Patrzysz na wiadomo¶ci wyszukane dla zapytania: Honda Civic
Temat: BMW 325 vs Opel Calibra 2,0 vs Honda Civic 1,6-1,8 150-180KM
Oczywiście Honde Civic. Oczywiscie BMW też jest spoko, ale dorwanie egzemplarza bez ukrytych wad jest trudne. Przebiegi są często kręcone, słabo jest z geometrią, samochody są bite, a w najgorszych przypadkach popowodziowe. Callibry bym nie brał, bo nie weźmiesz nawet dwójki znajomych z tyłu na dłuższą trasę, opinie ma bardzo negatywną i kojarzy się z dresowozem. Napisz przy okazji, z którego roku ta beemka. Ale i tak Honda Civic. No i ile ma kasy.
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci
Temat: BMW 325 vs Opel Calibra 2,0 vs Honda Civic 1,6-1,8 150-180KM
BMW jak to BMW, oceniając po ogóle wypada nieźle. Silnik 2.5 przy tylnym napędzie też swoje zrobi, ale w baku robi się wir. O Calibrze niech nawet nie myśli. Po pierwsze ten samochód nie wygląda a po drugie bardzo awaryjne auto. Ja tak jak Norberfifer proponowałbym Honde Civic. Mały, sztywny i niezawodny samochód. Z odpowiednim silnikiem BMW nie będzie miało szans a i spali mniej.
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8454399
I niech szuka zadbanego egzemplarza z silnikiem B16A2 bo to prawdziwa perełka. Znając się troche na tym to na samym komputerze można nieźle podkręcić moc, na wymianie kompletnego wydechu, filtry itp.
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci
Temat: Auto do 5000zł
auto dosc rzadko spotykane ale mi sie jak najbardziej podoba
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5964594
KUNIEC
ale i tak wg mnie do 5000 najlepiej wziac honde civic albo jakiegos golfa 2 ew. jak znajdziesz to 3
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci
Temat: Jakie autko??
niektórzy XM'em. Kurde, jak mi się ta Xm'ka podoba to ja p....e. Jako jeden z niewielu citroenów, ale szalenie....
Nie wiem jak to może się podobać. Ale każdy ma swój gust, a o gustach się nie dyskutuje jak wiadomo.
Citroen - bodajże francuska marka, nic do niej w sumie nie mam, ale żaden model Citroena mi się nie podoba. A ten to w ogóle jak statek kosmiczny wygląda.
Co do tematu, to naturalnie Golf III (jeżeli tylko taki masz wybór), bo jeżeli możesz coś innego, to proponuję Hondę Civic, w tym samym przedziale cenowym, a japończyk, co wiąże się z małą awaryjnością i przypadku tego modelu zadowalającymi osiągami. Golf III - oczywiście to dostępność i małe ceny wszystkich części, ale ile można na to patrzeć? Golf III to teraz własność co trzeciego za przeproszeniem (bez niczyjej urazy) wieśniaka ze sportowym wydechem, bądź nakładką na wydech i tanimi alufelgami.
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci
Temat: Honda Civic V vs Opel astra 1
Witam , mam pytanie, które auto siÄ™ bardziej opÅ‚aca kupić, HondÄ™ Civic V czy Opel Astra 1 ??, nie chodzi mi o prÄ™dkość, przyspieszenie itp, tylko o to, które np: wiÄ™cej pali, u którego części sÄ… lepsze, taÅ„sze, czy auto jest wytrzymaÅ‚e, generalnie o koszty utrzymania. Z góry dziÄ™ki Przeczytaj resztê wiadomo¶ci
Temat: ile wart opel calibra ??
na 100 przy spokojnej jezdzie pali mu 8 litrow
Chyba na trasie... A w mieście będzie z 12 litrów chlać i to przy spokojnej jeździe, a mając taki samochodzik to aż żal nie pocisnąć Szczerze odradzam Calibre. Za tą cenę polecam Honde Civic - ekonomiczny silnik 1,2-1,6 i przyjazny wygląd (w hatchbacku), tylko przy Civic'ach trzeba uważać na dziury w nadkolach przy rocznikach '91 - '93.
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci
Temat: Jaki Samochód?
Golf III nie jest zły, tylko zamiast 1.6 weź 1.9 TDI 90KM. Mało pali i jest trwały. BMW 316i też nie jest złe, tylko nie liczyłbym na to, że będzie w dobrym stanie. Meganka Coupe też jest fajna, ale raczej polecałbym coś z Niemiec albo Japonii, na przykład Audi 80 1.9 TDI, Golfa III 1.9 TDI, Toyotę Corollę, Mazdę 323F 1.5 albo Hondę Civic
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci
Temat: Samochud do 10 000
Honde Civic VI (1995-2000)...Te hondy sa piekne moj tata jak taka sprzedawal to zaraz poszla znajomi w komisach tez mowia ze ludzi sie tylko pytaja o te auta a tu przykladowy
http://moto.allegro.pl/item326248313_perfekcyjna_honda_civic_1_4_super_hit_.html
ale czerwona troche brzydka jest i ładniej wygląda 5-cio drzwiowa wersja
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci
Temat: +++Jakie auto wybrać+++
a ja bym proponował Hondę Civic
Honda Civic to samochód o sportowym zacięciu. Właśnie wśród takich użytkowników lubiących szybką i energiczną jazdę cieszy się on największym powodzeniem. Ponadto Honda Civic od wielu już lat znajduje się w czołówce samochodów trwałych, niezawodnych i bogato wyposażonych. Również na światowym rynku jest on najbardziej popularnym modelem Hondy. Znawcy rynku samochodów używanych są na ogół zgodni: nie należy się specjalnie bać kupna i użytkowania Hondy Civic nawet po dużym przebiegu. Obowiązuje przy tym stara zasada, że zawsze trzeba się starać o kupno samochodu z jak najnowszej generacji. Trzeba tu bowiem liczyć się z dostępnością części zamiennych na naszym rynku i ich cenami. Niegdyś starsze samochody Hondy nie były tak popularne na naszym rynku jak obecne. To w pewnym sensie rzutuje również na rynek części zamiennych.
Innym motywem kupna nowszego modelu jest po prostu ich wyższa jakość. Bardzo stare auta byÅ‚y stosunkowo podatne na dziaÅ‚anie rdzy. W samochodach 10-letnich, wedÅ‚ug badaÅ„ niemieckich, aż w 37,9 proc. stwierdzano korozjÄ™ części noÅ›nych. Dla porównania - w trzyletnich autach tej marki nie stwierdzano w ogóle korozji. Warto również wziąć pod uwagÄ™ fakt, że w naszych warunkach jest to raczej auto dla indywidualistów lubiÄ…cych sportowÄ… jazdÄ™ i niezbyt liczÄ…cych siÄ™ z kosztami . Przeczytaj resztê wiadomo¶ci
Temat: Smart
Nie kupuj jak masz kupować, mały nie wygodny i z żadnego wypadku nie wyjdziesz cały i drogi jak ch**. Kup se starą honde civic też mała.
http://moto.allegro.pl/item615835294_honda_civic_coupe_klima_ele_alu_zadbana_z_niemiec.html
KUNIEC
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci
Temat: Samochód do 20 000zł :)
Mój starszy też kupował niedawno auto do 20tys. i kupił Japończyka Hondę Civic 1998r. za 18000 tysięcy. Auto bardzo dobre, nie psuje się, jak to japończyki, ja polecić ci mogę Japończyka lub Niemca - moze być BMW, ale zależy też do czego to auto ma być, czy do spokojnej jazdy do pracy, na wczasy czy do sklepu, czy chcesz się pobawić w tuning i pojeździć szybciej...
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci
Temat: pytanie dla znajÄ…cych sie na motoryzacji audi a8
diesel 4,2TDI ma sporo lepsze osiagi od benzyny 4,2
kolego, tak jak mówiłem- diesel nigdy nie bedzie miał takich osiągów jak benzyna....zobacz choćby ile koni ma diesel, a ile benzyna- benzyna 350KM, a diesel 275, więc różnica jest znaczna
nawet jeśli do 100km/h miałyby taki sam czas, to nie znaczy ze diesel ma lespsze. Diesel będzie 'protestować' przyspieszając na większej prędkości (np. 170-220), a benzyna nie.
zresztÄ… luknij sobie na dane techniczne:
http://www.motofakty.pl/testy_i_porownania/dane_techniczne/?ses_mf=7fc8b18c06538f226dbe606a9830d8fa&marka=760&model=442&od=2002&do=
KUNIEC
"Audi mercedes itd ...o jeszcze bmw Mr. Green Mr. Green ja bym braÅ‚ honde civic V Wink ewentualnie za takie pieniÄ…dze to VIII type R lub SWink) JapoÅ„czyk to japoÅ„czyk i nic go nie pobije Wink Niemcem sie podniecać ... phi Laughing"<--wiesz kolego, każdy sie podnieca tym co ma; dla mnie japoÅ„czyki to ok samochody, ale przy swoich gabarytach (np. honda accord)majÄ… bardzo maÅ‚o miejsca w Å›rodku...ja wole samochody, które sÄ… bardzo maÅ‚o popularne, dlatego coÅ› takiego sobie sprawiÅ‚em(sÄ… 3 sztuki w Polsce). Przeczytaj resztê wiadomo¶ci
Temat: Auta
O Stilo zapomnij, zwłaszcza w takiej cenie. Ogólnie nie lubię Fiatów, ale podobno akurat w Stilo siada często elektronika.
Ja jeżdżę VW Passatem TDI z 94r. i jest to klamot, ale jeszcze nigdy mnie nie zawiódł, dlatego Tobie polecałbym albo coś niemieckiego typu np
Audi 80 B4 TDI (chyba do 96r. były robione ), silnik 90KM, Turbo diesel + Injection czyli wiadomo bezpośr.wtrysk i silnik jest naprawdę bardzo ekonomiczny. W moim passku (silnik ten sam, prawie ) przy eco drive w mieście spala 6l, co jak na taką krowę naprawdę jest mało.
Jeśli chodzi o BMW, to oprócz stereotypów jakie panują odnośnie ludzi, którzy śmigają takimi furami, ja bym się zastanowił tylko nad BMW 525 TD (Bez S). Strasznie ciężko znaleźć ten silnik, a to dlatego, że w TDS'ach czyli najmocniejszym dieslu, pękały uszczelki pod głowicami i ogólnie te silniki były kiepskie ( bo strasznie wyżyłowane ).
Jeśli chodzi o coś z JAP, to ja bym polecał np może Hondę Civic, 1.4 (90KM), lub Accord, tylko w naszym kraju z cudem graniczy znalezienie takiego autka niebitego.
Również polecałbym jak koledzy wyżej Mazdę 323f.
Volvo S40 tanio chodzą, ale nietypowy samochodzik to jest, więc z częściami było by ciężej.
A może np Mercedes 123 2.4 ? tzw. Beczka ?
pozdro dnia 21 Maj 2009 19:11, w caÅ‚oÅ›ci zmieniany 1 raz Przeczytaj resztê wiadomo¶ci
Temat: Jaka gra jest waszym zdaniem najlepsza tego miesiÄ…ca ??
Need For Speed Pro Street
Dlaczego?? Swietne wykonanie to jest pierwsza z serii NFSa nad ktora sie postarali sadze ze ten kto nie kupi sobie kierownicy ten dlugo w ta gre nie bedzie chcial grac... Zwroccie uwage na te glosy silnika na dopracowanie aut!!!! No i wkoncu zawital nas Nissan Silvia S15!!! nie mowie juz o wymazonych BMW Mamy tez bardzo ladna honde Civic Wyscigi sa dopracowane na max mozliwosci programistow W SKALI 1-10 !!!!!!!10!!!!!!
