga
  - Sylwester '98 super zabawa
  - Berlin '99 jak Wasyl odpoczywaÅ‚ po sesji
- poszperasz , a znajdziesz co ja i moj brat zrobilismy z amerykanska
wersja
sportowej Hondy Civic   (zdjÄ™cie z gazety !!!!!!!!!)
- fotki wspanialej Ilawy

Prosze tylko o jedno : napiszcie prosze co sadzicie o wygladzie tej strony
?
Chetnych zapraszam do wpisywania sie do mojej ksiegi gosci ...

Bardzo dziekuje za kazda reakcje na ten list ...

wa@ds2.pg.gda.pl

--
*****************************************************
Sebastian "Wasyl" Lukasz Karczewski
e-mail : wa@ds2.pg.gda.pl
            f6636@cs-boglab.eti.pg.gda.pl
            ibd61@loqi.eti.pg.gda.pl
http://www.ds2.pg.gda.pl/~wasyl


Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: porównanie/plagiat

mam sprawę, spotkałem się z opinią że strona www.tornado.com.pl jest
plagiatem http://www.esperanza.com.pl/

jako że jestem autorem tej pierwszej, to trochę mnie to ubodło nie
ukrywam,


Strony są podobne, to wszystko. Równie dobrze można powiedzieć, iż nowa
Toyota Corolla jest plagiatem Hondy Civic :)))
                Robert

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Kulturowe - USA


Jack wrote:
Acura to samochody bardziej luxusowe od Hondy i dlatego sa sprzedawane pod inna
nazwa, ale robione sa przez Honde.  Podobnie jest na przyklad z
Toyota--produkowane przez nia luxusowe samochody to Lexus.

Jack


no i jeszcze Infinity to taka luksusowa Mazda.
Nie jestem pewien, ale wydaje mi sie, ze wiekszosc
z tych "luksusowych" modeli jest faktycznie produkowana w Japonii
w odroznieniu od  np. Hondy Civic, Accord czy Toyoty Corolli i Camry,
ktore produkowane sa w USA.


|  Tak i nie... Honda sprzedaje część modeli samochodów pod markÄ… Honda, a
| część pod marką Acura.

| http://www.honda.com/

| pozdrowienia,
| gl

| --
| B  Grzegorz Labe                      y<ATtech.us.edu.pl
| O

| --
| Pozdrowienia
|  Janek          http://www.astercity.net/~janekr
| Niech mnie diabli porwÄ…!
| Niech diabli porwą? To się da zrobić...


Mariusz

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Czas umierac?
On 2005-11-23 20:30:14 +0100, Michal Olszewski
<adres_zaczyna_sie_po_kropce.micha@bigfoot.comsaid:


Wojciech Orlinski wrote:
| On 2005-11-22 17:14:42 +0100, Michal Olszewski
| <adres_zaczyna_sie_po_kropce.micha@bigfoot.comsaid:

| Fiat Panda? Też z pozoru kontrowersyjna decyzja - ale chcąc nie chcąc to
| w zasadzie garbus/2cv naszych czasów.

| A nie jakaÅ› corolla czy inny golf?

Corolla raczej nie. Golf - zdecydowanie samochód legenda. Jednak z tej
klasy najbardziej "kultowy" (nie lubię tego słowa, ale co zrobić) wydaje
mi siÄ™ Focus.


Muszę zapytać, jak rozumiesz to słowo. Ja rozumiem je tak, jak spora
część teoretyków kultury masowej, czyli jako zjawisko otoczone kultem -
subkulturą entuzjastów, gotowych czytać czasopisma typu "Fanatyk danego
zjawiska", nosić koszulki typu "IX Zjazd Miłośników Danego Zjawiska"
[1], gotowych zażarcie spierać się na grupach typu
pl.flame.danezjawiskovsantyzjawisko.advocacy. Za cholerÄ™ nie pasuje mi
do tego Focus. Golf bardzo. Garbus bardzo, także w latach 60. Ale czy
Focus wyróżnia się w kwestii subkultury od byle Hondy Civic?

[1] Słuchajcie... produkcja generycznych ti-szertów ogólnej kultowości
czegoś bliżej niesprecyzowanego, czy to nie byłby fajny pomysł?

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Czas umierac?
Dnia Thu, 24 Nov 2005 09:25:47 +0100, Wojciech Orlinski napisał(a):


On 2005-11-23 20:30:14 +0100, Michal Olszewski
<adres_zaczyna_sie_po_kropce.micha@bigfoot.comsaid:

| Wojciech Orlinski wrote:
| On 2005-11-22 17:14:42 +0100, Michal Olszewski
| <adres_zaczyna_sie_po_kropce.micha@bigfoot.comsaid:

| Fiat Panda? Też z pozoru kontrowersyjna decyzja - ale chcąc nie chcąc to
| w zasadzie garbus/2cv naszych czasów.

| A nie jakaÅ› corolla czy inny golf?

| Corolla raczej nie. Golf - zdecydowanie samochód legenda. Jednak z tej
| klasy najbardziej "kultowy" (nie lubię tego słowa, ale co zrobić) wydaje
| mi siÄ™ Focus.

Muszę zapytać, jak rozumiesz to słowo. Ja rozumiem je tak, jak spora
część teoretyków kultury masowej, czyli jako zjawisko otoczone kultem -
subkulturą entuzjastów, gotowych czytać czasopisma typu "Fanatyk danego
zjawiska", nosić koszulki typu "IX Zjazd Miłośników Danego Zjawiska"
[1], gotowych zażarcie spierać się na grupach typu
pl.flame.danezjawiskovsantyzjawisko.advocacy. Za cholerÄ™ nie pasuje mi
do tego Focus. Golf bardzo. Garbus bardzo, także w latach 60. Ale czy
Focus wyróżnia się w kwestii subkultury od byle Hondy Civic?