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci
Temat: jaki samochód
ja na twoim miejscu bym jeszcze troche poczekal i nazbieral wiecej kasy.
pamietaj im wiecej dasz za samochod na poczatku tym mniej pozniej wlozysz w naprawy i regeneracje.
ja 2 lata po prawku kupilem Honde prelude i po dzis nia smigam.
sprzet 1 klasa 2.2 VTec poprostu ogrom kucykow pod maska;)
jak chcesz kupic cos dobrego to kup japonca a bd zadowolony
np. honde civic albo mazde 323F opcjonalnie CRX ale to juz trzeba miec noge na wodzy;P
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci
Temat: potrebuje oszczędny,dobry,niezawodny i ogólnie zajeb****++++
http://moto.allegro.pl/item330892503_czerwona_honda_civic_1_5.html
KUNIEC
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4599374
KUNIEC
A ja polecam Hondę Civic V generacji. Autko bardzo fajne zwinne żwawe i niezawodne. A silniczek 1,5 nie powinien szaleć z benzyną mimo swoich 16 zaworów
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci
Temat: Pomoc przy wyborze auta
właśnie myślałem nad oplem astra z uciętą dupą, ale jeździłem nim i wiem, że silniki sie rozlatują a korozja zżera że szkoda gadać. Na oku ma seata cordobę teraz...co o tym sądzicie? :
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5717291
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5326533
to chyba seatem nie jezdziles... nie wierz co sie tam dzieje. Moj pierwszy samochod to byl wlasnie opel astra chyba 2000r z silnikiem 1.4 90km 16V i sie fajnie jezdziło. Teraz mam Honde Civic TyperR z 2003r. 200km. Zastanow sie nad tym oplem, no ale jak mowisz ze za 2-3 lata opchniesz i tak i tak samochod to mozna sie zastanowic nad innymi smaochodami.
opla mialem takiego tylko ze 4 drzwi
honda taka.
tyle ze cala czarna
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci
Temat: Samochod
Wbrew pozorom wybor wcale nie jest taki ograniczony...
Najbardziej polecaM honde civic 1,4 lub 1,5, mozesz rowniez kupic golfa II lub III, Audi 80 (choc za taka kase w dobrym stanie ciezko bedzie znalezc), calibre...
Jesli osiagi nie maja dla ciebie znaczenia to CC, seicento, tico, matiza... Przeczytaj resztê wiadomo¶ci
Temat: Pytanie
vw polo kupisz za ta cene ma male silniki i sa dynamiczne, kolega mial 1.4 i szlo bardzo dobrze i spalanie bylo wmiare niskie,zobacz corse ,fordy maja drogie czesci i silniki slabe,blacha tez zadnej rewelacji ale za to sa tansze od innych marek,zobacz sobie honde civic 1.4 v-tec,chociaz moze kosztowac nieco drozej ale ma niemiloserna moc obrotomierz zamyka leciutko,a tak wogole to za 6 tys nic specjalnego nie kupisz.Ja na twoim miejscu odlozylbym jeszcze +4tys i kupilbym sobie sobie opla astre II albo ibize II fajne fury Przeczytaj resztê wiadomo¶ci
Temat: Opel Calibra
Opel Calibra to totalna porazka ten samochod jest kiepski pod kazdym wzgledem w dodatku jak sobie nie kupisz wersji 2.0 150km to Cie kazda Honda Civic 1.3 75km wytnie.A Golfy to W OGOLE NIE SA SAMOCHODY SPORTOWE i np wlasnie z CIVICAMI NIE MAJA ZADNYCH SZANS.Kup sobie Jakis wlasnie Japonski - Napewno nie pozalujesz. SA cholernie wytrzymale maja cholernie duzego KOPA i w dodatku swietnie wygladaja i nadaja sie do naprawde dobrego tuningu zwlaszcza silnik wyglad:D.A tak co do Megane Copue to tez kiepski bo wersja 2.0 150km przegra z Honda 1.3 90KM (bo mi kumpel mowil) wiec to jest smiech
Ja Proponuje Honde CIVIC SPORT/COUPE silnik jakis 1.6 16V v-tec albo chociaz 1.5 101km
http://otomoto.pl/honda-civic-serwis-1-wlasciciel-klima-C5164979.html
KUNIEC
a ta jest MEGA DOBRA
http://allegro.pl/show_item.php?item=360568694
KUNIEC
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci
Temat: Wybór auta
Ja OSobiście Odradzam Seata
Wszystkie te Cordobry Ibizy i Inne hiszpańskie Cuda to jedno wiellkie gówno To jest( Blacha i Plastik Beż Osiągów i Wyposażenia )
Nie Kupuj Też Francuzów (drogie Częsci)
Nie kupuj Tez niemieckich bo sÄ… przreklamowane
Pracuje w Hurtowni Samochodowej i widze czego najwiecej schodzi
Kup jakiegoś Japońca
Jesli Masz 6 tyÅ› Proponuje JakÄ…Å› Honde Civic
Pewnie Zaraz Napisza Mi Inni Pod Spodem ze Civic to to samo co golf i bmw dla dresików Przeczytaj resztê wiadomo¶ci
Temat: Honda Civic 4D 2008r
poszukaj na forach poświęconych hondzie civic np.:
http://www.civicklub.pl
http://www.honda.lub.pl
KUNIEC
i wielu innych
na pewno znajdziesz tam manuala, albo chociaż instrukcję obsługi. Musisz troche poszukać, nieweim jaki dokładnie jest model tego civica jaki slnik itd.
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci
Temat: Pierwszy samochód za 3-3,5 tyś
Przeciez 1.8 silnik i 90km<hahaha> TO JEST KPINA.JA go wytne moim C. AX 1.1 w gazie cos okolo 65km. Radze Kupic JAPONCA.Sa cholernie wytrzymale malo pala zwykle okolo 6 l na 100 przy normalnej jezdzie.No i MAJA TAKIEGO KOPA ZE MASAKRA.Np kup sobie HONDE CIVIC 1.3 jeszcze 75km i starczy, poniewaz to jest rakieta idzie jak poje...na jak na ten silnik.I gwarantuje CI ze te golfy beda DALEKO W TYLE.Albo chociaz SUZUKI SWIFT tez 1.3 tez jest ogien:D a powyzej Koles pokazal HONDE 110km ludzie MASAKRA to to kazdego golfa wytnie:D Przeczytaj resztê wiadomo¶ci
Temat: Pierwszy samochód za 3-3,5 tyś
Przeciez 1.8 silnik i 90km<hahaha> TO JEST KPINA.JA go wytne moim C. AX 1.1 w gazie cos okolo 65km. Radze Kupic JAPONCA.Sa cholernie wytrzymale malo pala zwykle okolo 6 l na 100 przy normalnej jezdzie.No i MAJA TAKIEGO KOPA ZE MASAKRA.Np kup sobie HONDE CIVIC 1.3 jeszcze 75km i starczy, poniewaz to jest rakieta idzie jak poje...na jak na ten silnik.I gwarantuje CI ze te golfy beda DALEKO W TYLE.Albo chociaz SUZUKI SWIFT tez 1.3 tez jest ogien:D a powyzej Koles pokazal HONDE 110km ludzie MASAKRA to to kazdego golfa wytnie:D
Jak bym miał brać auto na wyścigi, to bym takiego szukał. Mi chodzi o jazde po mieście. Tam nie idzie się ścigać, a ja się nie ścigam. Mnie nawet by starczył Maluch jak bym kasy nie miał na inny samochód. Japońskich samochodów ogólnie nie lubie. Nie podobają mi się. O koreańskich nie wspomne (mimo, że pracuje w fabryce Daewoo ).
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci
Temat: Rozmowa gg
Karolinka (21-01-2003 11:03)
a ty masz mature?
Aman (21-01-2003 11:04)
nie,ale mam za to honde civic
Karolinka (21-01-2003 11:05)
a to mój ulubiony samochod
Karolinka (21-01-2003 11:05)
a jaka masz?a przewieziesz mnie?
Aman (21-01-2003 11:06)
KUNIEC
hah weź zapuść coś jeszcze bardzo udana rozmowa , aj tam matura...
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci
Temat: Rozmowa gg
przedstawie wam fragnet tego co znalazlem w internecie nie na bashu wszyscy sie z tego śmieją prosze:
ROZMOWA 1
Aman (21-01-2003 11:04)
nie,ale mam za to honde civic
Karolinka (21-01-2003 11:05)
a to mój ulubiony samochod
Karolinka (21-01-2003 11:05)
a jaka masz?a przewieziesz mnie?
Aman (21-01-2003 11:06)
tak na masce,tylko powiedz na których pasach bedziesz przechodzic
Karolinka (21-01-2003 11:06)
to nie bylo smieszne
rozwalilo mnie to xD <rotfl>
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci
Temat: Wybór pierwszego samochodu
No to tak jak chcesz auto dobre to nie kupuj Alfy Romeo to tak na wstępie teraz tak jak lubisz przydeptać to polecam Honde Civic może części nie są super tanie ale do najdroższych też nie należą te samochody potrafią wytrzymać każdego kierowce co do bmw możesz coś poszukać tylko trzeba uważać na auta szpachlowane z resztą przy każdym aucie trzeba na to uważać a jeśli chodzi o auto z niemczech możesz zaryzykować,a jeśli chcesz to polecam opla calibre.
http://otomoto.pl/honda-civic-1-6-v-tec-C8290438.html
KUNIEC
http://allegro.pl/show_item.php?item=598752313
KUNIEC Przeczytaj resztê wiadomo¶ci
Temat: Auto na poczatek
Golf 4 Generacji
Albo Honde Civic po lifcie ;] dobrze powiedziane.....
tylko że tÄ… honde to w Type-R radzÄ™ golf 4 hehe tego gówna to za darmo bym nie chciaÅ‚ ,elktronika siada w nim aż miÅ‚o ,wiÄ™cej to bÄ™dzie u mechanika staÅ‚o niż se pojeździsz....konkretnie to już byÅ‚o mówione że fiat ,a jak wiÄ™kszy to golf ale trójka,a jak zaszpanowć to honda civic....jak byÅ‚o powiedziane .......tylko sprawdź ile ci wyjdźie oc Przeczytaj resztê wiadomo¶ci
Temat: sprzedam Honde Civic
Sprzedam Honde Civic 1.5 '93
przebieg : 117 tys km
czarny kolor, alarm, centralny zamek
Cena : 9600 zl ( do negocjacji )
Telefon : +48 660 987 492
mail : bartosh (malpa) intelcom(kropka)pl
Warszawa
Kupiłbym, ale z tym adresem bart@intelcom.pl chyba coś nie tak i wracają
mi maile ;-)
DJ
Temat: skĹĄd jeste cie?
Użytkownik "loomer"
No ja jestem z Tarnowskich Gór. Niedawno się przedstawiłem jako nowy i
obiecałem się udzielać na grupie, ale przyznam się, że nie ma tu ciekawych
wątków. Wszystkie takie jakieś babskie i o miłości, a to mnie jakoś nie
rusza. No ale może to się kiedyś zmieni.
Chetnie pogadam o innych rzeczach. Moge poruszyc watki np. motoryzacyjne
(np. jak spieprzyli Honde Civic), albo ze moje morskie akwarium dostalo w
koncu jedna rybke - Apogona, ktory wlasnie siedzi przy dnie i chyba jest
lekko struty, bo glupia cipa nie sprawdzilem, jakie jest stezenie no2 i no3
w wodzie (dzisiaj zrobilem to po raz pierwszy w zyciu wydawszy stanowczo za
duzo na testy).
krabek
Temat: skĹĄd jeste cie?
"krabek" <kra@kki.net.plnapisał(a) w
<9sjp8f$do@korweta.task.gda.pl coś, co w kawałku przytoczyłem
poniżej:
Chetnie pogadam o innych rzeczach. Moge poruszyc watki np. motoryzacyjne
(np. jak spieprzyli Honde Civic),
A nie wyrzucą nas za OfTopa? Bo ja chętnie posłucham o Hondzie.
Temat: skĹĄd jeste cie?
Użytkownik "Puck"
| Chetnie pogadam o innych rzeczach. Moge poruszyc watki np. motoryzacyjne
| (np. jak spieprzyli Honde Civic),
A nie wyrzucą nas za OfTopa? Bo ja chętnie posłucham o Hondzie.
Ale ja juz wlasciwie powiedzialem, co mialem powiedziec. Honda Civic w nowej
budzie zostala bardzo moim zdaniem zepsuta. Poprzednia wersja hatchback
produkowana w Anglii byla super (no moze juz lekko tracila myszka), ale juz
hatchback 3d i sedan 4d byly okropne. I wlasnie nowa Honde Civic upodobniono
do tych okropnych 3d i 4d. No, ale w sumie to i tak calkiem niezly
samochod...
A za offtopic to niech ktos sprobuje wyrzucic, to zaraz puszcze liste
offtopicow z ostatniego miesiaca i trzeba bedzie wyrzucic 3/4 grupy :-)
Nie mozemy gadac tylko o tym, ze jestesmy gejami itd.
krabek
Temat: cło itd. jak ? sprowadzić ? gdy ...
Witam,
mam małe pytanie dostałem Honde civic 1992 ok kolegi z Niemiec, a mam
pytanie ile będzie mnie koszt wynosił tego autka w Polsce ?
samochód sprawny, nie uderzony tylko 10 letni,
co zrobić ?
napisać jakąś umowę ?
jak obliczyć cło podatek itd. ?
Chciałbym tym autkiem trochę w Polsce pojeździć bo ma tylko 80000
przejechane .
pozdrawiam czekam na jakieÅ› informacje.
Temat: cło itd. jak ? sprowadzić ? gdy ...
Witam,
mam małe pytanie dostałem Honde civic 1992 ok kolegi z Niemiec, a mam
pytanie ile będzie mnie koszt wynosił tego autka w Polsce ?
[ciach]
.........................................................................
witam
zerknij sobie tam
www.clenie.hg.pl/clo.html
pozdrawiam
krzysiek
Temat: cło itd. jak ? sprowadzić ? gdy ...
Witam,
mam małe pytanie dostałem Honde civic 1992 ok kolegi z Niemiec, a mam
pytanie ile będzie mnie koszt wynosił tego autka w Polsce ?
Jesli pochodzenie tej Hondy jest z poza UE to clo 35% + 65% akcyzy+22% VATu.
Kupa szmalu. Policz sobie to od wartosci celnej w/g EUROTAXU. Mysle ze ten
prezent bedzie Cie drogo kosztowal
pozdrawiam
waldi
Temat: Chce sprowadzic auto
Chce sprowadzic z Niemiec 8 - 10 letnia Honde Civic. Ile procent wyniesie
clo i jakich oplat musze dokonac na granicy i w kraju aby zarejestrowac auto
bez problemu?. Prosze o pomoc poniewaz bede jechal po auto pierwszy raz i
nie bardzo wiem czego sie spodziewac.
Wielkie dzieki za pomoc.
Temat: Chce sprowadzic auto
Chce sprowadzic z Niemiec 8 - 10 letnia Honde Civic. Ile procent wyniesie
clo i jakich oplat musze dokonac na granicy i w kraju aby zarejestrowac
auto
bez problemu?. Prosze o pomoc poniewaz bede jechal po auto pierwszy raz i
nie bardzo wiem czego sie spodziewac.
Wielkie dzieki za pomoc.
lepiej zapomnij o tym pomysle:)
zaoszczedzisz kase i znacznie wiecej nerwow...
pozdro
Temat: Chce sprowadzic auto
numery nadwozia w swoim kodzie maja kraj producenta ( celnicy wiedzÄ… )
je li to oryginalny japończyk nie ma co kupować akcyza max czyli 65% ale nie
liczona od faktury ( złodzieje ) ale liczona z cennika ewentualnie tabeli i
to od najwyższej ceny ( kiedys mozn było liczyć od najniższsej )
zarejestrowanie 1000 zł ( ma byc 500 zł ) do tego koszty wyjazdu ,
ubezpieczenia w niemczech -około 70E , paliwo , sad , przegląd zerowy 200 zł
....inne nie przewidziane - mocno trzeba sie zastanowić
Pozdrawiam :)
..chyba trzeba poczekać do przyszłego roku z wyjazdem ...
Użytkownik "Grzegorz" <Grzegorz@interia.plnapisał w wiadomo ci
Chce sprowadzic z Niemiec 8 - 10 letnia Honde Civic. Ile procent wyniesie
clo i jakich oplat musze dokonac na granicy i w kraju aby zarejestrowac
auto
bez problemu?. Prosze o pomoc poniewaz bede jechal po auto pierwszy raz i
nie bardzo wiem czego sie spodziewac.
Wielkie dzieki za pomoc.
Temat: Honda Civic czy Ford Focus ?
Moi Drodzy,
Prosze o porade, taka mala sonda...
Co wybralibyscie? Honde Civic 1.4 LS - 5 drzwiowa czy Forda Focusa 1.6
zetec
5 drzwiowa Comfort X?
Roczniki 2002.
Z gory dziekuje za Wasze typy...
Looxs
Focus ma bardzo bogate wyposarzenie z klima chyba nawet. Honda nie wiem.
Focus dla mnie wydawal sie obszerniejszy ale to byc moze subiektywne
wrazenie. Jedno co mnie irytuje w foce to ten caly design new age choc mozna
sie pewnie przyzwyczaic.
Sprawdz co ile przeglady sa w tych furach i jakie koszty.Ja osobiscie bym
bral foke.
Temat: Honda Civic czy Ford Focus ?
Moi Drodzy,
Prosze o porade, taka mala sonda...
Co wybralibyscie? Honde Civic 1.4 LS - 5 drzwiowa czy Forda Focusa 1.6
zetec
5 drzwiowa Comfort X?
Roczniki 2002.
Z gory dziekuje za Wasze typy...
Looxs
....................bez wahania Ford Focus
PZDR
Wojciech G.
Temat: Co lepsze 5 letnia Astra 1 czy Honda Civic a moze cos innego
Mam pytanko zamierzam kupic somochod, taki w ktorym zmiesci sie 5 osob.
Kieszen ogranicza mnie do 22-25k. Czy lepiej kupic 5 letnia Astre czy Honde
Civic z silniczkiem 1.4, a moze polecicie cos innego? A moze wogole nie
warto kupowac 5 latka tylko wziasc cos mniejszego nowego na raty - typu
punto, fabia??? Przeczytaj resztê wiadomo¶ci
Temat: Co lepsze 5 letnia Astra 1 czy Honda Civic a moze cos innego
hi
ja kupiłem 5 letniego nissana Primerę :) (w sierpniu)
od 1szego właściciela-serwisowany - 13kkm w 3 miesiące - jest OK!
makes
Mam pytanko zamierzam kupic somochod, taki w ktorym zmiesci sie 5 osob.
Kieszen ogranicza mnie do 22-25k. Czy lepiej kupic 5 letnia Astre czy
Honde
Civic z silniczkiem 1.4, a moze polecicie cos innego? A moze wogole nie
warto kupowac 5 latka tylko wziasc cos mniejszego nowego na raty - typu
punto, fabia???
Temat: Co lepsze 5 letnia Astra 1 czy Honda Civic a moze cos innego
Mam pytanko zamierzam kupic somochod, taki w ktorym zmiesci sie 5 osob.
Kieszen ogranicza mnie do 22-25k. Czy lepiej kupic 5 letnia Astre czy
Honde
Civic z silniczkiem 1.4, a moze polecicie cos innego? A moze wogole nie
warto kupowac 5 latka tylko wziasc cos mniejszego nowego na raty - typu
punto, fabia??? Przeczytaj resztê wiadomo¶ci
Temat: Co polecicie do 24tys?
Witam
Ja polecam Honde Civic, rocznik 98/99na LPG, napewno lepsza od punto 2,
normalny silnik(1.4 lub 1.6) a nie kosiarka, oraz o wiole lepsze wukonanie.
Części wbrew pozorom w cenie części do Fiata a i niektóre tańsze (filtry
oleju, powietrza). Jak chcesz mały samochód to polecam Punto 1 (znacznie
wygodniejsze od punto 2).
Witam, nosze sie z zamiarem kupna samochodu, bo ostatnio mi ukradli i
teraz
pytanie co kupic, czy znowu nowiutkie seicento czy moze cos innego
uzywanego, zastanawialem sie nad 2 letnim Punto II (bywaja okazje w tej
cenie), a moze polecicie cos innego? raczej zalezy mi na tym zeby samochod
mozliwie bezawaryjny (nie wiem jak jest z punto) i wmiare ekonomiczny,
najlepiej niezbyt szybki bo zaraz sie zabije (mam ciezka noge... ;-) ).
pozdrawiam
BiGoSs
Temat: Nowy delikwent :)
uciu napisał(a):
to może autko buchnęli z powodu bagażu??
Gdzie dokładnie to się stało i w jakich okolicznościach?
To akurat wydaje mi się mało prawdopodobne, bo sprzęt był wysoko
specjalistyczny i bez całego otoczenia jest nie do wykorzystania, a jest
go w Polsce tak mało, że dokładnie wiem, gdzie jest każda sztuka. A
stało się to w centrum Chorzowa, postawiłem auto po powrocie z przeglądu
w ASO ok. 11 rano. O 14 jeszcze był, o 15 zostało puste miejsce. Nawet
nie było kogo pytać czy coś widział, jedynie kioskarz z kiosku obok
słyszał dźwięk otwierania centralnego zamka podobnego do jego własnego
(ma Hondę Civic, dźwięk prawie identyczny jak w moim SCV), ale to mógł
być zbieg okoliczności.
Temat: Cordoba 2000r 1.9TDI ale ile koni?!
szymon wrote:
Jak wam sie udalo uzyskac 210km/h????????????????????
musi byc znaczne przeklamanie licznika
byc moze mialem dobry wiatr ;)
mialem dwie 110 i kazda pojechala 195 a jak bylo z lekkiej gorki 200
jedna to byla cordoba coupe
tak, wlasnie mam taka cordobe coupe
a dugi leon
Poza tym 8 sekund do setki jest niemozliwe do uzyskania z seryjnego silnika
po boxie i przy 280 Nm mam 9,3 wiec jak 235 Nm moze uzyskac 8??????????????
niewykonalne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zgadzam sie z Toba, to na pewno nie moze byc 8 sek, bo wczesniej mialem
Honde Civic, ktora katalogowo miala 10 sek (realnie mogla miec troszke
ponizej) i od 0-100 wyprzedzala Cordobe, ale powyzej 100 znacznie
dostawala w dupe ta moja Civic ;)
chyba ze wjeje duzy wiatr z tylu i jest niezla gorka
jak to mierzyliscie??
Zgodnie z tym co powyzej napisalem, jedyna miarka bylo porownanie z
Honda Civic 3D 1.5 90KM
a moze macie 150KM i 320 Nm?????????
Nie sadze, zeby moja Cordoba miala 150KM, ale chcialbym taka ;)
albo jezli auto sprowadzane to moze bylo z jakims chipem???
sugruje hamownie dla sprawdzenia
Tak, jak znajde czas to pewnie tam sie wybiore ;)
Temat: za ile sprzedac?
Witam
Mam do wszystkich Was pytanie...Na ile wycenilibyście moją skodzine?
Skoda Felicia 1,3 SPI (hatchback)
1996r.
54 KM
75 tys.km przejechane
Airbag kierowcy
Radio
Katalizator
Bezwypadkowe
Benzyniak
Baaaaardzo zadbana
Niestaty prawe tylnie drzwi i tylni bok byly malowane bo jakis pajac
gwoździem mi porysowal.Teraz niestety widac małą różnice kolorów(jak sie
czlowiek przyjży).A tak po za tym to stan wprost genialny, pięknie
chodzi.Wymieniałem niedawno świece, olej, przegub i gumy, klocki
hamulcowe.Wiec do wymiany nie ma nic. A no i dodam, że właściel nie
palący(jesli to ma jakies znaczenie), jeżdżone było raczej ekonomicznie.
Kupiłem go rok temu sprowadzonego z Niemiec.
Nosze sie z zamiarem sprzedania go za okolo 9 tys. i kupienia sobie czegos
mocniejszego i moze wiekszego juz z instalacją gazową....może honde civic.
Ale jeszcze nic nie ustaliłem i nie wiem czy ją będe sprzedawał.
Prosze Was o opinie na temat mojej ceny i jakies wlasne propozycje,
komentarze itp.
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci
Temat: Serwis skody
MK wrote:
No wiesz, stwierdzenia typu "wydawało mi się" albo "chyba ciut
drogo" są bardzo mało konkretne. Napisz, czy wiesz gdzie jest taniej.
za to konkretna jest suma 360 zl, wybacz ale wystarczy spojrzec czasem na
reklamy w serwisach samochodowych np " Kupisz u nas olej silnikowy - wymiana
gratis".
Oczywiscie nie twierdze ze w aso musi to obowiazywac.