Już prędzej Subaru, IMO


[1] Słuchajcie... produkcja generycznych ti-szertów ogólnej kultowości
czegoś bliżej niesprecyzowanego, czy to nie byłby fajny pomysł?


Czy ktoś juz tego nie próbował ?

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Czas umierac?
On 2005-11-25 16:42:38 +0100, Michal Olszewski
<adres_zaczyna_sie_po_kropce.micha@bigfoot.comsaid:


| Nie odpowiedziałeś jednak na pytanie, czy wyróżnia się od byle Hondy Civic.

Nie ma głupich. Nic nie wiem, ani nie chcę wiedzieć o żadnej Hondzie
Civic, ani o jej subkulturze.


Twierdziłeś, że Focus jakoś szczególnie.


| "Po sześciu latach produkcji i sprzedaży, która osiągnęła 4 miliony
| egzemplarzy na całym świecie, obecna generacja Forda Focus ciągle należy
| do najchętniej kupowanych samochodów osobowych w Europie."

| To nic nie mówi o kultowości.

Widzę, że tobie w ogóle niewiele faktów mówi o "kultowości". Chciałeś
czasopisma 'Focus Fanatic' - dałem Ci je.


Chciałem dowodów na jakąś szczególność.

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: serwer ftp za firewallem


On 2004-12-05, Nulon wrote:
 Dnia Sun, 5 Dec 2004 15:30:02 +0000 (UTC), kya napisaÅ‚(a):
 no wybacz ale ja Cibie nie wyzywam tak wiÄ™c trzymaj jÄ™zyk za zÄ™bami , a
 każdy orze jak może...


To nie było wyzwisko, tylko stwierdzenie faktu. Ba, nie dość, że chcesz
kraść, to jeszcze obrażasz tu ludzi, spodziewając się, że będą tak głupi,
żeby pomagać ci w łamaniu prawa.

Każdy orze, jak może, ale jeśli mnie nie stać na srebrną hondę civic,
to jej nie kradnÄ™.

Zapewne nie zorientowałeś się jeszcze, że sporo ludzi piszących w Usenecie
tworzy m.in. oprogramowanie. Niektórzy udostępniają je za darmo, inni --
sprzedają. Jeśli ogłaszasz, że jak nie będziesz chciał wydać kasy, to je
ukradniesz, nie spodziewaj siÄ™ aprobaty.

Widzę też, że nie rozumiesz, że hierarchia pl.* jest prywatną własnością.
Przyjmij do wiadomości, czego sobie nie życzy jej właściciel, zanim
spotkają cię (albo twoich rodziców) prawdziwe przykrości.

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Z życia wzięte.
Moja "szefowa" jeździła dwa lata Fiatem UNO. Później zamieniła go na
HondÄ™ Civic.
Pewnego dnia wspominamy osiągi samochodów (ja miałem służbowego Fiata UNO).
Mówię - kurcze jak się wrzuci piątkę to silnik w UNO tak fajnie i równomiernie
pracuje. Prawie go nie słychać.
A szefowa na to !!! To UNO ma piÄ…tkÄ™ ???
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Heh... ksiazki o tym samym zagadnieniu


W sumie, to mi chyba tylko "Honda Civic" tu nie pasuje :)


Dlaczego? Sex w Hondzie Civic to dopiero musi być przeżycie :)

Tax:
Idzie sesja więc nie do śmiechu mi :((((((

ale...to jest mój ulubiony tax z tej serii:
....
- Pan zdal, a pani siÄ™ zdawalo!

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Heh... ksiazki o tym samym zagadnieniu


| W sumie, to mi chyba tylko "Honda Civic" tu nie pasuje :)

| Dlaczego? Sex w Hondzie Civic to dopiero musi być przeżycie :)

spróbuj w maluchu - da się, to jest dopiero przeżycie!


pewnie, że w maluchu się da, tylko trzeba wyciągnąć reflektory, żeby miejsce
na nogi było i odłączyć akumulator co by prąd nie kopnął ;-P

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Heh... ksiazki o tym samym zagadnieniu
On 22 Jan 2002 19:16:47 GMT


ani@irc.pl (Animus) wrote:
Tue, 22 Jan 2002 18:59:50, "Skibbi" <skibb@friko2.onet.pl
"wykąbinował":

| W sumie, to mi chyba tylko "Honda Civic" tu nie pasuje :)

| Dlaczego? Sex w Hondzie Civic to dopiero musi być przeżycie :)

spróbuj w maluchu - da się, to jest dopiero przeżycie!


podobno nazywa siÄ™ to "na glonojada" :)

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci



Temat: Heh... ksiazki o tym samym zagadnieniu
Ship log, stardate: [-30]7932.4, pbs reports:


| W sumie, to mi chyba tylko "Honda Civic" tu nie pasuje :)

| Dlaczego? Sex w Hondzie Civic to dopiero musi być przeżycie :)

| spróbuj w maluchu - da się, to jest dopiero przeżycie!

 podobno nazywa siÄ™ to "na glonojada" :)


Chyba w za małym akwarium.

Przeczytaj resztê wiadomo¶ci




Strona 1 z 4 • Wyszukiwarka znalaz³a 420 rezultatów • 1, 2, 3, 4