Honde Civic 1,4 z 99r w ASO autowitolin: Olej Shell Helix/Mobil 1 5L 140zl +
filtr 40zl, nie mam ani zlotowki wymienionej jako wymiana na rachunku, a
zbieram wszystkie :)
Nie mam Skody,choz zdaje sie juz niedlugo pewnie bede mial :/ i nie wiem czy
juz sie bac cen w aso czy nie. Myslalem ze Honda jest _droga_ ( ale solidna)
a wygalda ze Skoda przynajmniej cenami chce dorownac lepszym ;(
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci
Temat: haahaahaaa
Użytkownik Moo-Moo napisał:
http://www.ee.pw.edu.pl/~suskik/gg.txt
jak doszedlem do '...jestem euroentuzjasta...' to kolana mi sie ugiely ;p
1511555 (21-01-2003 11:02)
a wiesz w tym roku mam mature
Aman (21-01-2003 11:03)
i mam ci pogratulowac czy co?a wogole co to mnie obchodzi
1511555 (21-01-2003 11:03)
a ty masz mature?
Aman (21-01-2003 11:04)
nie,ale mam za to honde civic
Temat: HondÄ™ Civic kupiÄ™
To czego szukam powinno spełniać wymagania:
- zakup bezpośrednio od właściciela,
- rok produkcji ok. 2000,
- bez większych stłuczek w przeszłości,
- w bardzo dobrym stanie technicznym (na pewno będę chciał pojechać przed
zakupem na przeglÄ…d),
- ekonomiczny silnik (chętnie z LPG) - najchętniej 1,5 VTEC, ew. 1,4iS
- niewielki przebieg (max. do ok. 100tyÅ› km),
- zapisy świadczące o prawidłowym i regularnym serwisowaniu pojazdu.
Chętnych proszę o kontakt na adres: przemolo(małpa)gazeta.pl
Temat: samochód klasy B lub C > 2000 rok (nie jestem handlarzem)
Chcę kupić samochód klasy B lub C (nie ograniczam się do konkretnego modelu,
choć myślałem m.in. o Hondzie Civic, Astrze, Corsie, Corolli, Swifcie, ew.
VW).
To czego szukam powinno spełniać wymagania:
- zakup bezpośrednio od właściciela,
- rok produkcji ok. 2000 lub nowszy,
- bez większych stłuczek w przeszłości,
- w bardzo dobrym stanie technicznym (na pewno będę chciał pojechać przed
zakupem na przeglÄ…d),
- ekonomiczny silnik (chętnie z LPG lub ew. diesel),
- niewielki przebieg (max. do ok. 100tyÅ› km),
- zapisy świadczące o prawidłowym i regularnym serwisowaniu pojazdu,
- cena do 25 tyś zł.
Chętnych proszę o kontakt na adres: przemolo(małpa)gazeta.pl
Temat: ..Honde Civic sprzedam..
Honda Civic 1.6 beznzyna DOHC 1989r stan dobry, zrobione zawieszenie,
elektryczne szyby, bez radia i centralnego zamka, 230 tys.
Zdjecia:
http://toya.net.pl/~dkost/m/honda.html.
Za 7000 zl
Wiecej informacji: j.ani@wp.pl
--
Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -http://www.gazeta.pl/usenet/
Temat: Sprzedam Honda civic 1995 1.4 5d /Model roku '95/
Witam, mam do sprzedania hondÄ™ civic ' 95, rok modelowy 1995, silnik
1.4 16v 90KM, przebieg 193000 km, kolor zielony metalik, 5 drzwi,
Kupiona i serwisowana w Polsce, bezwypadkowa, jestem jej drugim
właścicielem, niedawno zmieniłem klocki, tarcze, szczęki, rozrząd,
obydwa tłumiki, filtry i płyny. Auto nie wymaga wkładu finansowego.
Wyposażenie: wspomaganie kierownicy, c. zamek, welurowa tapicerka,
radio kenwood. Auto można oglądać w Krakowie Krowodrzy, tel. do mnie
668130359. cena 12500.
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci
Temat: Honde Civic sprzedam
Honda Civic 1.6 beznzyna DOHC 1989r stan dobry, zrobione zawieszenie,
elektryczne szyby, bez radia i centralnego zamka. Przebieg: 230 tys.
Zdjecia:
http://toya.net.pl/~dkost/m/honda.html.
Za 7000 zl
Wiecej informacji: j.ani@wp.pl
Temat: : Honde Civic sprzedam
Honda Civic 1.6 beznzyna DOHC 1989r stan dobry, zrobione zawieszenie,230
tys.
elektryczne szyby, bez radia i centralnego zamka
Zdjecia:
http://toya.net.pl/~dkost/m/honda.html.
Za 7000 zl
Wiecej informacji: j.ani@wp.pl
--
Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -http://www.gazeta.pl/usenet/
Temat: fajny ten Dialog
Był 21 maj 2005 (sobota) gdy o godzinie 17:28 *Protz* napisał(a):
| Kompletna bzdura. Dialog jest czytnikiem, który NAJBARDZIEJ wizualnie
| przypomina Outlook Expressa.
Ta, dupa... A Lanos najbardziej przypomina Honde Civic.
Jak rozumiem, OE to Lanos? :)
Temat: Work And Travel i samochod
Eee, nie jest tak źle.
Nie masz za dużych wymagań.
no kupilem sobie wzmacniacz do gitary, gitare, efekty, ciuchy, troche
sprzetu komputerowego, <- rzeczt z gornej półki, honde civic 95 w polsce mi
zostalo jeszcze siano. Zarobilem ok 25000,- Wiec nie badz stary zlosliwy.
Temat: Work And Travel i samochod
On Tue, 27 Jun 2006 15:10:27 +0200, "PSTRY"
<pawostUUUSSSUUU@poczta.onet.plwrote:
| Eee, nie jest tak źle.
| Nie masz za dużych wymagań.
no kupilem sobie wzmacniacz do gitary, gitare, efekty, ciuchy, troche
sprzetu komputerowego, <- rzeczt z gornej półki, honde civic 95 w polsce mi
zostalo jeszcze siano. Zarobilem ok 25000,-
Zlotych?...
P.Z
Temat: Work And Travel i samochod
On Tue, 27 Jun 2006 15:10:27 +0200, "PSTRY"
<pawostUUUSSSUUU@poczta.onet.plwrote:
| Eee, nie jest tak źle.
| Nie masz za dużych wymagań.
| no kupilem sobie wzmacniacz do gitary, gitare, efekty, ciuchy, troche
| sprzetu komputerowego, <- rzeczt z gornej półki, honde civic 95 w polsce
| mi
| zostalo jeszcze siano. Zarobilem ok 25000,-
Zlotych?...
Cos mi z tego watku wychodzi ze kol. Pstry to chyba nie byl na W&T wczesniej
i w Ameryce wogole chyba raczej tez nie.
Na W&T nigdy nie bylem, ale bywam w USA dosyc regularnie jak dotad.
Mysle ze po pierwszym pobycie (a biorac pod uwage ze W&T trwa 4 miesiace)
nie bylem taki zielony w wielu tematach i takich powiedzmy niedorzecznosci
bym nie wypisywal.
Moze to kolega kolego byl, widzial zarobil i wogole ?
P.,
Temat: Work And Travel i samochod
PSTRY wrote:
| Eee, nie jest tak źle.
| Nie masz za dużych wymagań.
no kupilem sobie wzmacniacz do gitary, gitare, efekty, ciuchy, troche
sprzetu komputerowego, <- rzeczt z gornej półki, honde civic 95 w polsce
mi zostalo jeszcze siano. Zarobilem ok 25000,- Wiec nie badz stary
zlosliwy.
25 / 3 zł/$ = ~8000 $ / 3 mc = ~2500 $ / ms
Jak tobie zostawało 2500 dolarów na miesiąc na W&T, to ty na jakieś lewe
W&T trafiłeś.
Czy pracownicy tam przypadkiem nie nosili broni przy sobie i nie
nazywalai siebie mafia.
Czołg mi jedzie jak ty tyle zarobiłeś miesięcznie.
Temat: Work And Travel i samochod
PSTRY wrote:
| Eee, nie jest tak źle.
| Nie masz za dużych wymagań.
| no kupilem sobie wzmacniacz do gitary, gitare, efekty, ciuchy, troche
| sprzetu komputerowego, <- rzeczt z gornej półki, honde civic 95 w polsce
| mi zostalo jeszcze siano. Zarobilem ok 25000,- Wiec nie badz stary
| zlosliwy.
25 / 3 zł/$ = ~8000 $ / 3 mc = ~2500 $ / ms
Jak tobie zostawało 2500 dolarów na miesiąc na W&T, to ty na jakieś lewe
W&T trafiłeś.
Czy pracownicy tam przypadkiem nie nosili broni przy sobie i nie nazywalai
siebie mafia.
Czołg mi jedzie jak ty tyle zarobiłeś miesięcznie.
ladnie na gitarze moze gral jak A.L. zauwazyl i klienci tipowali ;-)
P.,
Temat: Work And Travel i samochod
On Wed, 28 Jun 2006 10:11:45 +0200, "Setes" <se@polbox.com
wrote:
| | PSTRY wrote:
| Eee, nie jest tak źle.
| Nie masz za dużych wymagań.
| no kupilem sobie wzmacniacz do gitary, gitare, efekty, ciuchy, troche
| sprzetu komputerowego, <- rzeczt z gornej półki, honde civic 95 w polsce
| mi zostalo jeszcze siano. Zarobilem ok 25000,- Wiec nie badz stary
| zlosliwy.
| 25 / 3 zł/$ = ~8000 $ / 3 mc = ~2500 $ / ms
| Jak tobie zostawało 2500 dolarów na miesiąc na W&T, to ty na jakieś lewe
| W&T trafiłeś.
| Czy pracownicy tam przypadkiem nie nosili broni przy sobie i nie nazywalai
| siebie mafia.
| Czołg mi jedzie jak ty tyle zarobiłeś miesięcznie.
ladnie na gitarze moze gral jak A.L. zauwazyl i klienci tipowali ;-)
Elektrycznej ze wzmacniaczem!
P.Z.
Temat: kupno mieszkania
"przatowiak" <przat@interia.plwrote in message
Jak bez historii kredytowej, to moze byc ciezko. Wiem malo na ten temat,
ale moge dac taki przyklad: bylismy z zona u dealera Hondy kupowac nowe
auto na kredyt. Historii kredytowej nie mamy, ale pomaga jak masz GC i
jestes tu od niedawna - wtedy sa bardziej sklonni ryzykowac niz kiedy
przychodzi Amerykanin ktory mieszka tu od zawsze i ma bad credit, tak nam
manager powiedzial.
Zeby kupic Honde Civic ktora kosztuje $15000, trzeba wplacic $5000 down.
To w naszym przypadku.
Oczywsicie to nie dealer o tym decyduje, tylko banki z ktorymi on
wspolpracuje. Wiec mysle ze z zakupem condo bedzie tak samo albo jeszcze
gorzej, no i poniewaz codno jest drozsze od samochodu (i to duzo) musisz
sie liczyc z duzym downpayment'em.
Marcin
Temat: "pierwszy" samochod..
Dnia Sun, 19 Dec 2004 11:57:27 -0500, dzieciol napisał(a):
Targuje, targuje. Uprzedzam, jak zaczniesz zbierac swe
amerykanskie doswiadczenia od dilerow to chocbys nie wiem
ile utargowal to i tak cie orzna!
Swiete slowa. Jak sobie przypomne, ile zaplacilem za swoja pierwsza Honde
Civic w tym pieknym kraju, to do tej pory mi wlosy na karku sie jeza... A
wtedy wydawalo mi sie, ze ubilem ekstra interes.
Temat: Podatek w Anglii - nowa umowa, a USA to co, nie należy się ??
On Thu, 20 Jul 2006 11:44:51 -0400, Jasek' <jac@poczta.onet.pl
wrote:
A.L. wrote:
| Niech Pan sobiw wstawi koronke czy zrobi mostek. Moze Pan spedzic
| pieniadze za ktore by Pan mial niezly samochod.
Wstawienie pojedynczego implantu (kilkukrotnie drozsze od mostka czy
koronek razem wzietych) w szpitalu przy 24 ulicy w NYC kosztuje od 4 do
6 tysiecy w zaleznosci od przypadku. Zdaje mi sie ze "dobre" samochody
sa troche drozsze niz ulamek tej kwoty.
"Kilkukrotnie" to Pan przesadzil. Za koronke $1000 mi wyliczyli, a
za mostek $4200. Wiec chyba sie Pan nie leczy u najlepszych lekarzy.
No chyba, ze Pan kupuje
samochody na tych samych aukcjach co Pan Noe.
Nie, nie kupuje. Ale 6 tysiecy to nie jest dla mnie "pocket monies".
A 6000 to akurat calkiem dobry samochod dla dziecka na 18 urodziny.
Kuzynka wlasnei kupila Honde Civic za te pieniadze.
A.L.
Temat: Szok kulturowy
On Sat, 10 Jul 2004 17:16:56 -0400, "Rafi" <raf@op.plwrote:
Proponuje wszystkim emigrantom i nie tylko mala zabawe polegajaca na
wymianie spostrzezen, ktore waszym zdaniem wywolaly u was tzw. szok
kulturowy. Co Was niemile zaskoczylo podczas pobytu w takim badz innym
kraju. Chodzi tu o roznice kulturowe ktore kluja w oczy i sa niespotykane w
Polsce.
Pierwsza "maline" daje pielegniarka w Kanadzie, ktore do pracy badz z pracy
dojerzdzaja ubrane w sluzbowe uniformy pielegniarskie.
Mnie zaskoczyly fakty nastepujace:
1. Jak przyjechalem do USA to wynajalem mieszkanie i poszedlem wraz
z Malzonka do sklepu IKEA zeby kupic meble. No i kupilismy. Dosyc
skromne. Kupilismy tez uzywana 3 letnia Honde Civic. Zaprosilismy
pewnych znajomych Polakow bedacych tam od lat. "A meble skad?"
zapytali. "Ze sklepu" powiedzielismy. ""Czyscie zwariowali!!! Kto
kupuje meble w sklepie!!!". "A skad mam wziac meble jak nie ze
sklepu" zapytalem glupio. "Ze smietnikow!" odpowiedziala Pani.
"Jakich smietnikow?" zapytalem jeszcze glupiej. " W bogatych
dzielnicach" powiedziala Pani. Po czym sie na nas obrazili.
2. Jak kupilem dom, to polowa znajomych Polakow sie obrazila, a
niektorzy napisali donosy w rozne miejsca.
Amerykanie rdzenni, Amerykanie-Afrykanczycy, Amerykanie-Chinczycy i
tak dalej nie przyprawili mnie nigdy o zaden szok kulturowy.
P.Z.
Temat: uzywany samochod - zwyczaje
On Mon, 07 Aug 2006 19:33:42 -0400, Jasek <jac@poczta.onet.pl
wrote:
scag wrote:
| Tylko w ostatecznosci. Zacznij od ogloszen w lokalnej prasie, "lustruj"
| podjazdy i parkingi, pytaj znajomych - po prostu staraj sie kupic auto od
| wlasciciela
Niestety nie mam na to czasu, wiedzy ani ochoty... Czy zatem istnieje
jakas alternatywa bezpiecznego zakupu samochodu "na zakupy"?
Dzieki,
Jacek
Tak. Nalezy kupic samochod nowy :)
Ale jak stary, to raczej nie od "handlarza" ktory handluje
wszystkimi markami kupowanymi na aukcjach albo na zlomie. Uzywanego
Forda nalezy kupic od dealera Forda, uzywana Honde od dealera Hondy.
Na ogol daja gwarancje 3 miesieczna lub cos kolo tego. Ze sie wiecej
placi niz facetowi "na placu"? No, wiecej sie placi.
Niektorzy kupuja samochody od rental companies. Enterprise na
przyklad, daje jakas tam gwarancje. Ale opinia jest ze sa to
samochody "zajezdzone" chociaz z malym przebiegiem. Nie mam zdania.
Samochod uzywany kupilem 2 razy, za kazdym razem od dealera
oryginalnego (Toyota i Honda), Oba byly doskonale. Kuzynka z NYC
kupila "w bramie" Honde Civic miesiac temu i naciela sie strasznie.
A.L.
Temat: uzywany samochod - zwyczaje
A.L. wrote:
Tak. Nalezy kupic samochod nowy :)
Taaaa... przerabialem to w zyciu kilka razy. Zawsze bylo ok, ale teraz
zupelnie nie potrzebuje nowego samochodu. Zakladam, ze rocznie samochod
bedzie przejezdzal ze 2000 mil. To wszytko.
Uzywanego
Forda nalezy kupic od dealera Forda, uzywana Honde od dealera Hondy.
Na ogol daja gwarancje 3 miesieczna lub cos kolo tego. Ze sie wiecej
placi niz facetowi "na placu"? No, wiecej sie placi.
Kilkanascie procent "w te" czy "wewte" to nie problem. Problem jest w
tym, ze nie spotkalem (nie mialem szczescia?) dealera ktory handlowal
by samochodami starszymi niz 3 lata. A mysle takze o hondzie lub o
toyocie...
Kuzynka z NYC
kupila "w bramie" Honde Civic miesiac temu i naciela sie strasznie.
I tego wlasnie sie obawiam...
Dziekuje za wskazowki,
Jacek
Temat: To ja tez co sprzedam:)))
sprzedam honde civic 90' na chodzi po lakierze 1.000pln(tak tanio dlatego
,
ze wlasciciel sie nie zgadza:))) )
eeeeee bez radia nie kce i bez glosnikuf.... bleee i szyba wybita eh badzief
:) szkoda bo bez panelu to radio no ale co tam :)
pozdrowionka Lamagra
Temat: Bankomaty Euronetu za darmo w Kredyt Banku
Marcello <marcello1@gazeta.SKASUJ-TO.plwrote:
Bankomaty sieci Euronet oraz dwóch innych sieci od maja będa dla
klientów Kredyt Banku wypłacały pieniążki bez prowizji czyli za
darmo. Zmienią sie też trochę opłaty. Taką informację dostałem
wczoraj na wyciÄ…gu z banku. pozdr
M
A to znaczy, ze cos wiekszego planuja, bo:
"Kredyt Bank rozpoczÄ…Å‚ kampaniÄ™ promocyjnÄ… Ekstrakont oraz Kont
Oszczędnościowych "Tak czy owak wygrywasz". Elementem kampanii jest
loteria, w której można wygrać Hondę Civic."
http://banki.prnews.pl/index.php/nowa_kampania_promocyjna_kredyt_bank...
Temat: Bankomaty Euronetu za darmo w Kredyt Banku
Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a) w wiadomości: ...
A to znaczy, ze cos wiekszego planuja, bo:
"Kredyt Bank rozpoczÄ…Å‚ kampaniÄ™ promocyjnÄ… Ekstrakont oraz Kont
Oszczędnościowych "Tak czy owak wygrywasz". Elementem kampanii jest
loteria, w której można wygrać Hondę Civic."
http://banki.prnews.pl/index.php/nowa_kampania_promocyjna_kredyt_bank...
ygrywasz,display,10320
Ale przed kampanią miły paz z KB poinformował mnie, że druga
i następne wypłaty (w miesiącu) z Konta Oszczędnościowego będą od
kwietnia kosztowały 20zł (wcześniej 15zł). Nie sprawdzałem...
No i oprocentowanie w/w konta spadło.
Temat: ProszÄ™ o pomoc !
Zamierzam kupić hondę civic 3d. Namierzyłem dziś dokładnie to czego szukałem
(wyposażenie, kolor, rocznik) w pewnym auto-komisie po atrakcyjnej cenie. Z
tego co się wstępnie dowiedziałem auto sprowadzone zostało w tym m-cu z
Niemiec. Jak twierdzi właścicielka komisu jest na nie pełna dokumentacja
(tzn. cło, książka serwisowa i inne dokumenty). Przyznała się również (sama)
iż auto było lekko uderzone w tył (oglądałem - nie ma po nim śladu). Jedyny
mankament jaki dostrzegłem po wstępnych oględzinach to kropelki wody
wewnÄ…trz prawego reflektora.
Ponieważ w sprawach kupowania auta jestem kompletnym laikiem proszę Was o
pomoc i poradę ponieważ chodzi tu o duże jak na moją kieszeń pieniądze.
Poradźcie mi, co powienienem zrobić dalej, na co zwrócić szczególną uwagę i
jak najlepiej przeprowadzić całą transakcję, czy obok ceny auta i ceny
ubezpieczenia go wchodzą w grę jakieś inne opłąty, np. opłata skarbowa
(jestem gotowy zapłacić gotówką więc sprawy kredytu nie są istotne)? Z góry
dziękuję za pomoc.
domin@kki.pl
Temat: STRACICIE dobrego (?) programistÄ™ !
"Radosław Krzyżan" <krzy@polbox.comwrote:
Postanowiłem kupić sobie brykę . Okazało się że znajomy ma do sprzedania
HondÄ™ Civic 1.5 i , 90 KM , opony (o jezu!!!) - 195 , aluminiowe
"szpychówy" !!!! Cena - "jedyne" 18000 zł . Ponieważ nie miałem
wystarczająco dużo kasy [...]
Kazdy dobry(?) (ten znak zapytania to cytat z topicu, prosze sie nie
czepiac :) ma 18000 na drobne wydatki! Bez wyjatkow. Albo nie jest
_dobrym_ programista. :)
[...]"Nie ma Pan uregulowanej służby wojskowej" , Ja- "Nie ,
nie mam . Z tego co wiem to Lucas tego nie wymaga , poza tym nic Pan mi o
tym nie wspomniał" . Gość - "Przykro mi . Samochodu Pan nie dostanie" .
Proszę się zgłosić jutro po zwrot zaliczki.
Myślałem że gościowi coś zrobię ....
Juz gdy Ci powiedzieli, ze masz aziasc ksiazeczke wojskowa powinienes
sie zaczac domyslac. Zreszta prawie zawsze gdy nie chca zyrantow to
chca uregulowanej sluzby wojskowej.
ps II . Nie gniewajcie się za przydługiego i może nudnego post'a .... To już
się więcej nie powtórzy . Poza tym przyda się troszkę rozluźnienia ...
Piątek w końcu ...
Ja osobiscie sie nie gniewam :)
[ Damian Prawda ]
[ dapra@free.polbox.pl ]
Temat: STRACICIE dobrego (?) programistÄ™ !
Postanowiłem kupić sobie brykę . Okazało się że znajomy ma do sprzedania
HondÄ™ Civic 1.5 i , 90 KM , opony (o jezu!!!) - 195 , aluminiowe
"szpychówy" !!!! Cena - "jedyne" 18000 zł . Ponieważ nie miałem
Czy ten samochod mial Ci cos przedluzac.
jesli nie to mam do sprzedania malucha '90
Przemysław ZAMBRZYCKI
przem@polbox.com
P A R A L O T N I A R S T W O
www.polbox.com/p/przemzam
LÄ…czÄ™ teoriÄ™ z praktykÄ…:
Nic mi nie wychodzi i nie wiem dlaczego.
Temat: Eclipse RCP + spring 2.0 + JPA
sliwa.andr@gmail.com napisał(a):
Czesc
Szukam informacji na temat integracji Eclipse RCP + spring 2.0 + JPA
Pozdrawiam,
Andrzej Sliwa
Andrzej Sliwa
tel: 887 616 746
gg: 3853320
_______________________________
email: sliwa.andr@gmail.com
http://sliwa-andrzej-devblog.blogspot.com/
Czesc, ja teraz szukam czegos o Hondzie Civic :)
Temat: Jaki monitor 17 cali ?
"Ozi" <o@skrzynka.plwrote in message Wiem ze to pytanie bylo juz zadawane wiele razy ale nie znalazlem
jednoznacznej odpowiedzi :(
I dziwi ciÄ™ to? Bo mnie wcale nie...
Przecież to takie samo pytanie jakbyś pytał:
"Wiem że to pytanie było już zadawane wiele razy, ale
co kupić: toyotę corolle, hondę civic, forda escorta
a może jeszcze coś innego?"
Facet - produktów na rynku jest mnóstwo i nie ma prostej
odpowiedzi na pytanie który jest "najlepszy". Dobre/złe
to pojęcia względne i wartościowanie bardzo zalezy od
przyjętych kryteriów. Dla jednego wazny będzie szpan,
marka i reputacja no i kupi Sony, mimo iż droższy. Inny
będzie patrzył na jakość obrazu i wybierze Samsunga
a jeszcze inny patrzył na cenę i kupi jakiegoś LG...
Temat: Czas umierac?
On 2005-11-25 16:42:38 +0100, Michal Olszewski
<adres_zaczyna_sie_po_kropce.micha@bigfoot.comsaid:
| Nie odpowiedziałeś jednak na pytanie, czy wyróżnia się od byle Hondy Civic.
Nie ma głupich. Nic nie wiem, ani nie chcę wiedzieć o żadnej Hondzie
Civic, ani o jej subkulturze.
Twierdziłeś, że Focus jakoś szczególnie.
| "Po sześciu latach produkcji i sprzedaży, która osiągnęła 4 miliony
| egzemplarzy na całym świecie, obecna generacja Forda Focus ciągle należy
| do najchętniej kupowanych samochodów osobowych w Europie."
| To nic nie mówi o kultowości.
Widzę, że tobie w ogóle niewiele faktów mówi o "kultowości". Chciałeś
czasopisma 'Focus Fanatic' - dałem Ci je.
Chciałem dowodów na jakąś szczególność.
Temat: serwer ftp za firewallem
On 2004-12-05, Nulon wrote:
Dnia Sun, 5 Dec 2004 15:30:02 +0000 (UTC), kya napisał(a):
no wybacz ale ja Cibie nie wyzywam tak więc trzymaj język za zębami , a
każdy orze jak może...
To nie było wyzwisko, tylko stwierdzenie faktu. Ba, nie dość, że chcesz
kraść, to jeszcze obrażasz tu ludzi, spodziewając się, że będą tak głupi,
żeby pomagać ci w łamaniu prawa.
Każdy orze, jak może, ale jeśli mnie nie stać na srebrną hondę civic,
to jej nie kradnÄ™.
Zapewne nie zorientowałeś się jeszcze, że sporo ludzi piszących w Usenecie
tworzy m.in. oprogramowanie. Niektórzy udostępniają je za darmo, inni --
sprzedają. Jeśli ogłaszasz, że jak nie będziesz chciał wydać kasy, to je
ukradniesz, nie spodziewaj siÄ™ aprobaty.
Widzę też, że nie rozumiesz, że hierarchia pl.* jest prywatną własnością.
Przyjmij do wiadomości, czego sobie nie życzy jej właściciel, zanim
spotkają cię (albo twoich rodziców) prawdziwe przykrości.
Temat: Z życia wzięte.
Moja "szefowa" jeździła dwa lata Fiatem UNO. Później zamieniła go na
HondÄ™ Civic.
Pewnego dnia wspominamy osiągi samochodów (ja miałem służbowego Fiata UNO).
Mówię - kurcze jak się wrzuci piątkę to silnik w UNO tak fajnie i równomiernie
pracuje. Prawie go nie słychać.
A szefowa na to !!! To UNO ma piÄ…tkÄ™ ???
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci
Temat: Heh... ksiazki o tym samym zagadnieniu
W sumie, to mi chyba tylko "Honda Civic" tu nie pasuje :)
Dlaczego? Sex w Hondzie Civic to dopiero musi być przeżycie :)
Tax:
Idzie sesja więc nie do śmiechu mi :((((((
ale...to jest mój ulubiony tax z tej serii:
....
- Pan zdal, a pani siÄ™ zdawalo!
Temat: Heh... ksiazki o tym samym zagadnieniu
| W sumie, to mi chyba tylko "Honda Civic" tu nie pasuje :)
| Dlaczego? Sex w Hondzie Civic to dopiero musi być przeżycie :)
spróbuj w maluchu - da się, to jest dopiero przeżycie!
pewnie, że w maluchu się da, tylko trzeba wyciągnąć reflektory, żeby miejsce
na nogi było i odłączyć akumulator co by prąd nie kopnął ;-P
Temat: Heh... ksiazki o tym samym zagadnieniu
On 22 Jan 2002 19:16:47 GMT
ani@irc.pl (Animus) wrote:
Tue, 22 Jan 2002 18:59:50, "Skibbi" <skibb@friko2.onet.pl
"wykąbinował":
| W sumie, to mi chyba tylko "Honda Civic" tu nie pasuje :)
| Dlaczego? Sex w Hondzie Civic to dopiero musi być przeżycie :)
spróbuj w maluchu - da się, to jest dopiero przeżycie!
podobno nazywa siÄ™ to "na glonojada" :)
Temat: Heh... ksiazki o tym samym zagadnieniu
Ship log, stardate: [-30]7932.4, pbs reports:
| W sumie, to mi chyba tylko "Honda Civic" tu nie pasuje :)
| Dlaczego? Sex w Hondzie Civic to dopiero musi być przeżycie :)
| spróbuj w maluchu - da się, to jest dopiero przeżycie!
podobno nazywa siÄ™ to "na glonojada" :)
Chyba w za małym akwarium.
Temat: Honda Civic i kontrolka SRS
ln wrote:
Mam oto taki problem. Mam Honde Civic 95'. Ostatnio zapalila mi sie
kontrolka SRS. Sprawdzilem bezpiecznik od poduszki ale jest OK. W czym
moze byc problem? Czy szukac samemu usterki czy raczej zawiezc do
elektryka?
Zawiezc - jak sam zaczniesz grzebac, to poduszka zeby wybije.
U elektryka - kazac _znalezc_ i _usunac_ usterke, a nie tylko skasowac
blad w komupterze.
Temat: Dróżnik z synem kradli szyny
Policjanci z Tarnobrzega zatrzymali wczoraj dwóch złodziei elementów szyn
kolejowych. Złodzieje wpadli, gdy w jednym z punktów skupu złomu próbowali
sprzedać swój łup. Sprawcami okazali się 46-letni dróżnik kolejowy i jego
17-letni syn.
Podczas kontroli punktu skupu policjanci zwrócili uwagę na dwóch mężczyzn
rozładowujących przywieziony złom. Po dokładnym sprawdzeniu okazało się, że
przedmioty, które chcieli sprzedać, to skradzione elementy szyn kolejowych.
Policjanci postanowili skontrolować samochód, którym przyjechali mężczyźni.
W zaparkowanej w pobliżu hondzie civic znaleźli resztę łupu. W sumie
policjanci odzyskali 425 kg elementów szyn o wartości blisko 1 tys. zł.
Funkcjonariusze ustalili, że wszystkie przywiezione przez mężczyzn elementy
zostały skradzione z wyłączonego z ruchu torowiska w Porębach Furmańskich.
Złodziejem okazał się 46-letni dróżnik kolejowy i jego 17-letni syn. Obaj są
mieszkańcami Tarnobrzega. Ojcu grozi kara od 3 miesięcy do 5 lat pozbawienia
wolności, jego syn odpowie przed sądem dla nieletnich.
http://www.policja.pl/portal/pol/1/24209/Droznik_z_synem_kradli_szyny...
Temat: Samochód sprzyja terroryzmowi - ciekawe refleksje
Nie ma takiej możliwości.
Oni kochają swoje samochody. To jeden z symboli wolności.
Ameryka zacznie oszczędzać na końcu, kiedy już wszystkich innych przekona
do
oszczędności :)
JEZELI to ci sami ludzie, ktorych strone czytalem z pol roku temu, to im nie
chodzi o calkowite pozbycie sie samochodow, tylko o to, zeby ludzie, ktorzy
samotnie przemieszczaja sie po miescie behemotycznymi SUVami o
wielocylindrowych silnikach, przesiedli sie w pojazdy o bardziej racjonalnym
sposobie zasilania... podawali wyliczone oszczednosci z takiej tranzycji :)
z jakiegos dajmy na to forda expedition (6.0 V8) na honde civic (1,6 R4).
Ale to NTG.
MS
Temat: Samochód sprzyja terroryzmowi - ciekawe refleksje
JEZELI to ci sami ludzie, ktorych strone czytalem z pol roku temu, to im
nie
chodzi o calkowite pozbycie sie samochodow, tylko o to, zeby ludzie,
ktorzy
samotnie przemieszczaja sie po miescie behemotycznymi SUVami o
wielocylindrowych silnikach, przesiedli sie w pojazdy o bardziej
racjonalnym
sposobie zasilania... podawali wyliczone oszczednosci z takiej tranzycji
:)
z jakiegos dajmy na to forda expedition (6.0 V8) na honde civic (1,6
R4).
I taka właśnie konieczność, jest zamachem na amerykański styl życia, czyli
powodem do wojny.
;-)
Temat: Ooooooooo Jezu, KOCHANI!!!!
HE to ja mam farta
Garb zrąbany i nie jeździ zbyt dorze, to mówię może hondę civic jak Ci się
podoba?
- samochód jak samochód taki se
- może probe
- jak wyżej tylko fajnie niski
- mercedes
- pudełko
- audi 100 z 90r
- kanciasty
- reno 19
- taki jak inne
- maluch
- zgłupiałeś?
- ferrari
- no fajnie wyglÄ…da
- ładny garbi
- tak
- jak Ci siÄ™ podoba replika porshe 356?
- taka sobie
- to co byś chciała?
- garba jeżdzącego, simcę (1935r) albo replikę MGTD na garbie :-)
- i to Ci kobita, kocha autko jak ja,
byle garbi tak jeździł jak ona nocą :-)))
Ma tylko jedną wadę nie mogę jej wyrwać na zloty :-(
cóż nie ma róży bez kolców
a ponieważ w chwili obecnej tylko ona jest uprawniona do jeżdzenia to mnie
też na nich niema :-((
Grzechotnik
tak że znamy się tylko z listy.
wlk dzięki Filipie
pozdrawiam CiÄ™
nic to
powodzenia..
zawsze jest ten dylemat, laska czy garb, wsrod garbusiarzy tylko Ci sa
zadowoleni , ktorzy potrafia znalesc kobeity ktore sa tolerancyjne w
stosunku do naszej szajby alebo ale to juz extaza bez stosunku, jak
dizewczyna lubi to samo!, alebo nawet jezdzi garbem jaki jej dasz, albo
takim jaki dostanie od tatusia ;)
Temat: blacharka
"Tomasz Route" <rout@friko5.onet.plnapisal(-a):
Wiecie co ...U mnie w Hondzie Civic 1.6 vtec nie mam zadnych babli kolo
reflektrow :-D
Zobaczymy jak bedzie wygladala za ca. 20 lat ;)
vwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvw
Marcin Szymonik - Member of Internet Garbus Club - www.garbusy.org.pl
email - marti@garbusy.org.pl
vwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvw
Temat: blacharka
pewnie nieciekawie :(((((
Użytkownik Marcin Szymonik <marti@garbusy.org.plw wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:37a8aa95.8201@news.vogel.pl...
"Tomasz Route" <rout@friko5.onet.plnapisal(-a):
| Wiecie co ...U mnie w Hondzie Civic 1.6 vtec nie mam zadnych babli kolo
| reflektrow :-D
Zobaczymy jak bedzie wygladala za ca. 20 lat ;)
vwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvw
Marcin Szymonik - Member of Internet Garbus Club - www.garbusy.org.pl
email - marti@garbusy.org.pl
vwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvw
Temat: [KRAKOW] Honda Civic 3d
Jak w temacie, kupie honde civic 3d, z rocznika 93-95. Silnik 1500,
kolor najchetniej czerwony lub niebieski :-) Bezwypadkowa.
kontakt najlepiej na: pa@3imagination.com
btw, ostatnio mignela mi taka czerwona na ulicy lea, przejechala z
kartka w oknie, niestety nie zdazylem zobaczyc nawet numeru tel, moze
ktos z was zna wlasciciela? :-D
Temat: Drzwi w hondzie civic - pytanie
Witam, chcialbym zdjac tapicerke z drzwi - musze dostac sie do zamka. Niestety
nie wiem dokladnie, w ktorych miejscach jest mocowana, a nie chcialbym czegos
uszkodzic. Stad moje pytanie, czy znacie jakies strony w internecie, gdzie jest
opisany sposob demontazu tapicerki drzwi przednich, ewentualnie moglibyscie
polecic jakas ksiazke? Samochod honda civic 1.4 3D rocznik XII.97.
pozdrawiam
Sergiusz
Temat: Dobry i tani warsztat blacharski
Witam,
Szukam dobrego warsztatu w Warszawie badz okolicach, gdzie moglbym zrobic
podloge w Hondzie Civic z 98 roku.
Moglby ktos polecic jakiegos dobrego speca, ktory nie dosc ze dobrze robi,
to jeszcze nie puszcza klineta z torbami?
Bede wdzieczny.
Pozdrawiam,
Michal
Temat: Automat w Hondzie
A co powiecie o automacie w kaszlaku (czyt. FIAT 126p) ;))))))
Pozdrowienia Paweł
Krzysztof Mocarski napisał(a) w wiadomości:
<01bdf142$b2551d60$a389ccc2@default...
Interesuja mnie informacje za i przeciw automatycznej skrzyni biegow w
Hondzie CIVIC 1.5
Dzieki
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci
Temat: Pompka spryskiwaczy swiatel Civic '94
Witam.
Kilka dni temu padly mi spryskiwacze swiatel w Hondzie Civic. Z tego co
wiem, to do tych spryskiwaczy jest osobna pompka (razem 3 - przod, tyl,
swiatla). Za pierwszym razem kiedy uzylem tego spryskiwacza wywalilo mi
bezpiecznik 20A, wlozylem nowy - wywalilo po raz drugi. Teraz
bezpiecznika juz nie wywala, przekaznik slychac jak zalacza (dwa
stukniecia - zalaczenie i wylaczenie), ale nie slychac pompki i efektu w
postaci plynu na swiatla tez nie ma. Czy pomimo tego, ze slychac
przekaznik mam gwarancje ze jest on sprawny, czy raczej to pompka?
Szczerze powiem, ze ciezko mi w tej chwili zlokalizowac przekaznik, a
zeby dostac sie do pompki musialbym podjechac na kanal.
Temat: Warsztat dla HONDY ???
Witam !!!
Gdzie najlepiej w 3Miescie wymienić wahacze (górne, przednie) w Hondzie
Civic?
W ASO kosztuje całość 1850 zł.!!!!!!!!!!!!!!
Muszę znaleźć miejsce gdzie to profesjonalnie i tanio wymienią, (czesci
moje) i aby później można było nastawić zbieżność w tym samochodzie.
Moze znacie takie warsztaty gdzie ze spokojnym sercem mozna serwisowac to
autko.
Pozdrawiam: wojsob
Temat: Sprzedam Honde Civic 1.5 16V 92 r.
Sprzedam Honde Civic 1.5 16V lsi 92 r. kolor-niebieska perła, 3 drzwi.
Wyposażenie: aluminiowe felgi, wspom. kier. ,reg. kier. ,centr. zam, el.
szyby, el.lusterka, komplet opon zimowych, instalacja do telefonu
komórkowego, radio Kenwood plus głośniki.
0-603-741-438 Lublin
pach@post.pl
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci
Temat: rover 400 po 95r - pytanie
Przemek wrote:
| www.roverki.pl - news.roverki.pl
http://www.roverki.pl/article.php?sid=86
autor tabelki uznal widocznie rodzaj zawieszenia za mniej istotny niz
rozmiar opon
Czy nikt kto nie ma rovera nie moze zerknac pod auto i powiedziec czy
zawieszenie ma jak w golfie czy w duzym fiacie?
Pozdrowienia,
WyglÄ…da jak w Hondzie Civic...
Jurand.
Temat: Obrotomierz w Seicento i nie tylko
Chcę zamontować obrotomierz w mojej Hondzie Civic 1.3 z 86. Ma to być coś
podobnego jak w SC, czyli obok na desce i ma być sterowany elektrycznie,
czyli "kabelek" z przewodu niskiego napięcia na cewce.
Pytania:
-Czy Cienko-cienko też miało obrotomierz tego typu, czyli w osobnej
"busoli"?
-Jakie inne popularne samochody majÄ… tego typu obrotomierz? (chodzi o to aby
był w miarę tani przy zakupie)
-Wiem, że ten z SC jest sterowany elektrycznie tylko nie wiem czy dokładnie
w taki sposób jak napisałem, jeśli inaczej to jak?
MaciejB
Temat: Obrotomierz w Seicento i nie tylko
heja ja montowalem w SC taki obrotek sygnalek bierze sie z komputerka
sterujacego jakims przekaznikiem pompy paliwa czy czegos. czyli inaczej troche
niz ty bys chcial
kurczak schrieb:
Chcę zamontować obrotomierz w mojej Hondzie Civic 1.3 z 86. Ma to być coś
podobnego jak w SC, czyli obok na desce i ma być sterowany elektrycznie,
czyli "kabelek" z przewodu niskiego napięcia na cewce.
Pytania:
-Czy Cienko-cienko też miało obrotomierz tego typu, czyli w osobnej
"busoli"?
-Jakie inne popularne samochody majÄ… tego typu obrotomierz? (chodzi o to aby
był w miarę tani przy zakupie)
-Wiem, że ten z SC jest sterowany elektrycznie tylko nie wiem czy dokładnie
w taki sposób jak napisałem, jeśli inaczej to jak?
MaciejB
--
www: http://masel.adm.put.poznan.pl/ WAP: http://wapgate.pl/masel
ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962
Do miłości potrzebne są dwie osoby, nie jedna i nie trzy.
Maria Kuncewiczówna
Temat: Obrotomierz w Seicento i nie tylko
Użytkownik kurczak <kurc@thenut.eti.pg.gda.plw wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9ml6m6$hl@news2.tpi.pl...
Chcę zamontować obrotomierz w mojej Hondzie Civic 1.3 z 86. Ma to być coś
podobnego jak w SC, czyli obok na desce i ma być sterowany elektrycznie,
czyli "kabelek" z przewodu niskiego napięcia na cewce.
Pytania:
-Czy Cienko-cienko też miało obrotomierz tego typu, czyli w osobnej
"busoli"?
-Jakie inne popularne samochody majÄ… tego typu obrotomierz? (chodzi o to
aby
był w miarę tani przy zakupie)
-Wiem, że ten z SC jest sterowany elektrycznie tylko nie wiem czy
dokładnie
w taki sposób jak napisałem, jeśli inaczej to jak?
Jak to sie robi w SC masz tu:
www.centomania.pl/sections.php?op=viewarticle&artid=44
Waldek
126p
Temat: czy ktoÅ› wie
wejdź na strone www.honda.waw.pl
tam jest w jednym z działów opis jak po numerach silnika dowiedzieć się o
mocy civica, ja tak właśnie sprawdzałem swojego
Pozdro
Artur
tpsa napisał(a) w wiadomości: <0Sff5.43764$pD2.920@news.tpnet.pl...
jak sprawdzić jaki jest silnik (ile KM) w hondzie civic '93 silnik 1,6.
Czyjest jakaś blacha z informacją lub jakieś tłoczenie?
Dzięki za podpowiedz.
Daniel Borowski
Temat: czy ktoÅ› wie
sorki poprawny adres to www.honda.w-wa.pl
moc można odczytać sprawdzając po numerach jaki mamy silnik czy jest to 1.6
SOHC wtedy ma 125 KM czy też 1.6 DOHC wtedy ma 160 KM
Pozdrawiam
Artur
tpsa napisał(a) w wiadomości: <0Sff5.43764$pD2.920@news.tpnet.pl...
jak sprawdzić jaki jest silnik (ile KM) w hondzie civic '93 silnik 1,6.
Czyjest jakaś blacha z informacją lub jakieś tłoczenie?
Dzięki za podpowiedz.
Daniel Borowski
Temat: Jako ze jestem sroka poszukuje :)
Witam!!!
Niebawem odbieram od lakiernika swoje autko i w zwiazku z tym faktem mam
pytanie/prosbe.
Moze ktos z Was ma gdzies w garazu elementy w chromie z jakichs staruszkow
takie jak:
Lusterka (nie za duze)
Klameczki od Wartburga 353 (ilosc bez ograniczen, straszny popyt wsrod
Trabanciarzy)
Atene radiowa
Halogeny
16 szt nakretek dlugich krytych do kol na jaki klucz nie ma znaczenia ale ze
skokiem gwintu jak w Trabancie i Hondzie civic.
Mam 1 sztuke ze szrotowej wanny z nakretkami, chyba od Kia Sephia i jest
idealna :) Skok gwintu 12 na 1,5
Ramiona wycieraczek krotkie jak do Trabanta.
Kierownica 3 ramienna Srednica +- maluch tez w chromie, (obszyta) samochod
obojetny.
Przedni zderzak od Zastawy (tylko idealny stan) w dobrym mam.
Rozne inne ciekawe. Lampki wewnetrzne itp, itd.
Jakby ktos cos takiego posiadal i byloby to zbedne to prosze o info na
emalie, skontaktuje sie i z checia odkupie.
Pozdrawiam Bombi
.....................
ICQ: 126676839
Trabant 601,1 LPG
bo@lowrider.w.pl
http://www.oldtimer.pl
bo@oldtimer.pl
CB #19
Temat: Honda civic klimatyzacja
witam
moze ktos z was mial podobny problem co ja
a dokladniej to w mojej hondzie ( civic z 96 5d )
zawodzi klimatyzacja, scieslej mowiac na biegu jalowym po wlaczeniu
klilmatyzacji obroty silnika spadaja do 400-500 i silnik ma tendencje do
gasniecia. Bylem w roznych serwisach, wiem ze sprezarka nie jest
zatarta, a cisnienie w ukladzie jest 2 razy wieksze niz byc powinno (
stad duze opory dla silnika ), ale nikt nie jest w stanie postawic
precyzyjnej diagnozy, mowia: moze filtr, a moze cos sie zatkalo i
trzeba przeczyscic caly uklad. Ale zadnycnh konkretow.
pozdrawiam
Temat: Honda civic klimatyzacja
witam
moze ktos z was mial podobny problem co ja
a dokladniej to w mojej hondzie ( civic z 96 5d )
zawodzi klimatyzacja, scieslej mowiac na biegu jalowym po wlaczeniu
klilmatyzacji obroty silnika spadaja do 400-500 i silnik ma tendencje do
gasniecia. Bylem w roznych serwisach, wiem ze sprezarka nie jest zatarta,
a cisnienie w ukladzie jest 2 razy wieksze niz byc powinno ( stad duze
opory dla silnika ), ale nikt nie jest w stanie postawic precyzyjnej
diagnozy, mowia: moze filtr, a moze cos sie zatkalo i trzeba przeczyscic
caly uklad. Ale zadnycnh konkretow.
Za dużo czynnika roboczego przez co sprężarka stawia duży opór i gasi
silnik.
Temat: Honda civic klimatyzacja
Boombastic wrote:
witam
moze ktos z was mial podobny problem co ja
a dokladniej to w mojej hondzie ( civic z 96 5d )
zawodzi klimatyzacja, scieslej mowiac na biegu jalowym po wlaczeniu
klilmatyzacji obroty silnika spadaja do 400-500 i silnik ma tendencje
do gasniecia. Bylem w roznych serwisach, wiem ze sprezarka nie jest
zatarta, a cisnienie w ukladzie jest 2 razy wieksze niz byc powinno (
stad duze opory dla silnika ), ale nikt nie jest w stanie postawic
precyzyjnej diagnozy, mowia: moze filtr, a moze cos sie zatkalo i
trzeba przeczyscic caly uklad. Ale zadnycnh konkretow.
Za dużo czynnika roboczego przez co sprężarka stawia duży opór i gasi
silnik.
witam
po diagnostyce wyszlo ze czynnika jest odpowiednia ilosc, bo bylo
podejrzenie ze jest za malo czynnika smarujacego i dlatego slabo dziala.
pozrawiam
Temat: Honda civic klimatyzacja
Mak pisze:
witam
moze ktos z was mial podobny problem co ja
a dokladniej to w mojej hondzie ( civic z 96 5d )
zawodzi klimatyzacja, scieslej mowiac na biegu jalowym po wlaczeniu
klilmatyzacji obroty silnika spadaja do 400-500 i silnik ma tendencje do
gasniecia. Bylem w roznych serwisach, wiem ze sprezarka nie jest
zatarta, a cisnienie w ukladzie jest 2 razy wieksze niz byc powinno (
stad duze opory dla silnika ), ale nikt nie jest w stanie postawic
precyzyjnej diagnozy, mowia: moze filtr, a moze cos sie zatkalo i
trzeba przeczyscic caly uklad. Ale zadnycnh konkretow.
ja mam rovera silnik inny ale buda ta sama
u mnie usterka tego typu wiazala sie z silnikiem krokowym - wystarczylo
go przeczyscic
gregor
Temat: Honda civic klimatyzacja
Dnia 2008-08-06 14:19, Użytkownik Mak napisał:
witam
moze ktos z was mial podobny problem co ja
a dokladniej to w mojej hondzie ( civic z 96 5d )
zawodzi klimatyzacja, scieslej mowiac na biegu jalowym po wlaczeniu
klilmatyzacji obroty silnika spadaja do 400-500 i silnik ma tendencje do
gasniecia. Bylem w roznych serwisach, wiem ze sprezarka nie jest
zatarta, a cisnienie w ukladzie jest 2 razy wieksze niz byc powinno (
stad duze opory dla silnika ), ale nikt nie jest w stanie postawic
precyzyjnej diagnozy, mowia: moze filtr, a moze cos sie zatkalo i
trzeba przeczyscic caly uklad. Ale zadnycnh konkretow.
pozdrawiam
Jeśli ciśnienie jest 2 razy większe to albo nie działa wentylator od
skraplacza albo coś jest przytkane w układzie .
Adam
www.qmotor.pl
Temat: Honda civic klimatyzacja
witam
moze ktos z was mial podobny problem co ja
a dokladniej to w mojej hondzie ( civic z 96 5d )
zawodzi klimatyzacja, scieslej mowiac na biegu jalowym po wlaczeniu
klilmatyzacji obroty silnika spadaja do 400-500 i silnik ma tendencje do
gasniecia. Bylem w roznych serwisach, wiem ze sprezarka nie jest zatarta,
a cisnienie w ukladzie jest 2 razy wieksze niz byc powinno ( stad duze
opory dla silnika ), ale nikt nie jest w stanie postawic precyzyjnej
diagnozy, mowia: moze filtr, a moze cos sie zatkalo i trzeba przeczyscic
caly uklad. Ale zadnycnh konkretow.
prawdopodobnie jest cos przytkane w ukladzie.
w kolejnosci prawdopodobienstwa:
- zawor rozprezny przy parowniku (na 90%) (mozna go rozebrac i przedmuchac)
- filtr/osuszacz
- skraplacz lub parownik
- jakas rurka
pozdrawiam,
cholo
Temat: Honda civic klimatyzacja
Mak wrote:
witam
moze ktos z was mial podobny problem co ja
a dokladniej to w mojej hondzie ( civic z 96 5d )
zawodzi klimatyzacja, scieslej mowiac na biegu jalowym po wlaczeniu
klilmatyzacji obroty silnika spadaja do 400-500 i silnik ma tendencje do
gasniecia. Bylem w roznych serwisach, wiem ze sprezarka nie jest
zatarta, a cisnienie w ukladzie jest 2 razy wieksze niz byc powinno (
stad duze opory dla silnika ), ale nikt nie jest w stanie postawic
precyzyjnej diagnozy, mowia: moze filtr, a moze cos sie zatkalo i
trzeba przeczyscic caly uklad. Ale zadnycnh konkretow.
pozdrawiam
witam
dziekuje wszystkim za sugestie. Z przeczytanych tu uwag i moich
przemyslen wychodzi ze najpierw wymienie filtr, bo to proste i w miare
nie kosztowne a potem zajme sie zaworem jak wymiana filtra nic nie da.
Piszecie tez o przewodach zaplonowych - co wspolnego przewody maja z
klimatyzacja ?
pozdrawiam
Temat: przestalem tankowac w GEANT-ie (dosc dlugie)
On Wed, 25 Aug 1999 21:19:17 +0200, "Jurek" <e@provider.pl wrote:
Z tym 98 to trzeba uważać - widziałem już dziurę w tłoku, bo auto dostało ko
pyta i pod górkę nie wytrzymało woli właściciela.
Racja, podobnie jest np. jak ktos przyjezdza z Europy Zach. i w Polsce
ma do wyboru tylko pb95 lub pb98, a wiele samochodow np. w Niemczech
sprzedawanych spala pb91 ( silnik jest tak ustawiony, nie chodzi tu
tylko o kat wyprzedzenia zaplonu, ale takze o wytrzymalosc materialow
- silnik sie przegrzewa na wysokooktanowym paliwie i skutek jest taki
jak np. u znajomego: w hondzie civic przepalil sie jeden z tlokow.
Tonyblue.
Temat: gazowanie japonca z duzym przebiegem?
Chodzi o toyotke z 1990 r. Auto ma najechane sporo ponad 400.000 KM.
Mechanik powiedzial mi, ze po zagazowaniu bede lal kilka litrow oleju na
100km.
Co o tym sadzicie?
tak, może brać olej i mogą być wycieki oleju, w silniku z takim przebiegiem
z pewnością odłożyło się sporo tzw. nagaru który chcąc nie chcąc naturalnie
uszczelnia silnik. Specyficzne właściwości gazu powodują że nagar ten
zostanie także wypalony/oderwany co może spowodować rozszczelnienie silnika
i ww objawy. (doświadczyłem tego na hondzie civic 220kkm).
Temat: ## Muzyka w samochodzie ##
Kompletny zestaw XES Sony (jednostka sterujÄ…ca z tunerem i korektorem
parametrycznym, trzy wzmacniacze, dwa kondensatory, zestaw głosników i
zmieniarka) kosztuje jedyne 70 tys. PLN ;-))
Czyli tak jak mówię - to jest naprawdę niezbędne minimum, żeby XES mogło
pokazać na co go stać.
Pewnie chodzi o zestaw w Hondzie Civic?
Pozdr
Robin
Temat: jakie auto takie usterki - la-nos
Czy to normalne, ze po wylaczeniu zaplonu w la-nos'ie wskaznik paliwa
nadal pokazuje ile mamy tego cennego plynu?
Wydaje mnie sie, ze nie powinno tak byc, a jako, ze jezdze na gazie,
jakos nigdy nie obserwowalem w/w wskaznika ze szczegola uwaga.
Walenie piescia w deske nie przynosi spodziewanych efektow.
Nadmienie, ze w/w pojazd nabylem dobrowolnie i jeszcze nie zaluje.
Czesc :-))
Nie wiem jak w Lanosie, ale np. w Hondzie Civic tez tak jest - i uwazam, ze
jest to bardzo dobre, bo przez caly czas moge kontrolowac jego ilosc ...
U mnie jest tak, ze wskaznik zostaje na takim poziomie, na jakim byl w
momencie wylaczenia zaplonu.
Pozdrawiam
Tomek
Honda Civic 1,4 iS 5D
Temat: jakie auto takie usterki - la-nos
Statom wrote:
Nie wiem jak w Lanosie, ale np. w Hondzie Civic tez tak jest - i uwazam, ze
jest to bardzo dobre, bo przez caly czas moge kontrolowac jego ilosc ...
taaa.. przychodzi na parking w nocy koles z wezykiem i wie ktore auto
odessac??? ;0
Temat: jakie auto takie usterki - la-nos
"Statom" <listonos@poczta.onet.plwrote in message Nie wiem jak w Lanosie, ale np. w Hondzie Civic tez tak jest - i uwazam, ze
jest to bardzo dobre, bo przez caly czas moge kontrolowac jego ilosc ...
Przeciw:
1. I złodziej paliwa / samochodu też.
2. Zawszeć trochę tych mA ucieka ;-)
<<JareKKK<<
Temat: honda serwis i takie tam.....
czy jesli samochod jest po gwarancji to czy dalsza jego obsluga nie w
autoryzowanym warsztacie nie wplynie na jego cene przy odsprzedazy?
zakladam iz obsluga bedzie wg ksiazki serwisowej i z uzyciem najlepszych
dostepnych materialow o polowe tanszysch bo bez znaczka honda
czy mozna polecic cos w okolicy katowic co ne jest serwisem autoryzownym
hondy a ma swoja renome jako naprawiacz przegladacz hondy?
jakis serwis co mi szajsu nie wcisnie??
Moze Japan Auto Box w Katowicach? Slyszalem o nich dobrze, ale nie mialem
okazji sprawdzic. Bylem tylko raz na zlokalizowaniu szumu z tylu auta - nic
nie wzieli za diagnostyke. Przy okazji porownalem cene wymiany lozysk wraz
z czesciami (oryginalnymi) wypadlo na korzycs JAB - roznica w setkach
zlotych. Wiec chyba warto. Dane do firmy:
Klodnicka 52
tel. 252 14 50
Na pewno sa tansi i zajmuja sie japonczykami. Co do jakosci nie moge sie
wypowiedziec. Moze ktos z grupowiczow.
Przy okazji czy cena 65 zl za regulacje zaworow w ASO w Hondzie CIVIC to
duzo czy nie?
Alex
Civic 1.4
Temat: Jakie opony ? Kormorany czy Pirelli
Użytkownik Mariusz <komps@poczta.fm w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Nzxc5.8618$pD2.163@news.tpnet.pl...
Witam, musze wymienic opony. W Jakie wybac ? Polskie Kormoran Impulser
170/50/R13 - 105 zl czy Pirelli Energy 3000 165/65/R13 za 244 zl. Polskie
sa
tanie , obawiam sie jednak ze ich cena jest adekwatna do jakosci.
Z drugiej strony nie chce przeplacac. Mam wiec pytanie czy Kormorany sa 2
razy gorsze od Pirelli. Moze roznica w jakosci jest inna niz w cenie.
mam pirelli P4000 w niedawno zakupionej 3 letniej Hondzie Civic i chociaż
bieznik jest jeszcze bardzo dobry (ok. 2-3 mm do garbkow wyznaczajacych
dopuszczalne zuzycie) to generalnie nie jestem z nich zadowolony.
Opony sa koszmarnie glosne i bynajmniej nie rekompensuja tego przyczepnoscia
na mokrej nawierzchni.
Pytalem w serwisie i panowie bardzo krytycznie sie o pirelli wyrazali
twierdzac, ze w ogole takich nie zakladaja, chyba, ze klient sie uprze (moje
zalozyla fabryka - autko ma udokumentowane 40kkm przebiegu).
Na Kormoranach jezdzilem dosc dlugo w poprzednim autku, co prawda na modelu
"2000" i jedyna powazna wada byla slaba przyczepnosc na mokrej nawierzchni
(ale jak napisalem powyzej pirelli wcale nie sa lepsze - dzisiaj troche
popadalo i rano na kostce i pasach ze dwa razy mi sie ABS wlaczyl, a wcale
ostro nie hamowalem)
pozdrowienia
Gandalf
Temat: Dziura w biezniku opony
W bieznik opony Michelin o max szybkosci 220 wbila sie mala srobka (o srednicy
ok. 1 mm) na glebokosc ok. 1 cm. Nie przebila opony na wylot, ale widac ze
wyszarpala troche gumy w biezniku (o srednicy ok 3 mm). Opona jest nowa,
przejechala ok. 6 tys km, ma byc zamintowana w Hondzie Civic, a wiec w szybkim i
silnym aucie. Czy zostawic te opone (np. dac na tyl) czy tez jednak wymienic na
nowa?
adam
Przeczytaj resztê wiadomo¶ci
Temat: Dziura w biezniku opony
W bieznik opony Michelin o max szybkosci 220 wbila sie mala srobka (o
srednicy
ok. 1 mm) na glebokosc ok. 1 cm. Nie przebila opony na wylot, ale widac ze
wyszarpala troche gumy w biezniku (o srednicy ok 3 mm). Opona jest nowa,
przejechala ok. 6 tys km, ma byc zamintowana w Hondzie Civic, a wiec w
szybkim i
silnym aucie. Czy zostawic te opone (np. dac na tyl) czy tez jednak
wymienic na
nowa?
Podjedź do wulkanizatora i spytaj się czy coś z tym robić (wsadzić np. kołek
uszczelniający) czy sobie darować. A co to za szybki i silny Civic? Type-R?
Temat: Dziura w biezniku opony
W bieznik opony Michelin o max szybkosci 220
A nie 210 lub 240?
wbila sie mala srobka (o srednicy
ok. 1 mm) na glebokosc ok. 1 cm. Nie przebila opony na wylot, ale widac ze
wyszarpala troche gumy w biezniku (o srednicy ok 3 mm). Opona jest nowa,
przejechala ok. 6 tys km, ma byc zamintowana w Hondzie Civic, a wiec w
szybkim i
silnym aucie. Czy zostawic te opone (np. dac na tyl) czy tez jednak
wymienic na
nowa?
Jedź do gumiarza (wulkanizacji).
MK
Strona 1 z 4 • Wyszukiwarka znalaz³a 427 rezultatów • 1, 2, 3, 4